Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by JJokke
Onko kukaan kokeillut meditoida kannabiksen tai jonkun muun päihteen vaikutuksen alaisena?(kännissä ei ainakaan varmaan onnistu?)
Originally posted by P.R.I.E.S.T
Ja kovassa meditaatio tilassa nämä henkilöt puskevat suustaan jotain outoa mönjää... jotkut kovat gurut kutsuvat sitä transsi vaahdoksi...
Originally posted by JJokke
Kysyin vaan, kun muistelin, että jossain uskonnossa(hindulaisuus?) on tapana polttaa kannabista meditaation yhteydessä. Parantaako sitten keskittymistä tai jotain.. Että jos jollain ois kokemusta tai tietoa asiasta niin kiinnostaisi vaan tietää.
Meditaatio ei ole oikeastaan kummempaa "in a nutshell" kuin keskittymistä hengitykseen. En kai sanonu sitä jo? ...
Yksi hyvä keino on yksinkertaisesti olla tarttumatta ajatuksiin. Ajatukset tulee, anna niiden tulla ja mennä menojaan, mutta älä käsittele niitä mitenkään..
Loppujen lopuksi niitä alkaa tulla todella harvoin jos ollenkaan ja olet meditaatiossa.
Tietysti kokoajan hengitetään nokan kautta!
Erityisen paljon tykkäsin deep meditation- ohjelmasta, jossa kuulokkeilla kuunnellaan ukkosen jyrinää ja sadetta ja halutessaan voi samalla asettaa myös sellaset toiminnon, että se ohjelma rentouttaa aivoja myös aivoaaltoja stimuloimalla.
Vuosikausia kaikkia meditaatio-ohjelmia ja musiikkeja läpi kahlanneena haluan kehua tota Brain Sync-sarjaa jossa myös hyödynnetään noita aivoaaltoja
Vuosikausia kaikkia meditaatio-ohjelmia ja musiikkeja läpi kahlanneena haluan kehua tota Brain Sync-sarjaa jossa myös hyödynnetään noita aivoaaltoja, mutta jotka ovat myös lukijan äänen suhteen (Kelly Howell) aivan loistavia, samoin "viesti" on mun mielestä uskottava ja toimiva. Sarjan paras osa on nimeltään The Secret Universal Mind Meditation ja se löytyy torrenttina erikseenkin. Mp3sina noi on siinä 80 Mt / kpl ja laajin Brain Sync-paketti mitä torrenttina löytyy on 1.7 Gt.
Disclaimer: hyi hyi piratismi, mutta tässä tapauksessa sharing is caring
Ahh, mikä voisi ollakaan mukavampaa kuin derealisaatio (tohtori.fi sanastosta: epätodelliseksi muuttaminen tai muuttuminen, tunne että ympäristö on muuttunut epätodelliseksi). Mä en kyllä koe yhtään epämiellyttäväksi mitään irtautumisen tunnetta tai muuta vastaavaa. Noh, eipä mulle oo satunnainen kannabiksen käyttökään koskaan aiheuttanut muuta kuin positiivisia tuntemuksia (no okei ehkä sydämentykytyksiä joskus alkuun 10+ vuotta sitten). Ei mulle olis ongelma astua vaikka jostain ovesta ikuiseen uneen tai kuvitelmaan, päin vastoin.
Meditaatioon sinänsä en ole kovin paljoa perehtynyt vaikka kiinnostusta onkin. Mutta tuollaiset aivoaalto-stimuloinnit saavat bullshit-mittarini värähtämään