mct power?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gold
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyseinen tuote on mct-öljyä, eli kookosöljystä eristettyä(korjatkaa jos väärin...) täyttä rasvaa...eli ei mitään yhteyttä tribulukseen...

MCT kirjainyhdistelmä viittais Medium Chain Triglyserideihin. Eli se on sellasta rasvaa joka käytetään nopeasti energiaksi hiilihydraattien tapaan. Ketodieettiläisille varmaan erittäin hyvä tuote. Muille ehkä ei niin avuksi.

MCT oli 90 luvun alussa hittituote;)
Nykyään soveltunee parhaiten synthol-käytössä hyödynnettynä...

pexxi sanoi:
MCT oli 90 luvun alussa hittituote;)
Nykyään soveltunee parhaiten synthol-käytössä hyödynnettynä...

Tuo lienee kirjoittajan oma mielipide, vai onko taustalla muutakin, esim. omaa kokemusta?

Olen itse erittäin kiinnostunut MCT-öljystä. Auttaa ilmeisesti mm. diettaamisessa! Onko jollain henkilökohtaista kokemusta kyseisestä öljystä?
Mm. B&K-lehdessä oli muutama vuosi sitten mielenkiintoinen artikkeli kyseisestä lisäravinteesta! (http://www.bk-sportsmag.fi/uimg/pdf/20021/54-55_mtc_03_k.pdf), joten ei se nyt ainoastaan 90-luvun alun hypetuotekaan ole!
Toisaalta aika vähän enää markkinoilla, itse en ole löytänyt kuin Wrangelta. Täytyypä varmaan itse ottaa kokeiluun!

Muistini syövereistä kaivelen että vessaan ainakin tuli kiire kun miehekkäitä annoksia tuota poikasena nautin. More is better.

Fat22 sanoi:
MCT kirjainyhdistelmä viittais Medium Chain Triglyserideihin. Eli se on sellasta rasvaa joka käytetään nopeasti energiaksi hiilihydraattien tapaan. Ketodieettiläisille varmaan erittäin hyvä tuote. Muille ehkä ei niin avuksi.

Asiasta mitään tietämättömänä kysyn, että sopisiko tuo hiilarittomaan palkkariin ketolla?

Juoppo sanoi:
Oliko tuohon jotain perusteluja?

Lue tuo edellisen viestin liitteenä ollut pdf-tiedosto, jossa B&K:n artikkeli! Itse en ole juuri kyseiseen lisäravinteeseen juurikaan tuon artikkelin lisäksi tutustunut!

lagus1 sanoi:
Muistini syövereistä kaivelen että vessaan ainakin tuli kiire kun miehekkäitä annoksia tuota poikasena nautin. More is better.

Tuotetta suositellaan nautittavan aluksi hyvinkin pieniä annoksia, ja elimistön totuttua lisätään annostusta pikku hiljaa! Muuten varmasti mainitsemasi ikävä vaikutus:)

Flesh sanoi:
Lue tuo edellisen viestin liitteenä ollut pdf-tiedosto, jossa B&K:n artikkeli!
Juu, sen luettuani nimenomaan kyselinkin. Mielestäni oleellisin mitä siinä sanottiin oli
MCT-öljystä ei sen sijaan tiedetä kovinkaan paljon.

Suositut

Back
Ylös Bottom