Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moi Arska!Mutta ei mua oikeastaan sittenkään enään vain kiinnostanu tietää että missä vika. Menee vain hermot! Onko mitään ohjelmaa millä saa lihakset silleen että ei vaan kiinnosta tehdä mutta saa kumminki lihakset? Voisko joku tehdä semmosen ohjelman mulle?
edit: Taattua x-files kamaa
Miten olis tällänen jako:
MA: Rinta & hauis
TI: Hauis & rinta
KE: Lepo
TO: Rinta
PE: Hauis
LA: Kaljaa
SU: Lepo
Vatsat tehään tietenki joka kerta.
Miksi kaljaa on vain kerran viikossa? Hermothan tuossa menisi
Ton kaljan frekvenssiäkin voi sitten alkaa varovaisesti nostamaan. Natulle sopii paremmin ottaa vähempi kerrallaan, mutta useammin. Roinaajat voiki sitten riipasta kerran viikkoon oikeen kunnon kännnin. Volyymikin kannattaa aluksi pitää pienenä jos nostaa frekvenssiä, mutta volyymin voi lopuksi nostaa IMO noin 24 annokseen per päivä, mutta siinä alkaa tulla natulla jo rajat vastaan. Frekvenssinkin voi nostaa 7krt viikkoon, mutta vain hetkellisesti. Sen jälkeen on hyvä pitää viikon palauttelut.
ja ai niin miten saan äkkiä 6-päkin ku muija tykkäis
Ton kaljan frekvenssiäkin voi sitten alkaa varovaisesti nostamaan. Natulle sopii paremmin ottaa vähempi kerrallaan, mutta useammin. Roinaajat voiki sitten riipasta kerran viikkoon oikeen kunnon kännnin. Volyymikin kannattaa aluksi pitää pienenä jos nostaa frekvenssiä, mutta volyymin voi lopuksi nostaa IMO noin 24 annokseen per päivä, mutta siinä alkaa tulla natulla jo rajat vastaan. Frekvenssinkin voi nostaa 7krt viikkoon, mutta vain hetkellisesti. Sen jälkeen on hyvä pitää viikon palauttelut.
mikäs mättää oon jo vuoden pumpannu penkkiä ja habaa ja tulosta ei tuu.:( vaikka pystyn tekemään jo satoja toistoja 4kg käsipainolla haukassakin.. kannattaiskiko ottaa käyttöön ne roheiinihormoonit että saan penkkiin ja haukkaan tulosta?? ja ai niin miten saan äkkiä 6-päkin ku muija tykkäis
Tietty se oli tosissaan! Eikai nyt kukaan noin vakavista asioista vitsailis!?Sano ettet oo tosissas!!? Vai oliko toi pelkkää sarkasmia?:D