Meitsi telkkarissa 23.7 klo 18:20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike, näetkö kuvauksen "uran luomisena" kuten tossa sanottiin, vai enemmänkin yhtenä osa-alueena forumilla? Tulevaisuuden näkymiä/tavoitteita/haaveita?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Osittain ymmärrän mitä Penska haluaa sanoa, mutta kannattaisi tarkistaa vielä tuo kirjoitusasu ennen postaamista. Pikkuisen pilvimarinaadeissa kirjoitetun oloista.

Penska, onko sulla kaikki kunnossa ? Alkaa tuntua kymmenien perustamiesi tredien jälkeen ja niistä ylipuolet salaisissa kansioissa, että käynti lääkärinluona olisi tarpeen.
Sun tekstit menee ainakin mulla pahasti ohi..

Huuh-huh, mua ei sais tv-kameroiden eteen ilman stressihermon salpausleikkausta:nolo:

Edit. sataset paikku ah-ah, ihan kuin olisin saanut. Hölynpölyä kaikki 900 viestiä.

Mike, näetkö kuvauksen "uran luomisena" kuten tossa sanottiin, vai enemmänkin yhtenä osa-alueena forumilla? Tulevaisuuden näkymiä/tavoitteita/haaveita?
No kai se kuulostaa hienommalta noin, muistaakseni sanoin, että kuvaus on osa työtä. Siis minähän kuvaan sisältöä tänne, työtähän se on ihan siinä missä kuvaaminen muuallekin, mutta en nyt suoranaisesti valokuvaajaksi itseäni nimittäisi.

Off-Topick

Oon ollu kaks kertaa TurkuTv:ssä, mutta toista osiota en ole koskaan nähnyt, koska ensimmäisestä kuulin vanhemmilta vittuilua ja muutenkin nolotti katsoa sitä porukoiden kanssa. Tämä siis onneksi n. 4 vuotta sitten.

Tajusitkohan penska vieläkään lukea sitä aloitusviestiä tai sitä että toi pätkä on pääasiassa Maikin bodykuvauksesta eikä Maikista kehonrakentajana.

Pitäähän toi kattoo.

Off-Topick

Oon ollu kaks kertaa TurkuTv:ssä, mutta toista osiota en ole koskaan nähnyt, koska ensimmäisestä kuulin vanhemmilta vittuilua ja muutenkin nolotti katsoa sitä porukoiden kanssa. Tämä siis onneksi n. 4 vuotta sitten.

Köhköh pistetään paremmaksi. Oon ollu meänväylällä (Tornion paikallinen kaapelikanava) esittelemässä erästä lajia :lol2:

Anteeksi vielä kerran. En irvaile ja saahan sitä onnitella, mutta jotenkin hirveetä esittämistä, että kun admin pistää tietyn viestin, niin eittämättä ihmiset suhtautuisivat eri tavalla, kuin jos tulisi:
"Moi, olen Penska. Oon postaillut täällä välillä ja harrastan bodausta. Mä esiinnyn televisiossa 32.01.1964 ja puhun tästä harrastuksesta."

Pahemmalla foorumilla tulee kommentiksi suoraan "no so, haha ei kiinnosta lol" mikä tämä ei tosin ole.

Ei siinä mitään esittämistä ole, että porukka lukee vähän tarkemmin Miken postaukset kuin esim sun ja myös suhtautuu hiukan eri tavoin niihin. Mike nyt vaan on tietyllä tavalla näissä piireissä julkkis.. mies tunnetaan sekä netissä että livenä, varmaan aika iso osa suomalaisista treenausta harrastavista tunnistaa Miken jos näkee jossain.

Näin se vaan on, Mike on julkkis, tykkää hän siitä tai ei. Ja nekin henkilöt jotka ei pidä Miken fanaamisesta seuraa näitä threadeja ja jopa kommentoi niihin. Ja tunnistaa kaupungilla jne..

Toi on hieno juttu, antaa varmasti vauhtia tuohon kuvauspuolen hommiin... ja pian mä näkisin että saat julkisuutta myös noiden onnistuneiden kirkonkuvaus sessioiden takia :) On nimittäin hienoa matskua.

Oletko Mike sukua näille arkkitehti sire`neille? Ainakaan ei ole huono asia tuolla taidepiireissä kun on sama sukunimi, olit sukua tai ei. Harvinainen sukunimi kylläkin, mä en tiedä Miken lisäks kuin sen edesmenneen arkkitehdin joilla on sama nimi.

Pitää kattoa mitä Maikkeli touhuaa telkussa. Toivottavasti kuuluu edes kerran: "Vitun apina." :lol2:

Mitäs Mike seuraavaksi? Esiintyjäksi tai Juontajaksi Ilosaarirockkiin kenties? :rock:

Hieno homma, ja koskaanhan ei tiedä mitä tommoset keissit voi poikia jatkossa kun tulee tota tunnettuutta suurellekin maailmalle..:thumbs:
Pakkohan se on VHS (ei naureta siellä :nolo:) ajastaa, jos vaikka sattuu unohtamaan..

Oletko Mike sukua näille arkkitehti sire`neille? Ainakaan ei ole huono asia tuolla taidepiireissä kun on sama sukunimi, olit sukua tai ei. Harvinainen sukunimi kylläkin, mä en tiedä Miken lisäks kuin sen edesmenneen arkkitehdin joilla on sama nimi.
Olen Sirénin suvun viimeinen jatkaja ja vain mutsilla ja faijalla on sama sukunimi. Jotain juttua joskus oli, että ruotsissa asuisi meidän sukulainen, mies, mutta lienee fruittari, eikä jatka sukua :D
Ei siis taida olla edes läheistä tukua nuo taiteilijat.

Pitää kattoa mitä Maikkeli touhuaa telkussa. Toivottavasti kuuluu edes kerran: "Vitun apina." :lol2:

Mitäs Mike seuraavaksi? Esiintyjäksi tai Juontajaksi Ilosaarirockkiin kenties? :rock:
Apinat pysyi housuissa kuvauksissa. No seuraavaksi tuskin mitään, sillä enhän minä noihin aktiivisesti hakeudu. Johonkin TV-chattiin olis tosin siisti mennä istumaan, saisi nauraa itsensä kuoliaaksi kun sinne vasta tulisikin kuraa mitä ruudussa ei näy. Ja penska pistäisi 100€ edestä textaria tulemaan.

Laura oli kyllä hyvää mainosta body fitnekselle tuossa jutussa.

Apinat pysyi housuissa kuvauksissa. No seuraavaksi tuskin mitään, sillä enhän minä noihin aktiivisesti hakeudu. Johonkin TV-chattiin olis tosin siisti mennä istumaan, saisi nauraa itsensä kuoliaaksi kun sinne vasta tulisikin kuraa mitä ruudussa ei näy. Ja penska pistäisi 100€ edestä textaria tulemaan.

Mä näkisin sut kyllä mielellään TV chatissa..:) mieti miten moni bannattu tyyppi purkais katkeruuttaan..:) ja mä uskon että palstan ja sun suosio vaan kasvais... porukkaa diggailee susta just sen takia kun oot särmikäs persoona, sua joko vihataan tai rakastetaan ja varmaan monen suhtautuminessa molempia elementtejä..:) En usko että tän palstan suosio olis ikinä kasvanut näin isoks jos olisit sellanen tosi rauhallinen ja tasainen luonteeltas. Nyt porukka vähän jännittää aina että miten mahtaa Mike suhtautua johonkin aiheeseen jne...että koska räjähtää..:) Sellasta hyvää draamaa, ja sit kun on noussut tunnetuiks moni muukin erikoinen persoona esim Hulkki ja NGV ym..:)

Pitää se vielä ilmoittaa, että kyllä luin, että kyse on valokuvaamisesta. Puhuin siitä, miten ihmiset suhtautuva, kun saa tietää, että mike on teeveessä.

Voin myöntää, ettei kovin monet ns. mielipiteet ole varmastikaan pitäviä ja tekee mieli muuten vain pistää mielessä kehiteltyjä ajatuksia jonnekin esille. Eli
a) mielipiteitäni ei tarvitse lukea, ottaa vakavasti tai ajatella jotenkin kiveen kirjoitettuna
b) saatan muuttaa kantaani, jos jokin tai joku perustelee minulle, miksi ajattelen kuulemma tyhmästi
c) skippaan nämä "mee lääkäriin, psyko, lol" kommentit

/me nuolee Miken persettä

Täytyypi pyytää Megamasaa tallentamaan tuo. Mielenkiinnolla odottelen :thumbs:

Olen Sirénin suvun viimeinen jatkaja ja vain mutsilla ja faijalla on sama sukunimi. Jotain juttua joskus oli, että ruotsissa asuisi meidän sukulainen, mies, mutta lienee fruittari, eikä jatka sukua :D
Ei siis taida olla edes läheistä tukua nuo taiteilijat.

Sirén Lkm Miehet Naiset Suomessa Ulkomailla
Nykyisenä nimenä 2207 1096 1111 2109 98

Asiallista. Ihan mielenkiintoista on ollut seurata ukon kuvaustaitojen kehittymistä. 3 vuodessa ehtii näemmä monenlaista tapahtua. Muilla forumeilla nähty "tuulimyllyjä" vastaan taistelukin on ollut itsessään viihdyttävää luettavaa, mutta oman pään pitäminen ja oman jutun tekeminen näyttää myöskin poikineen hyvää tulosta. Parissa vuodessa tyhjästä etulinjan valokuvaajaksi, ei ollenkaan hassumpaa. Joko se Photo.netin viikon kuva on plakkarissa? Ja ei, en jaksa alkaa itse tutkimaan aihetta.

Muutamia kommentteja valokuvaus-threadista muutamia vuosia sitten:
Mike @ 2004 sanoi:
Mitä eroa on optisella zoomilla ja automaattitarkennuksella?

Mikäs nyt sitten on suljinaika? Ja mikä on ISO?

Mitä vaikuttaa valotusajan ollessa esim 1/125 ja aukko 2.8 verrattuna 1/125 ja aukko 8? Näyttäisi että tulee tummempi kuva?

Ja vielä bonuksena taidonnäyte noilta ajoilta.

attachment.php

En ole saanut Photo.nettiin viikon kuvaa, siihen ei riitä mielikuvitus tai lavasteet. 3 vuodessa on paljon todellakin tapahtunut, nyt tiedän jo mikä on ISO ja miksi kuva tummenee kun aukkoa pienentää.

Aukeassa oli yksi kuva kaikkien aikojen top 10, mutta pyysin hiljattain niiden poistaa mut kokonaan, se on säälittävä mesta ja jauhavat vain siitä Puusasta kokoajan. Ja siellä sain myös "kaurapuurolla ei tommoisia tehdä" jne kommentteja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom