Mega Gainer

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BigPete
  • Aloitettu Aloitettu
Olen aika uusi tällä alalla ja ajattelimpa kysyä teiltä kokeneilta ketuilta, että onkohan tällaisesta tuotteesta kun Mega gainer mitään hyötyä? Ja onkohan yleensäkkään näistä massanlisääjistä mitään hyöytyä vai olisiko parempi juoda pelkkää proteiinia?
Ja vielä se että mitä juomaa suosittelisitte ku pitäs saada massaa noin 10kg lisää ja käyn salilla 4 kertaa viikossa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noissa gainereissa tuppaa olemaan sellainen vika, että proteiinin määrä/100gr on olematon ja hiilaria on pirusti! ja yleensä hintakin on mellevä - tosin en tiedä tosta mega gainerista. Yleisesti ottaen ostasin mielummin proteiinit ja hiilarit erikseen ja siihen lisäksi kreatiinia ja kenties glutamiinia. tietty jos arvot on kohdillaan ja hintakin tossa gainerissa, niin mikäs siinä.

Tohon painon lissämiseen kuitenkin, että pelkällä lisäraviteella sitä ei toina lisätä! vaan kunnon ruokaa tarpeeksi ja monipuolisesti..ja tietenkin kunnon treenaus+lepo ja hyvä tulee! hetkessä paino ei pompsahda, vaan malttia.

Itse kokeilin tuota Fastin Massa joka nimenkin perusteella on tarkottettu massan lisäykseen. Mutta täytyy sanoa että kyllä oli mulle ainakin tosi pettymys. Paremmin minusta saa massaa kun sekoittaa itse nuo massan lisäys satsit. Esim nyt oon käyttänyt yhteen massan lisäys satsiin Fastin 95 proteiinia n. 40g, maltoa noin 60g ja dextroosia n. 30g ja tämä on toiminut ainakin mulla. Mutta kannataa ensin kattoa nuo jpm mainitsemat muut asiat kohdalleen ennekuin rupeaa käytteleen noita massanlisäyksiä

dextroosia n. 30g ja tämä on toiminut ainakin mulla

Dextroosi on mun käsittääkseni aika turhaa, jos ei oo kreatiiniä mukana.. :thumbs:

Hah! Ihmettelin noita kellonaikoja vähän aikaa, mut täähän oliki vuoden vanha threadi :D

Originally posted by hamuk
Hah! Ihmettelin noita kellonaikoja vähän aikaa, mut täähän oliki vuoden vanha threadi :D

Kyllä on tosiaan jaksettu kaukaa kaivaa...:kippis1:

Jep, mitä gainereihin tulee, niin eivät vaikuta kaksisilta oman kokemukseni mukaan.

Ei siinä vielä mitään, että hiilarien määrä on suhteellisen korkea - mutta kun tsekkaa vielä purkin ja huomaa, että hiilareista on usein suurin osa lyhytketjuisia, sokereita! Kuka helvetti sokeria haluaa, jos bodia on hakemassa?!

Ts. gainereita voinee suositella vain niille, joilla on naurettavan nopea aineenvaihdunta ja vaikeuksia saada tarpeeksi kaloreita kokoon. Silti esim. tumma leipä + protskudrinkki (esim. heraa, kaseiinia ja soijaa), johon voi lisätä itse öljyä maun mukaan, on suositeltavampi, jos saa alas.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom