Mega Forcen alas saanti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hilppa
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Vaikka olin kyseistä Skipin vitskujauhetta jo kerran kaverin luona maistanut, päätin mausta huolimatta tilata sitä purkillisen. En löytänyt aiheesta threadia, mutta tuohan on siis aivan käsittämättömän pahaa :urjo:

Tein hieman tieteellisiä kokeita ja parhaiten tuo tökötti meni alas tonic wateriin sekoitettuna. Jostain syystä siitä tuli varsin inhimillisen makuista kun blandis oli yksi scooppi jauhetta ja n. 2dl tonic wateria.

Onko teillä muita hienoja ehdotuksia Mega Forcen maun peittoamiseksi?

Nyt kun on kiskottu aamulla normaalit vanhat vitamiinit&hivenaineet sekä n. 3 scoopillista postista hakemaani Mega Forcea tieteen nimissä, on olo aika härö. Tärisyttää, hikoiluttaa, poskia punottaa ja paskattaa :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taitaa olla liikaa b-vitskua tullut, noin oireista päätellen..
Itte vedän kaikki tollaset pahanmakuset jutut tosi pienellä vesimäärällä yms, sillee ykösellä alas ja sitte vaikka viereen mehulasi tms. jos oikeen puistattaa.

Se ei ole pahan makuinen, vaan se maistuu juuri siltä miltä ne vitamiinit ja mineraalit oikeasti maistuu. Mun mielestä tosta vaan näkee sen että se imeytyy ja toimii. Otas jotain apteekin b vitamiinia suhteessa yhtä paljon (eli noin 10tabsia) niin ei vaikuta mitään. En ole itse ny käyttänyt tuota, mutta Skipin napit ovat samoista aineista ja käytän multimineraalia ja vitamiineja erikseen. Mulla oli samat oireet aikanaan, mutta ne mni ohi noin 3 päivän käytön jälkeen kun keho alkoi tottua siihen. Ihan ok tuote on musta. maku häviää kun sekoittaa appelsiinimehuun. :rock:

Pieneen määrään vettä ja heti perään puhdasta vettä päälle, niin mulla menee... Tosin joskus huitasen jauhot suuhun ja vettä perään.
Eikä kannata huitasta tyhjään vatsaan, ellei halua punertavia kasvoja:)

Itsekin pähkäilin tuon ongelman kanssa kun tuli pönikkä ostettua:rolleyes:

Itse sekoitan sen hyvin pieneen määrään nestettä ja ykkösellä alas.Päälle lasi omppumehua/limpparia/spritea ym...hyvin toimii tuolla viisiin.

Tuota ku vetäisee pari mitallista,ni olo on melkoinen:hyper:

Kyllä varmaan:hyper: Varsinkin niillä joilla tuollaiset aiheuttaa ylireagointia niin voi olla aika oudot olotilat, varsinkin jos on ennen käyttänyt multitabsia. Itse ajattelin nyt dieetillä siirtyä tuohon, juuri tuon nestemäisyyden vuoksi.

mielenkiinnosta kysyn minkä takia käytät sitä mega forcea? Eikö mega pakissa oo melkein samat kamat. Ite käyttelen pakia ja niiden kanssa ei ole onkelmia. Tai siis ei enääole onkelmia...piti nimittäin opetella hyvä nielemistekniikka, ne nappulat kun on aika kookkaita mokomat :D

Niin joo. Eikös siinä tosiaan ole melkein samat tavarat? Mun mielestä on! Jotkut tykkää kait vain ottaa nestemäisenä.

Suositut

Back
Ylös Bottom