Meitsi telkkarissa 23.7 klo 18:20

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli yllättävän kovat kommentit, kun vähän pisti kritiikkiä :D .

En hyökkää sillä viestillä ketään vastaan. Aattelin vaan sitä, että jotkut heput esittää jotain elämäntuttua, joka ikäänkuin kädestä pitäen onnittelee, että hyvä kaveri, kun esiinnyt televisiossa. Se perustuu varmaan siihen juttuun, että adminhan on foorumin pomo ja sitä vahingossa nuoleskelee :lol2: .

Anteeksi vielä kerran. En irvaile ja saahan sitä onnitella, mutta jotenkin hirveetä esittämistä, että kun admin pistää tietyn viestin, niin eittämättä ihmiset suhtautuisivat eri tavalla, kuin jos tulisi:
"Moi, olen Penska. Oon postaillut täällä välillä ja harrastan bodausta. Mä esiinnyn televisiossa 32.01.1964 ja puhun tästä harrastuksesta."

Pahemmalla foorumilla tulee kommentiksi suoraan "no so, haha ei kiinnosta lol" mikä tämä ei tosin ole.

Enkä nyt vertaa itseäni adminiin enkä ole kateellinen sille, että admin saa asemansa puolesta "kavereita" helposti :D .

Onneksi olkoon, kun tv:ssä esiinnyt. Ei muuta kuitenkaan elämääni hirveästi ja katson jos muistan.

Ois pitäny varmaa postata: "joo nyt mun elämä sai uuen valon tahnk god pistän herätyksen aamu 5 että varmast muistan kattoo sen!" nii kukaan ei valittas.

Edit: Mike, se "toivottavasti on uskottava esitys" oli ihan neutraali kommentti, vaikka sen pystyy mieltämään vittuiluksi.
Ei tossa kukaan mitään erityisen kovaa kommenttia heittänyt. Kukaan ei vaan ymmärtänyt, että millä kielellä tuo sinun viestisi oli kirjoitettu.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitää se vielä ilmoittaa, että kyllä luin, että kyse on valokuvaamisesta. Puhuin siitä, miten ihmiset suhtautuva, kun saa tietää, että mike on teeveessä.

Mjaa... Nuo threadin alkupuolen kommentit näyttävät olevan tyyliin "hienoa", "täytyy nauhoittaa" jne. En huomaa niissä Miken tai pakkislaisuuden palvontaa. Tietysti oma näkökulmani saattaa vääristää havaintojani: satun muutenkin olemaan kiinnostunut valokuvauksesta yms. ja sen takia sanon itsekin "hienoa" ja "täytyy tallentaa"...

Kiitos Mikelle ohjelmavinkistä. Mielenkiintoista nähdä miten bodykuvausta tehdään. :thumbs:

Palvontaepäilyjen välttämiseksi: TLP:n kuvat ovat (pikkaisen) parempia, IMO. ;)

a) mielipiteitäni ei tarvitse lukea, ottaa vakavasti tai ajatella jotenkin kiveen kirjoitettuna

Ei pelkoa että niitä otettaisiin vakavasti. Joskus niitä on hauska lukea. Useimmiten niitä on hyvin vaikea ymmärtää.
b) saatan muuttaa kantaani, jos jokin tai joku perustelee minulle, miksi ajattelen kuulemma tyhmästi

Ei pelkoa että monikaan jaksaisi.
c) skippaan nämä "mee lääkäriin, psyko, lol" kommentit

Tätä pelkäsinkin.

Nyt on kyllä pakko onnitella Mikeä siitä että sen kova ja hyvä duuni alan valokuvauksen puolella on huomattu ja saa ansaitsemaansa huomiota. Olkoonkin Mike nyt sitten vaikka kuinka vaatimaton taustahahmo omasta mielestään, niin onhan noita kuvia itsekin tullut ihailtua huuli pyöreenä. Kiitos :)

Satuitko kattomaan sinne studion kattoon? On muuten kuin katselisi Matrix-elokuvaa tai jotain avaruusalusta kaikkine letkuineen ja valoineen ynnämuine. No se mitä Huppe edellä, sitä Mike perässä :lol2:
Ei mutta itseä jännitti huisan paljon oma "15minutes in fame" kun tuossa maaliskuussa pääsin moiseen hommeliin tutustumismielessä osallistumaan, pitää katsoa miten iso-Mike suoriutuu hommasta! Yllättäen oma ohjelma suuntautui Thaimaanmatkailuun, se esitettiin Yle2:sella, kakkonenhan on rennompi ;)

Miten muuten Mike tuo maskeeraus? Kai annoit tehdä sen, muuten näyttää aivan pelleltä telkussa ;)
Oli itsellä muuten sen verran paksut pakkelit naamassa että s-marketin pissiskassa-kesäduunarikin jää kakkoseksi :lol2:

En mä ollut missään studiossa, vaan ne tulivat kuvaamaan oikeaa kuvaustilannetta salille. Haastattelukin tehtiin salilla, partaani en edes ajanut, eikä siellä mitään maskeeraajaa ollut. Ei musta saa maskeeraamalla sen paremman näköistä.

Tämä setti silloin kuvattiin.

20070523-IMG_5395-copy.jpg

Hyvät ihmiset, ettekö ole kuulleet tallentavista DVD-soittimista? Onhan niillä hintaa, mutta perhanan mahtava peli. Ei tarvitse puljata levyjen tai kasettien kanssa. Ja mahtuu tavaraakin kivasti.

Yritetään muistaa...

Ne tuppaa aina unohtumaan nämä tv-ohjelmat.

:offtopic:
Mä olen muuten tainnut itsekin esiintyä tuossa ko. ohjelmassa, jos oikein muistan. Mutta en päähenkilönä. Siellä jossain kuvan reunassa. :D

Edit: Niin no eihän tässä mitään muistamista ole, kun sen näkee sitten myöhemmin netissäkin.

pitääkin muistaa kattoa..näitä bodaus yms juttuja nyt ei kauheemmin tulee nii vähätkin muistais kattoa :)

Mutta hyväähän tuo tekee Mike sun maineelles ja varmasti tuo lisämahkuja uusille töille. Ja ihan hyvä että tekee sellasesta kuka oikeesti tekee asioiden eteen jotain ja on hyväntahtoinen ettei kenestäkään mulkusta ala juttua vääntään :thumbs:

Hyvät ihmiset, ettekö ole kuulleet tallentavista DVD-soittimista? Onhan niillä hintaa, mutta perhanan mahtava peli. Ei tarvitse puljata levyjen tai kasettien kanssa. Ja mahtuu tavaraakin kivasti.

Ollaan ja tallentavista tikilaatikoista kans, mutta kun ne maksaa rahaa. Kasetit ei maksa läheskään yhtä paljon ja siinä on sitä menneiden aikojen nostalgiaa ja muisteloita kun jälleen kerran kaivaa veitsellä sitä nauhuriin jäänyttä nauhaa irti telojen välistä. Sitä paitti kasetilla ne pysyy varmasti. Nuo muut on silkkaa humpuukia.

p.s On mukavaa aina herätä yöllä siihen, kun videot lopettaa nauhoittamisen, tulee turvallinen olo. Silloin tietää, että johonkin voi sentään vielä luottaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom