Eli Yle teki meitsin valokuvauksesta jutun Kotimaan kasvot ohjelmaan. Se on 9minuutin pituinen spotti ja tulee ensi viikolla ulos. Siitä ajetaan 25sec puffeja tällä viikolla ylen kanavilla. Olivat bonganneet mun bodyvalokuvia netisä ja halusivat tehdä mun bodyvalokuvauksesta jutun telkkariin. Katsojia jotain 400 tuhatta, eli silmiä riittää ja varmaan näytän aika urpolta telkkarissa kun muutenkin olen kuin hattivatti. No pakkohan tuohon oli mennä jo ihan mielenkiinnosta, kuvasivat kun kuvasin Lindroosin Lauraa GB-gymillä. Tulee siis liikkuvaa kuvaa noista kuvauksista, sekä haastattelua Laurasta ja meitsistä. Katotaan minkälainen juttu tulee ulos.
En ole kyllä mikään linssilude, joten aika tuskaa oli olla kameran edessä. Hauskaa on huomata muuten se, että ennemmin Yle kiinnostuu tekemään jutun meitsistä kuin alan lehdet, jotenkin omituinen yhtälö kun alalla vaikutan aika vahvasti kuitenkin. Ei sillä, että kaipaisin yhtään enempää julkisuutta itselleni. Tykkään olla tämmöinen taustahahamoilija.
En ole kyllä mikään linssilude, joten aika tuskaa oli olla kameran edessä. Hauskaa on huomata muuten se, että ennemmin Yle kiinnostuu tekemään jutun meitsistä kuin alan lehdet, jotenkin omituinen yhtälö kun alalla vaikutan aika vahvasti kuitenkin. Ei sillä, että kaipaisin yhtään enempää julkisuutta itselleni. Tykkään olla tämmöinen taustahahamoilija.