Meitsi telkkarissa 23.7 klo 18:20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Eli Yle teki meitsin valokuvauksesta jutun Kotimaan kasvot ohjelmaan. Se on 9minuutin pituinen spotti ja tulee ensi viikolla ulos. Siitä ajetaan 25sec puffeja tällä viikolla ylen kanavilla. Olivat bonganneet mun bodyvalokuvia netisä ja halusivat tehdä mun bodyvalokuvauksesta jutun telkkariin. Katsojia jotain 400 tuhatta, eli silmiä riittää ja varmaan näytän aika urpolta telkkarissa kun muutenkin olen kuin hattivatti. No pakkohan tuohon oli mennä jo ihan mielenkiinnosta, kuvasivat kun kuvasin Lindroosin Lauraa GB-gymillä. Tulee siis liikkuvaa kuvaa noista kuvauksista, sekä haastattelua Laurasta ja meitsistä. Katotaan minkälainen juttu tulee ulos.

En ole kyllä mikään linssilude, joten aika tuskaa oli olla kameran edessä. Hauskaa on huomata muuten se, että ennemmin Yle kiinnostuu tekemään jutun meitsistä kuin alan lehdet, jotenkin omituinen yhtälö kun alalla vaikutan aika vahvasti kuitenkin. Ei sillä, että kaipaisin yhtään enempää julkisuutta itselleni. Tykkään olla tämmöinen taustahahamoilija.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei sillä, että kaipaisin yhtään enempää julkisuutta itselleni. Tykkään olla tämmöinen taustahahamoilija.

Täytyy kattoa, hieno juttu. Mielenkiintoista pakkisväelle ja taviksille...

Minkä takia mä luen ton koko ajan "olla tämmönen taustahahomoilija".

Ohoh, pitää ajastaa VHS.

Järkyttävän hienoa!

Tässä haastatellaan Mikeä bodauksesta, vai siitä, että se pitää yllä bodaajien foorumia? Miettikääpä sitä. Monet luulevat täällä vissiin, että nyt olemme jotenkin enemmän, kun olemme Pakkotoiston jäseniä. Epäilen.

Joo no siinähän olet televisiossa. Toivottavasti on tarpeeksi uskottava esitys. Valitettavasti unohtuu todennäköisesti katsoa.

Tässä haastatellaan Mikeä bodauksesta, vai siitä, että se pitää yllä bodaajien foorumia? Miettikääpä sitä. Monet luulevat täällä vissiin, että nyt olemme jotenkin enemmän, kun olemme Pakkotoiston jäseniä. Epäilen.
Ööh?

Täytyy kyl laittaa joku muistutus, että muistaa kattoo. Mike, tekikö maskeerausryhmä mitää sun kikkuroille?

Joo no siinähän olet televisiossa. Toivottavasti on tarpeeksi uskottava esitys. Valitettavasti unohtuu todennäköisesti katsoa.
Mitä vittua? Ei sun viestissäs oo mitään järkeä.

Niinku ylempänä lukee, kuvauksesta tehdään ohjelma, ei se liity mitenkään foorumiin tai bodaukseen.

Laitoin kännykkään muistutuksen, kun kuitenkin pääsee muuten unohtumaan. Pitää tallentaa DVD:lle (kiintolevylle), eikä VHS:lle :D, kun on iltavuoro duunissa.

PENSKA SAATANA!!! GET A FUCKIN' GRIP!!!

"Täydellisen kehon kuva. Valokuvaaja Mika Sirén luo uraa treenattujen vartaloiden ikuistamisesta kuviinsa."
(telkku.com)

Täytyypä katsoa. Pistin kännykkään muistutuksen ettei mene ohi.

Hienoa. Katsonkin siis tv:tä ensi kertaa n. vuoteen.

...? Ahistaako sun päässä enemmän kuin mun, joka makaa spinaalipunktion jälkeen armottomassa hedarissa hikisen sängyn pohjalla? Vissiin.

Hienoa. Katsonkin siis tv:tä ensi kertaa n. vuoteen.
Heh, sama täällä :D Viimeksi katsomalla katsonut jotain silloin, kun oli Pakkislainen Haluatko Miljonääriksi -ohjelmassa :D

Menenpä kaivelemaan kasetteja naftaliinista, minkähän päälle sitä nauhottaisi...

Tai jos olisit lukenut ensimmäisen postin kunnolla, olisit huomannut että juttu käsittelee Mikeä ja body-aiheista valokuvausta, ilmeisesti. Sen sijaan luulen edelleen olevani oma itseni, huolimatta siitä että Mikestä tehtiin juttu telkkariin.

Onneks sun ei oo pakko katsoa. Voit vaikka laittaa telkkarin kiinni tai vaihtaa kanavaa. Ketään ei pakoteta katsomaan tuota ohjelmaa.

Onko sulla kenties hiekkaa jossain ruumiinonkalossa vai mistä moinen kitinä ja natina?

Kyseltiin siinä jotain myös yleisesti bodauksesta ja siitä, minkälainen on mun mielestä ihannekroppa. Otin kantaa snadisti siinä lajiin ylipäätänsä siitä, miten vaativa se on.

Mikähän tuon penskan viestin pointti oli? Meni aika pahasti ohitse? Saiskos sen punaisen langankin sieltä kerittyä jostain. Uskottava eistys? En nyt tiedä miten epäuskottava siitä voi tulla kun kuvat kuvattiin ja ne kuvas sen kuvaukseen, samat kuvat on jo tuolla galleriassa ja niitä siinä dokkarissakin on.

Itse juttu oli ihan mielenkiintoinen kokemus, mutta onhan se aika jänskää olla kameran edessä kun valot paistaa naamalle ja hiki valuu ja tuntuu, että on ihan uuno.

Ja mitä Pakkotoistoon tulee, niin jos nyt en väärin muista, niin ei taida sanallakaan tulla esille forumi, kai.

Onneksi olkoon Mike! Pitää katsoa spotti, mutta sut tuntien luulen että on asiallinen pätkä taustahahmosta. :thumbs:

Tuli yllättävän kovat kommentit, kun vähän pisti kritiikkiä :D .

En hyökkää sillä viestillä ketään vastaan. Aattelin vaan sitä, että jotkut heput esittää jotain elämäntuttua, joka ikäänkuin kädestä pitäen onnittelee, että hyvä kaveri, kun esiinnyt televisiossa. Se perustuu varmaan siihen juttuun, että adminhan on foorumin pomo ja sitä vahingossa nuoleskelee :lol2: .

Anteeksi vielä kerran. En irvaile ja saahan sitä onnitella, mutta jotenkin hirveetä esittämistä, että kun admin pistää tietyn viestin, niin eittämättä ihmiset suhtautuisivat eri tavalla, kuin jos tulisi:
"Moi, olen Penska. Oon postaillut täällä välillä ja harrastan bodausta. Mä esiinnyn televisiossa 32.01.1964 ja puhun tästä harrastuksesta."

Pahemmalla foorumilla tulee kommentiksi suoraan "no so, haha ei kiinnosta lol" mikä tämä ei tosin ole.

Enkä nyt vertaa itseäni adminiin enkä ole kateellinen sille, että admin saa asemansa puolesta "kavereita" helposti :D .

Onneksi olkoon, kun tv:ssä esiinnyt. Ei muuta kuitenkaan elämääni hirveästi ja katson jos muistan.

Ois pitäny varmaa postata: "joo nyt mun elämä sai uuen valon tahnk god pistän herätyksen aamu 5 että varmast muistan kattoo sen!" nii kukaan ei valittas.

Edit: Mike, se "toivottavasti on uskottava esitys" oli ihan neutraali kommentti, vaikka sen pystyy mieltämään vittuiluksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom