Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kai se kuulostaa hienommalta noin, muistaakseni sanoin, että kuvaus on osa työtä. Siis minähän kuvaan sisältöä tänne, työtähän se on ihan siinä missä kuvaaminen muuallekin, mutta en nyt suoranaisesti valokuvaajaksi itseäni nimittäisi.Mike, näetkö kuvauksen "uran luomisena" kuten tossa sanottiin, vai enemmänkin yhtenä osa-alueena forumilla? Tulevaisuuden näkymiä/tavoitteita/haaveita?
Off-Topick
Oon ollu kaks kertaa TurkuTv:ssä, mutta toista osiota en ole koskaan nähnyt, koska ensimmäisestä kuulin vanhemmilta vittuilua ja muutenkin nolotti katsoa sitä porukoiden kanssa. Tämä siis onneksi n. 4 vuotta sitten.
Anteeksi vielä kerran. En irvaile ja saahan sitä onnitella, mutta jotenkin hirveetä esittämistä, että kun admin pistää tietyn viestin, niin eittämättä ihmiset suhtautuisivat eri tavalla, kuin jos tulisi:
"Moi, olen Penska. Oon postaillut täällä välillä ja harrastan bodausta. Mä esiinnyn televisiossa 32.01.1964 ja puhun tästä harrastuksesta."
Pahemmalla foorumilla tulee kommentiksi suoraan "no so, haha ei kiinnosta lol" mikä tämä ei tosin ole.
Olen Sirénin suvun viimeinen jatkaja ja vain mutsilla ja faijalla on sama sukunimi. Jotain juttua joskus oli, että ruotsissa asuisi meidän sukulainen, mies, mutta lienee fruittari, eikä jatka sukua :DOletko Mike sukua näille arkkitehti sire`neille? Ainakaan ei ole huono asia tuolla taidepiireissä kun on sama sukunimi, olit sukua tai ei. Harvinainen sukunimi kylläkin, mä en tiedä Miken lisäks kuin sen edesmenneen arkkitehdin joilla on sama nimi.
Apinat pysyi housuissa kuvauksissa. No seuraavaksi tuskin mitään, sillä enhän minä noihin aktiivisesti hakeudu. Johonkin TV-chattiin olis tosin siisti mennä istumaan, saisi nauraa itsensä kuoliaaksi kun sinne vasta tulisikin kuraa mitä ruudussa ei näy. Ja penska pistäisi 100€ edestä textaria tulemaan.Pitää kattoa mitä Maikkeli touhuaa telkussa. Toivottavasti kuuluu edes kerran: "Vitun apina." :lol2:
Mitäs Mike seuraavaksi? Esiintyjäksi tai Juontajaksi Ilosaarirockkiin kenties?
Apinat pysyi housuissa kuvauksissa. No seuraavaksi tuskin mitään, sillä enhän minä noihin aktiivisesti hakeudu. Johonkin TV-chattiin olis tosin siisti mennä istumaan, saisi nauraa itsensä kuoliaaksi kun sinne vasta tulisikin kuraa mitä ruudussa ei näy. Ja penska pistäisi 100€ edestä textaria tulemaan.
Olen Sirénin suvun viimeinen jatkaja ja vain mutsilla ja faijalla on sama sukunimi. Jotain juttua joskus oli, että ruotsissa asuisi meidän sukulainen, mies, mutta lienee fruittari, eikä jatka sukua :D
Ei siis taida olla edes läheistä tukua nuo taiteilijat.
Mike @ 2004 sanoi:Mitä eroa on optisella zoomilla ja automaattitarkennuksella?
Mikäs nyt sitten on suljinaika? Ja mikä on ISO?
Mitä vaikuttaa valotusajan ollessa esim 1/125 ja aukko 2.8 verrattuna 1/125 ja aukko 8? Näyttäisi että tulee tummempi kuva?