Mayors ja palautus maan pinnalle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Omna
  • Aloitettu Aloitettu
Moi!

Kävin eilen sitten viimein treenaamassa Mayorsilla, Tomia siellä ei ikävä kyllä näkynyt, mutta monia muita täältäkin tuttuja kasvoja olin tunnistavani.

Heti kun kävelin ovesta sisään tajusin oman keskinkertaisuuteni. Se iski kuin märkä rätti vasten kasvoja...Siis voi elämä mitä massoja sielä oli ja kireitä kun perkeleet....

Myös naiskauneutta oli edustettuna. Olitkö se sinä PMlats vai kuka joka treenaili korvalaput korvissa..Siis aivan upeita naisia!

Kyllä kannatti taas vähän avartaa maailmankuvaa...;)

En tohtinut juuri kellekkään alkaa juttelemaan, kaikki kun ei tykkää että treeniä häiritään kaikenmaailman löpinöillä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minäkin kävin muistaakseni 16.5. sunnuntaina meijerillä reenaamassa. Täytyy sanoa, että on huippuluokan sali, täydet :5: annan. Ihan pienen pieni miinus oli vain se, ettei voi vetää leukoja neutraalilla otteella, eli kämmenet vastakkain (leuanvetopaikkoja oli toki kumminkin). Kun ottaa huomioon, että paikalla oli parikin laadukasta ylätaljalaitetta (joissa voi tietenkin reenata vaikka minkälaisella otteella, myös neutraalilla) ja pari leuanvetopaikkaa, niin kyseessä on hyvin pieni miinus. Silloin paikalla oli niin vähän väkeä, ettei edes mun kaltaiselle rimpulalle päässyt syntymään alemmuuskompleksia. :D

Plussia:
+ värkkejä ja telineitä on hyvin todennäköisesti vaativammallekin reenarille riittävästi
+ värkit ja telineet vaikuttivat KAIKKI olevan hyvässä kunnossa ja laatukamaa, ei mitään kitiseviä ja huojuvia räpsyjä (erittäin tärkeää!)
+ musana rokkia ja heviä (esim. Metallica, Rammstein ja Nightwish soivat sillä kerralla)
+ ystävällinen ja pätevä palvelu
+ kaikinpuolin siistit ja väljät tilat (mitä nyt reidenloitontaja ja sisentäjälaitteille on hieman ahdas väylä -> jyrkät tikkaat)
+ sauna
+ helppo löytää paikalle meijerin nettisaitin ohjeen perusteella, jopa tämmöisen isossa kaapunnissa harhaelovan savolaesen mualaesjuntin :D

Siinäpä päällimmäisenä mieleen tulevat yhden käyntikerran perusteella. Jos muuttaisin Helsinkiin esim. työn tai naisen perässä ja asunto olisi suht lähellä meijeriä, niin sinne menisin reenaamaan vakituisemminkin (vaikka toki Helsingissä on muitakin tasokkaita saleja).

Itse testasin Mayor'sin viime viikon loppupuolella (tosin heti aamutuimaan, joten väkeä oli todella vähän, vain muutama hassu pumppailija meikäläisen lisäksi), ja yhdyn kyllä edellisiin puhujiin, siis noin mielipiteen tasolla :D Meni kyllä harkintaan vaihtaa salia, vaikka Silverin puolesta puhuukin optimaalinen sijainti. Varsinkin musiikki saa myös minulta täydet :5:, kyllä Nightwish, AC/DC yms. saavat kummasti raudan liikkeelle! :whip:

Mayor's :worship: :thumbs:

Kävin joskus viime viikol ostaa sen Jay Cutlerin pätkän. Tiskillä oli sillo Aki (katoin eka et onks toi MArkus Ruhl) ja joku toinen tumma hiuksinen ja tatuoitu härkä. Yks tyyppiki näky siel salil ja oli meinaan niin helvetin isot kädet silläki. Tais olla isoimmat tyypit mitä oon livenä nähny ja samalla lähti ajatukset siirtymisestä Mayorssille :rolleyes:

tommih sanoi:
Kävin joskus viime viikol ostaa sen Jay Cutlerin pätkän. Tiskillä oli sillo Aki (katoin eka et onks toi MArkus Ruhl) ja joku toinen tumma hiuksinen ja tatuoitu härkä. Yks tyyppiki näky siel salil ja oli meinaan niin helvetin isot kädet silläki. Tais olla isoimmat tyypit mitä oon livenä nähny ja samalla lähti ajatukset siirtymisestä Mayorssille :rolleyes:

Niin juuri se sali ne lihakset kasvattaa :rolleyes: ei reenaaminen :D

Heh, turha verrata itteensä Suomen parhaimpiin ja valita salia sen mukaan, kun kuvittelee biisonien nauravan itselle ja kuvitelluille heikkouksille.

Ite oon käyny Mayorssilla vain kerran. Aluksi eksyin kauppakeskuksessa ja 15-20 min käveltyäni edestakaisin, tarkastettuani jokaisen kerroksen ja muutaman rappukäytävän (suomalainen EI kysy neuvoa) löysin lopulta perille. En tiedä mitä kautta salille pitäisi mennä, mutta itse löysin sinne jonkin tunkkaisen varasto-oven kautta, minkä vieressä oli epäilyttäviä hahmoja lastaamassa kontteja trukkiin.

Itse salista, kävin siellä viime vuonna joku lauantai; laitteita on aika paljon. Ja käsipainoja varsinkin, se on aina hyvä. Itse kyllä pidän vähän avarammista saleista, missä ei tarvitse varoa koko ajan tönivänsä muita. Ja paikka on siisti - paitsi fiilikseltä, myös konkreettisesti - tai saattaa johtua siitäkin, että sali on varsin uusi. Ja näin minäkin siellä jonkun fitness- naisen, joka teki pakarakoneessa silmiähivelevää liikesarjaa.

Salille :4:

Mixu sanoi:
. Ja paikka on siisti - paitsi fiilikseltä, myös konkreettisesti - tai saattaa johtua siitäkin, että sali on varsin uusi.

Se on kyllä totta, että kun minäkin olen siirtynyt uudelle puhtoiselle salille niin sieltä puuttuu se fiilis ja meininki mikä oli siellä vanhassa homeisessa kellarissa jossa räkä, veri, hiki ja huuto kuului ja näkyi ilmassa. Tulee mieleen sellainen dippadai-sali missä 50v emännät lukee Kotiliettä reisikoneessa eikä sellainen homeenkatkuinen tosimiesten kidutuskammio.

Kusimato sanoi:
Tulee mieleen sellainen dippadai-sali missä 50v emännät lukee Kotiliettä reisikoneessa

Niin, Mayor'silla voi nähdä Akin tai Armin reisikoneessa... ;)

Gillyanne jo mainitsikin jo musiikin vaikutuksesta, mutta omasta puolestani vielä Mayor'sille iso plussa mm. musiikista, joka on sangen oleellinen seikka, kun pitäisi saada ne viimeiset toistot vielä menemään. Ei oikein tahdo onnistua jos soi jokin "I dream I can fly" -popballadi... :rolleyes:

Omna sanoi:
Heti kun kävelin ovesta sisään tajusin oman keskinkertaisuuteni. Se iski kuin märkä rätti vasten kasvoja...Siis voi elämä mitä massoja sielä oli ja kireitä kun perkeleet....
Ai, satuttiin siis samaan aikaan salille ja huomasit minutkin :lol2:

Vakavasti puhuen, sama kokemus oli minullakin, kun eilen ekaa kertaa kävin Mayorsilla yliopiston salin sijaan. Oli aika hienoa nähdä oikeasti kovassa kunnossa olevia ihmisiä :worship:

Tunnelma oli hyvä, musiikki tekee paljon. Laitteita oli paljon, mutta itselle ne on vähän turhia ainakin tällä ohjelmalla, toisaalta voisihan niistäkin apuliikkeinä olla suuri hyöty kunhan ohjelma taas vaihtuu.

Huonoa oli lähinnä penkkien päällysteiden liukkaus, joutui magnesiumilla sotkemaan. Sekä melkoisen ahtaat tilat, koko ajan sai varoa ettei osu keneneenkään käsipainoilla painoilla eikä ole toisaalta edessä.

Kieltämättä naiskaunettakin oli paikalla, vaikka enhän minä sellaiseen siis joutanut keskittymään :rolleyes:

Omna sanoi:
Juuri tämän (ja huonojen aukioloaikojen) takia en ole ikinä Mayorssilla treenannutkaan. Pitää ensin kasvaa normaalin kokoiseksi, ennen kuin tuonne uskaltaa lähteä. ;)

Viimeksi muokattu:
Hulkki sanoi:
Juuri tämän (ja huonojen aukioloaikojen) takia en ole ikinä Mayorssilla treenannutkaan. Pitää ensin kasvaa normaalin kokoiseksi, ennen kuin tuonne uskaltaa lähteä.

Sulla on oikeesti vakava ongelma, menehän johonki terapeutille. Itsekritiikki on tervettä mutta toi menee jo sairaaks :)

Hulkki sanoi:
Juuri tämän (ja huonojen aukioloaikojen) takia en ole ikinä Mayorssilla treenannutkaan. Pitää ensin kasvaa normaalin kokoiseksi, ennen kuin tuonne uskaltaa lähteä.

Joo-o kutakuinkin näin. Kyl yx mun tavoitteista ois joskus päästä treenaa kunnon salille ja lunastaa kultainen klubi jäsenyyskortti,( ja tietenki ainaisjäsenyys) ostaa kalliit hi-tec proteiini valmisteet suoraan salilta ja väistellä huomaamatta pienempiään tiukoissa muodikkaissa salivaatteissa.

just sitä ma haluun :lol2:

mut ennen sitä hieman miehisyyttä lisää ja ennenkaikkea kowaa treeniä....siitä ne kicksit saa!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ekan kerran kun kävin Goldsilla painoin 85kiloa, olo oli aika orpo. Nyt n. 30 kiloa myöhemmin olo hyvä ja treeni maistuu, kiva välillä käydä tosiaan katsomassa kuinka paljon on kehittynyt.
Kun en pidä ketään enää minään ihmeellisenä, olen lähellä tavoitettani. (tai mielisairas)

Chd sanoi:
Sulla on oikeesti vakava ongelma, menehän johonki terapeutille. Itsekritiikki on tervettä mutta toi menee jo sairaaks :)

Hulkki nyt on itsesolvauksen maailmanmestari, en ole koskaan tavannut myöskään ketään noin pahasti itseään munille potkivaa kuin Hulkki on. "mä oon vain tämmöinen paska, ei musta mihinkään ole, kattokaa nyt, millin isompi toinen hauis kuin toinen, ei tästä mitään tule", "no miksi sitten treenaat jos kerran noin perseestä on", "no koska pyrin täydellisyyteen".

:jahas:

Hulkki nyt on itsesolvauksen maailmanmestari, en ole koskaan tavannut myöskään ketään noin pahasti itseään munille potkivaa kuin Hulkki on. "mä oon vain tämmöinen paska, ei musta mihinkään ole, kattokaa nyt, millin isompi toinen hauis kuin toinen, ei tästä mitään tule", "no miksi sitten treenaat jos kerran noin perseestä on", "no koska pyrin täydellisyyteen".

Lukion rehtorin ainoat viisaat sanat olivat:

"Parempi pyrkiä täydellisyyteen ja olla saavuttamatta sitä, kuin pyrkiä epätäydellisyyteen ja saavuttaa se."

N.O.Kummonen sanoi:
Lukion rehtorin ainoat viisaat sanat olivat:

"Parempi pyrkiä täydellisyyteen ja olla saavuttamatta sitä, kuin pyrkiä epätäydellisyyteen ja saavuttaa se."

Tais olla kikkeliskokkelis rehtori tuo. Esimerkki:

Mies pyrkii voittamaan MM-tittelin kehonrakennuksessa, saavuttaa sen ja tekee miljoonia mainostuloilla. Zemppaa kokoajan itseensä omassa mielessään.

vs.

Mies pyrkii voittamaan the ultimate kisan, Mr. Olympian, ei pärjää kuitenkaan edes Sm-tasolla, joutuu työttömäksi ja kuolee munuaisvaivoihin. Solvaa koko uran ajan itseään, pitää itseänsä täytenä paskana.

Kumpi olikaan parempi?

Kyllähän määrätietoinen kannattaa olla, mutta ylitsevuotava itsensä aiheeton solvaaminen ja sosiaalisen elämän sulkeminen kokonaan pois kehityksen paranemisen luulossa, on jo aika kieroitunutta.

Ihme meininkiä monella täällä...

Oma gold´s gymin aikainen 67 kilonen (ET-lookalike) ruho ei aiheuttanut mitään häpeilyjä tai nauruja entisessä bodimekassa. Saipahan itsekin aina loistavan treenimeiningin päälle kuumassa, kosteassa, homeisessa, mutta niin toimivassa salissa.

Nyt Mayorssilta näistä puuttuu home ja kosteus ja en koe sitä pahana asiana ja bonuksena vielä entistä parempi asiakaspalvelu.

Ei kai se sali tai sen kävijäprofiili saa olla se tekijä, joka asettaa omat tavoitteesi. Luulisi olevan omalle päällekin mukavampaa asettaa itse tavoitteet ja valita sali sen mukaan, mikä tuntuu toimivimmalta paketilta oman tavoitteen saavuttamiseen.

Omana tavoitteena on aina ollut hyvän olon saavuttaminen ja pään tyhjentäminen päivän ajatustyöstä. Ja kappas entinen 67 kilon ruhoni on goldsin jälkeen tässä prosessissa samalla kasvanut n. 80 kilon nurkille ja täysin natuna tottakai. Toki tätä on auttanut suhteellisen kova treeni ja Akin ja Tommin kevyt ohjaus, kiitos siitä heille ja Mayorsin fiilikselle! Välissä ollut ketju-salikausi kausi onnistui melkein tappamaan koko harrastukseni lannistavalla ympäristöllään.

Ei tämä nyt oikeasti niin hirveän vaikeaa ole, olipa ne tavoitteet missä tahansa. Ihmeen hankalaa tästäkin lajista / harrastuksesta vaan aina yritetään tehdä. MIKSI?

Ps. Kyllä niitä tuloksia muuallakin saa varmasti yhtä hyvin. Itselleni nyt vaan sattuu sopimaan ko. mesta niminen paikka.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom