1 jakoista treeniä tehdessä alkaa ottamaan päähän joka kerta. Ihan ekaks teen vatsoja, 6-pack olisi tosi kiva saada mutta ei vaa kiinnosta nostella jalkoja rupee vain vituttamaan tomonnen nostelu.
Seuraavaksii alan tekemään haukkaa, ekan setin jälkeen ei vaa kiinnosta. Kaiken lisäksi
vitutus käyrä nousee entisestään kun katselee vireiseen scotti penkkiin kun joku kynis vetelee 2x suuremmilla painoilla kuin ite (25kg).
Aivan varmana vetää roinaa, kattelinki pukkarissa ku jannu veteli jotain EAS stereoideja kurkusta ales.
Vituttaa tommoset roinarit! Haukan jälkeen siirynkin penkkiin, penkissä kanssa rupeaa ottamaan päähän. Miksi tätä tangoa oikein pitää veivata ylös ja ales ja uudestaan sama homma
Ei mitään järkeä! Tommosessa hommassa menee vain hermot!
Tämän jälkeen treenit onkin tehty joka ei oikeastaan kiinnostanut edes alkujaankaan.
Ihailen itseäni peilistä joka kerta kesken treenin, treenin jälkeen sekä kotona aina aamulla herättyäni.
En vaa saa palikoita näkyviin vaikka kuinka yritän vaikka yrittäminen ei edes kiinnosta. MISSÄ VIKA?
Luulen että ongelma on siinä että
- En käytä stereoideja kuten se mörkö siellä salin pukkarissa
- ohjelmassa on varmaan jotain vikaa
Mutta ei mua oikeastaan sittenkään enään vain kiinnostanu tietää että missä vika. Menee vain hermot! Onko mitään ohjelmaa millä saa lihakset silleen että ei vaan kiinnosta tehdä mutta saa kumminki lihakset? Voisko joku tehdä semmosen ohjelman mulle?
edit: Taattua x-files kamaa