- Ikä
- 39
mä olen kerran nähnyt vaparimatsissa noin käyneeni tinttaa vastustajaa heti kupoliin matsin alussa jos vastustaja ojentaa hanskaa "tervehtiäkseen".
o.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mä olen kerran nähnyt vaparimatsissa noin käyneeni tinttaa vastustajaa heti kupoliin matsin alussa jos vastustaja ojentaa hanskaa "tervehtiäkseen".
o.
edit: taitaa se pusku vähän osuakki leukaa.
Ortizin temppu oli paljon kummempi: se oli sääntöjen vastainen, kun taas Mayweatherin temppu oli sääntöjen mukainen. Ei siitä että matsin ollessa käynnissä lyö laillisella iskulla, voi ketään syyttää. Mayweather nimenomaan otteli rehdisti, Ortiz ei.
Tota Mayweatherin temppua vois verrata futiksen tilanteeseen kun toinen joukkue pelaa pallon kentältä kun joku loukkaantuu. Tässä tilanteessa vastustaja "herrasmies säännön" mukaan pelaa pallon aina takasin sille kuka sen pelasi ulos. Vaan eipä suoranaisesti ole tässäkään tilanteessa ole sääntöjen vastaista antaa ymmärtää että luovuttaa pallon vastustajalle, mutta syöttääkin läpisyötön omalle joka tekee maalin. Ei riko sääntöjä, mutta ei millään tavalla kunnioitettava temppu..
Ehkä tämä vertaus pätisi jos se loukkaantuminen olisi johtunut siitä, että toisen joukkueen pelaaja potkaisisi munille. Sitten toiselta puolelta vielä odotettaisiin herrasmies-meininkejä.
Ai niin että jos vastustaja rikkoo sääntöjä, niin sitten on aina oikeutettu kostamaan rike? Mä olen oppinut siihen että tuomarit on sitä varten ja ne tuomitsee ja rankaisee rikkeistä. Mitähän vittua siitäkin tulisi jos jokaisesta rikkeestä seuraisi aina kostotoimenpide..
Ai niin että jos vastustaja rikkoo sääntöjä, niin sitten on aina oikeutettu kostamaan rike? Mä olen oppinut siihen että tuomarit on sitä varten ja ne tuomitsee ja rankaisee rikkeistä. Mitähän vittua siitäkin tulisi jos jokaisesta rikkeestä seuraisi aina kostotoimenpide..
Summa summarum: Ortiz teki rikkeen ja sai siitä tuomarilta rangaistuksen. Mayweatheria rikottiin, tämä otti siitä nokkiinsa ja sitten kosti halvalla tavalla kun Ortiz pyyteli temppuaan anteeksi. Maywetherin reaktion "periaatteessa" ymmärtää miksi se niin teki, mutta ei se siitä teosta tee yhtään sen oikeutetumpaa. Halpa ja törkeä temppu, josta fairplay kaukana.
Oon pari kertaa yrittäny kattoa, että kuuluuko sieltä fight tuomarin suusta, mutta ei oikein saa selvää. Ilmeisesti joo, kun kaikki viittaa siihen, että siinä ei ollut mitään sääntöjen vastaista.