Menee hermot treenamisen kanssa!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ai tää on vielä pystyssä. :hyper:

Täytynee lähtee tästä treenailemaan pikkuhiljaa, jos nyt sattuis kiinnostamaan.

Hö Ettekö te oo kuullu, että toiset vaan eräänä aamuna herää ja huomaa: kappas mä oon tainnu saada lihakset:hyper:

Jos nyt ketään kiinnostaa...

Mutta ei mua oikeastaan sittenkään enään vain kiinnostanu tietää että missä vika. Menee vain hermot! Onko mitään ohjelmaa millä saa lihakset silleen että ei vaan kiinnosta tehdä mutta saa kumminki lihakset? Voisko joku tehdä semmosen ohjelman mulle?

edit: Taattua x-files kamaa :)
Moi Arska!
Sun kannattaisi aluksi tutustua vaikka tähän ketjuun: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394
Lue tuo ketju ajan kanssa läpi ja jos tarvit vielä sen jälkeen apua niin pistä mulle privaa. Tehdään sulle joku kiva ohjelma mikä ei vituta ja on sopiva aloittelijalle. Tietysti se sisältää ihan näitä perusliikkeitä, kuten hauiskäännön z-tangolla, y-tangolla ja pelkillä tangoilla. Unohtamatta tietysti penkkiä, vinopenkkiä, alavinopenkkiä ja vatsapenkkiä.
Ps. Tai sitten olet popsinut proteiinihormooneja ja siitä johtuu pinnan kireys. Proteiinihormooneista tulee protein rage AINA. Voin sanoa omasta kokemuksestani. Aina proteiinikuurilla mulla meni hermot millon mistäkin, mut proteiinin lopettamisen jälkeen ei oo hermot mennyt kertaakaan. :)
En suosittele käyttämään proteiinia.

Miten olis tällänen jako:

MA: Rinta & hauis
TI: Hauis & rinta
KE: Lepo
TO: Rinta
PE: Hauis
LA: Kaljaa
SU: Lepo

Vatsat tehään tietenki joka kerta.

Hmm.. jos tarkemmin rupeis tota ohjelmaa rakentaa ni tekisin sen tälleen:

MAANANTAI

Penkki tangolla 10x
Vinopenkki tangolla 3x
Vinopenkki kp 3x
Rinta ristikkäistaljassa 3x
Hauis suoralla tangolla 3x
Hauis kp 3x
Hauis scott 3x
Vatsarutistus 3x

TIISTAI

Hauis mutkatangolla 5x
Hauis taljassa 3x
Scott kp 3x
Penkki kp 3x
Alavinopenkki tangolla 3x
Kapea penkki 3x
Jalannostot 3x

TORSTAI

Penkki tangolla 10x
Vinopenkki tangolla 3x
Penkki kp 3x
Vinopenkki kp 3x
Alavinopenkki tangolla 3x
Alavinopenkki kp 3x
Istumaannousu 3x

PERJANTAI

Hauis tangolla 3x
Hauis kp 3x
Hauis scott 3x
Hauis ristikkäistaljassa 3x
Scott kp 3x
Hauis taljassa 3x
Vatsarutistus 3x

Punnerrusliikkeissä käytä niin suurta vastusta, että tekniikka hajoaa täysin. Mitä korkeammalle saat munat puskettua, sitä parempi.

Hauista treenatessa muista koko vartalon liike. Mitä suurempi heijari, sitä tehokkaampi harjoitus.

Vatsalihasliikkeissä käytä niin pientä vastusta, että saat satoja toistoja. Mitä enempi toistoja sitä parempi.

No mulle suositeltiin kokeilemaan välillä sitä "tuntuma" treeniä. Kokeelin treeniä todella paljon semmosia paikkoja mitkä koe itselläni heikoks, eli vatsa ja takareidet. Tiedä sitten...:D

Miten olis tällänen jako:

MA: Rinta & hauis
TI: Hauis & rinta
KE: Lepo
TO: Rinta
PE: Hauis
LA: Kaljaa
SU: Lepo

Vatsat tehään tietenki joka kerta.

Miksi kaljaa on vain kerran viikossa? Hermothan tuossa menisi

Miksi kaljaa on vain kerran viikossa? Hermothan tuossa menisi

Ton kaljan frekvenssiäkin voi sitten alkaa varovaisesti nostamaan. Natulle sopii paremmin ottaa vähempi kerrallaan, mutta useammin. Roinaajat voiki sitten riipasta kerran viikkoon oikeen kunnon kännnin. Volyymikin kannattaa aluksi pitää pienenä jos nostaa frekvenssiä, mutta volyymin voi lopuksi nostaa IMO noin 24 annokseen per päivä, mutta siinä alkaa tulla natulla jo rajat vastaan. Frekvenssinkin voi nostaa 7krt viikkoon, mutta vain hetkellisesti. Sen jälkeen on hyvä pitää viikon palauttelut.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ton kaljan frekvenssiäkin voi sitten alkaa varovaisesti nostamaan. Natulle sopii paremmin ottaa vähempi kerrallaan, mutta useammin. Roinaajat voiki sitten riipasta kerran viikkoon oikeen kunnon kännnin. Volyymikin kannattaa aluksi pitää pienenä jos nostaa frekvenssiä, mutta volyymin voi lopuksi nostaa IMO noin 24 annokseen per päivä, mutta siinä alkaa tulla natulla jo rajat vastaan. Frekvenssinkin voi nostaa 7krt viikkoon, mutta vain hetkellisesti. Sen jälkeen on hyvä pitää viikon palauttelut.

Nyt pitää laittaa eriävä mielipide tuosta asiasta. Itse kun olen lukenut tutkimuksia niin niissä on sanottu että ei saisi katkaista touhua kerta heitolla. Vaan pitäisi hiljakseen laskea volyymia 1-3 annosta per päivä frekvenssin ollessa sama. Sen jälkeen kun volyymin on saanut laskettua 12 annokseen päivä niin voikin jo laskea frekvenssiä tyyliin on--off--on--off volyymin ollessa sama. On päivinä totta kai lasketaan volyymia se 1-3 annosta. Eli pointti oli se että pikkuhiljaa menään siihen viikon palautteluun. Roinarit voivatkin mielestäni vetää aivan huoletta palauttelu viikollakin sen 6 annosta päivä. Natu nyt ei millään voi pysyä siinä mukana sen nyt tajuaa hasselhoffikin. Ylikuntohan siinä iskee päälle natulla. Tutkimus linkkejä ei nyt jaksanut laittaa tähän viestiin eikä oikeastaan kiinnostanutkaan... menenkin tästä peilailemaan kyseisellä metodilla hankittua vatsaa.

mikäs mättää oon jo vuoden pumpannu penkkiä ja habaa ja tulosta ei tuu.:( vaikka pystyn tekemään jo satoja toistoja 4kg käsipainolla haukassakin.. kannattaiskiko ottaa käyttöön ne roheiinihormoonit että saan penkkiin ja haukkaan tulosta?? ja ai niin miten saan äkkiä 6-päkin ku muija tykkäis:rolleyes:

Jaa tämä selvensi asiaa. Kannattaa vielä muistaa, että ennen penkkailua kannattaa ottaa kunnon pohjat. Pari perustelua asialle:

- Kännissä on tunnetusti eniten voimaa
- Nestepöhön ansiosta nostomatka pienempi->enemmän rautaa
- Ei vituta jalkoja ja selkää treenaavat pellet niin paljoa

Miten muuten kunnon kehittymisen kanssa. Siirrytäänkö väkevämpiin vai lisätäänkö annoksia? Esimerkiksi 10 vuoden ankaran harjoittelun jälkeen voi olla suht hankalaa päästä samanlaisiin tuloksiin pelkällä kaljalla.

No nyt minäkin oivalsin!

Nämä neuvot kaaliin, ja varmasti lähtee haba kasvuun.

Ollaan siellä aivan perimmäisten kysymysten äärellä.

Tää threadi on hyvä olla olemassa, tänne käy ihmiset purkamassa sisäisestä tyhjyyden tunteesta, kosmisesta yksinäisyydestä ja eksistentiaalisesta angstista johtuvaa pahaa oloaan.

mikäs mättää oon jo vuoden pumpannu penkkiä ja habaa ja tulosta ei tuu.:( vaikka pystyn tekemään jo satoja toistoja 4kg käsipainolla haukassakin.. kannattaiskiko ottaa käyttöön ne roheiinihormoonit että saan penkkiin ja haukkaan tulosta?? ja ai niin miten saan äkkiä 6-päkin ku muija tykkäis:rolleyes:

Sano ettet oo tosissas!!? Vai oliko toi pelkkää sarkasmia?:D

Suositut

Back
Ylös Bottom