Meikälle ohjelma

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olisin tosi kiitollinen, jos joku viisas osaisi kyhätä minulle jonkinlaisen ohjelman tai näyttää sellaisen.

pituus 180 paino 83. En käy kuntosalilla vaan kotilaitteita käytän. (mm. käsipainot/kuntopyörä)

ma ja pe olisi aikaa. Koko kropan ohjelma olisi hyvä(ei hirveän raskas). Ke on sählyä ja venyttelyä.

Jalat voisi olla pääosassa treeniä(yleiskunto), mutta siis yleiskunto voisi olla ideana. :)

ootko kokeillut searchin käyttöä?

suosittelen harjoittelemaan, täältä nimittäin löytyy jo niin monta erilaista ohjelmaa että ei mitään rajaa (myös koko kropan, kevyet raskaat jne)

e: etsi vaikka 1-jakoisiin ohjelmiin liittyviä keskusteluja (eli koko kroppa kerralla)

Tsekkasin muutaman määrittelemälläsi tavalla, mutta itse en löytänyt itselleni sopivaa.(koska ei ole penkkiä, vaan ainoastaan käsipainot)

Hmm..pitäisköhän jonkun vääntää faq omalla kropalla tehtävistä liikkeistä/kuntopiiristä. Muutenkin sellaiset t-nation tyyppiset artikkelit olis poikaa. (edit: tuossa olikin jos ihan hyvä linkitys ylempänä, noita sitten vaan soveltamaan).

Ite olin yks kesä muutaman (n.3kk) kuukauden käymättä puntilla ollenkaan ja sain esim. penkissä sarjapainoihin lisää romua tekemällä vain erillaisia punnerruksia yms. Kuitenkin mielestäni ihan ok, kun puhutaan kuitenkin kolme numeroisista painoista ja oma painokin tippui tuona aikana reilusti, kaiken lisäksi olen täysin lahjaton penkkaaja ja voimailija :lol2:

Back
Ylös Bottom