Menee hermot treenamisen kanssa!

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tuli tähän asiaan liittyen mieleen eräs juttu Tony Halmeen kirjasta. Siinähän Tony ihmetteli ollessaan jonkun bändin turvamiehenä, mikä naisissa on vikana, kun niitä kiinnostaa 50-kiloiset, tikkujalkaiset, pallomahaiset narkkarit, jotka haisee paskalle kilometrin päähän. Sitten kun itse olet ns. kunnollinen mies, olet hyvässä kunnossa, etkä vedä viinaa tai huumeita, naiset eivät edes vilkaise kohti. Taisi mennä vähän offtopic, mutta ei voi mitään...

Halmehan saa asiaa pohtia ihan rauhassa alkoholin ja horkan seka- ja väärinkäyttäjänä.
IMO asiaa voi ajatella siltä kannalta, että itse en ainakaan haluaisi naista joka on rokkitähtien, metroseksuaalien ja narkkarien perään eli se ei ole minulta mitenkään pois. Kyllä kunnon mies kunnon naisen löytää.

Kummahan se on, jos naiset eivät voisi vähää välittää, jos jalat on biljardikepit, myöskään se haban ympärys ei tarvitse olla yli 30 cm, mutta kun olet sellainen pitkula, perushyväkuntoinen salibandypoika, jolla on sixpäck niin ainakin teinitytöt huomioi sua.

Kummahan se on, jos naiset eivät voisi vähää välittää, jos jalat on biljardikepit, myöskään se haban ympärys ei tarvitse olla yli 30 cm, mutta kun olet sellainen pitkula, perushyväkuntoinen salibandypoika, jolla on sixpäck niin ainakin teinitytöt huomioi sua.

Yllättäen tästäkin threadista tuli ennen pitkää TAAS esiin naiset ja naisten miesihanteet.:D

haha kutsuiskohan x-files. eipä täällä oo muuta kun ihan samaa asiaa kuin muissakin keskusteluissa.. taino voishan tän lukita niin saa kieroimmat ihmiset naureskella tälle

Ei varmaan kaikkia naisia kiinnosta joku sählyn pelaaja tai Jonne Aaron :D Taitavat yleensä olla joitain TP:tä. Hieman vanhemmaksi, kun elävät niin alkaa varmaan muukin kiinnostaa kuin haba ja sikspäkki. Onhan se ymmärrettävää jos Jannu 17wee haluaa, että tytöt katsois hänenkin päkkii ja habaa. Sitten dicksizee voi kasvattaa kertomalla kaverille huikean 75kg penkkienkan. :david:

Viimeksi muokattu:
Kiva topic :D

Btw, onkohan mikään threadi alkanu koskaan näin:

"Olen 16w Jaakko-Pekka ja olen ajatellut treenata itseni kesäkuntoon. Olisiko kellään vinkkejä miten saisin pohkeet säikeille ja niskan paksuksi?"

"Olen 16w Jaakko-Pekka ja olen ajatellut treenata itseni kesäkuntoon. Olisiko kellään vinkkejä miten saisin pohkeet säikeille ja niskan paksuksi?"

Eräs hemmo kyseli että miten saisi pohkeisiin lisää lihaa. Threadin nimi tais olla Pohkeet paukkumaan, ellen nyt aivan väärin muista.

On pikkasen päässyt kyllä unohtumaan se alkuperäinen aihe, tällä puhutaan vaan siitä millaset jätkät saa eniten pillua:D Ei juma...

SIS , hei meinasitte tappaa mut.:hyper::hyper: En oo koskaan nauranu näin paljon :kippis1:, kun luin ton ekan sivun. :evil:Enempää en pystynyu lukemaan. kiltä ja sillee. Kiitos, toi mun tylsään päivään paljon hauskuutta. TÄÄ KETJU KANNATTAA LUKEE LÄPI. Itse yritän nyt lukee koko ketjun . :D:hyper:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei varmaan kaikkia naisia kiinnosta joku sählyn pelaaja tai Jonne Aaron :D Taitavat yleensä olla joitain TP:tä. Hieman vanhemmaksi, kun elävät niin alkaa varmaan muukin kiinnostaa kuin haba ja sikspäkki. Onhan se ymmärrettävää jos Jannu 17wee haluaa, että tytöt katsois hänenkin päkkii ja habaa. Sitten dicksizee voi kasvattaa kertomalla kaverille huikean 75kg penkkienkan. :david:

Eikös se juuri kiree tp kaikkien miesten unelma ole ;) ''kerran ku sitä 16-kesäistä vielä sais''

Eniten kyllä joka salilla/mestoissa noi jonne aaronin näköset säbäpelaajat vituttaa. Naurettavaa on peilailla sellasta naurettavan näköistä ''teini-päkkiä'' Kattokaa vaikka sen virolaisen Fastin bodaajan vatsoja :thumbs:

Vois olla hyvä näky kun treenais niskan, kyynärvarret ja pohkeet aivan saatanalliseen kuntoon, muualla ei yhtään lihasta... :)

Ajetelkaa vähän Jonneekin. Jos se sattuis lukeen näitä, niin varmana tulis paha mieli :itku:

1 jakoista treeniä tehdessä alkaa ottamaan päähän joka kerta. Ihan ekaks teen vatsoja, 6-pack olisi tosi kiva saada mutta ei vaa kiinnosta nostella jalkoja rupee vain vituttamaan tomonnen nostelu.
Seuraavaksii alan tekemään haukkaa, ekan setin jälkeen ei vaa kiinnosta. Kaiken lisäksi
vitutus käyrä nousee entisestään kun katselee vireiseen scotti penkkiin kun joku kynis vetelee 2x suuremmilla painoilla kuin ite (25kg).
Aivan varmana vetää roinaa, kattelinki pukkarissa ku jannu veteli jotain EAS stereoideja kurkusta ales.
Vituttaa tommoset roinarit! Haukan jälkeen siirynkin penkkiin, penkissä kanssa rupeaa ottamaan päähän. Miksi tätä tangoa oikein pitää veivata ylös ja ales ja uudestaan sama homma :confused: Ei mitään järkeä! Tommosessa hommassa menee vain hermot!

Tämän jälkeen treenit onkin tehty joka ei oikeastaan kiinnostanut edes alkujaankaan.
Ihailen itseäni peilistä joka kerta kesken treenin, treenin jälkeen sekä kotona aina aamulla herättyäni.
En vaa saa palikoita näkyviin vaikka kuinka yritän vaikka yrittäminen ei edes kiinnosta. MISSÄ VIKA?

Luulen että ongelma on siinä että

- En käytä stereoideja kuten se mörkö siellä salin pukkarissa

- ohjelmassa on varmaan jotain vikaa

Mutta ei mua oikeastaan sittenkään enään vain kiinnostanu tietää että missä vika. Menee vain hermot! Onko mitään ohjelmaa millä saa lihakset silleen että ei vaan kiinnosta tehdä mutta saa kumminki lihakset? Voisko joku tehdä semmosen ohjelman mulle?

edit: Taattua x-files kamaa :)

Mutta missä on threadin aloittaja? Mitkä ovat hänen kuulumisensa? Saatko jo peräti 20 toistoa sillä 20 kilolla?

1 jakoista treeniä tehdessä alkaa ottamaan päähän joka kerta. Ihan ekaks teen vatsoja, 6-pack olisi tosi kiva saada mutta ei vaa kiinnosta nostella jalkoja rupee vain vituttamaan tomonnen nostelu.
Seuraavaksii alan tekemään haukkaa, ekan setin jälkeen ei vaa kiinnosta. Kaiken lisäksi
vitutus käyrä nousee entisestään kun katselee vireiseen scotti penkkiin kun joku kynis vetelee 2x suuremmilla painoilla kuin ite (25kg).
Aivan varmana vetää roinaa, kattelinki pukkarissa ku jannu veteli jotain EAS stereoideja kurkusta ales.
Vituttaa tommoset roinarit! Haukan jälkeen siirynkin penkkiin, penkissä kanssa rupeaa ottamaan päähän. Miksi tätä tangoa oikein pitää veivata ylös ja ales ja uudestaan sama homma :confused: Ei mitään järkeä! Tommosessa hommassa menee vain hermot!

Tämän jälkeen treenit onkin tehty joka ei oikeastaan kiinnostanut edes alkujaankaan.
Ihailen itseäni peilistä joka kerta kesken treenin, treenin jälkeen sekä kotona aina aamulla herättyäni.
En vaa saa palikoita näkyviin vaikka kuinka yritän vaikka yrittäminen ei edes kiinnosta. MISSÄ VIKA?

Luulen että ongelma on siinä että

- En käytä stereoideja kuten se mörkö siellä salin pukkarissa

- ohjelmassa on varmaan jotain vikaa

Mutta ei mua oikeastaan sittenkään enään vain kiinnostanu tietää että missä vika. Menee vain hermot! Onko mitään ohjelmaa millä saa lihakset silleen että ei vaan kiinnosta tehdä mutta saa kumminki lihakset? Voisko joku tehdä semmosen ohjelman mulle?

edit: Taattua x-files kamaa :)

Mä sanoisin että vika on siinä, että punttaaminen ei vaan oo sun juttu:D

Mä sanoisin että vika on siinä, että punttaaminen ei vaan oo sun juttu:D
Arskan käyttäjäprofiilista:
otin itseäni niskasta kiinni ja päätin ryhtyä Wannabe Arskaksi :D Pakkiksen saitin takia elämäntyyli muuttui ja salista tuli toinen koti :) Nykyään minulla ei ole sosiaalista elämää laisinkaan, ainoastaan pakkiksen sivujen lukemista, pumppaamista ja töihin menoa paitsi jollei lihakset ole liian kipeitä moiseen turhuuteen.
Muistan vieläkin syvän katkerana kun mun ensimmäisen postauksen pakkotoistolle (sarkastinen läppä) jyräsi joku 14-vuotias bodarinalku, joka tietävänä tohkeissaan selitti miten asiat oikeasti ovat. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom