Tuli yllättävän kovat kommentit, kun vähän pisti kritiikkiä :D .
En hyökkää sillä viestillä ketään vastaan. Aattelin vaan sitä, että jotkut heput esittää jotain elämäntuttua, joka ikäänkuin kädestä pitäen onnittelee, että hyvä kaveri, kun esiinnyt televisiossa. Se perustuu varmaan siihen juttuun, että adminhan on foorumin pomo ja sitä vahingossa nuoleskelee :lol2: .
Anteeksi vielä kerran. En irvaile ja saahan sitä onnitella, mutta jotenkin hirveetä esittämistä, että kun admin pistää tietyn viestin, niin eittämättä ihmiset suhtautuisivat eri tavalla, kuin jos tulisi:
"Moi, olen Penska. Oon postaillut täällä välillä ja harrastan bodausta. Mä esiinnyn televisiossa 32.01.1964 ja puhun tästä harrastuksesta."
Pahemmalla foorumilla tulee kommentiksi suoraan "no so, haha ei kiinnosta lol" mikä tämä ei tosin ole.
Enkä nyt vertaa itseäni adminiin enkä ole kateellinen sille, että admin saa asemansa puolesta "kavereita" helposti :D .
Onneksi olkoon, kun tv:ssä esiinnyt. Ei muuta kuitenkaan elämääni hirveästi ja katson jos muistan.
Ois pitäny varmaa postata: "joo nyt mun elämä sai uuen valon tahnk god pistän herätyksen aamu 5 että varmast muistan kattoo sen!" nii kukaan ei valittas.
Edit: Mike, se "toivottavasti on uskottava esitys" oli ihan neutraali kommentti, vaikka sen pystyy mieltämään vittuiluksi.