Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
. Amin Asikaisen jossain treenipätkissä oon nähny sen vetävän yli 200 sykkeen ja sillon Mäki on ajanu sitä koko ajan eteenpäin,eli melkosen rankkaa sillekkin. Ite saa makseja edes 180 tasolle. Ilma ja paukut loppuu aijemmin,mut mulla on varsin köpö aerobinenkunto. Mun mielestä iso maksimisyke kertoo kovakuntoisesta sydämestä ja ihmisestä. Kertoo siitä,että saat paljo irti itestäs. Miks tosta kandeis huolissaan olla,jos kerran muuten olo normaali ja leposykekin ok.On kyl ARMOTON syke. Amin Asikaisen jossain treenipätkissä oon nähny sen vetävän yli 200 sykkeen ja sillon Mäki on ajanu sitä koko ajan eteenpäin,eli melkosen rankkaa sillekkin. Ite saa makseja edes 180 tasolle. Ilma ja paukut loppuu aijemmin,mut mulla on varsin köpö aerobinenkunto. Mun mielestä iso maksimisyke kertoo kovakuntoisesta sydämestä ja ihmisestä. Kertoo siitä,että saat paljo irti itestäs. Miks tosta kandeis huolissaan olla,jos kerran muuten olo normaali ja leposykekin ok.
Toki häiriökin mahdollinen, mutta toisaalta vedin itteni aika piippuun, eli syke oli varmasti korkea jokatapauksessa.
Ja Arska, itsellä vähän reippaammalla kävelylenkillä syke saattaa kohota lähemmäs 170, enkä sitä ole sykemittarin häiriön piikkiin laittanut. Hölkätessä syke siinä 180 paikkeilla. Eli kysymys kuuluu, onko sykkeeni kummallisen korkea (syytä huoleen) vaiko olenko vain ostanut epätoimivan sykemittarin? (Sykemittari on pari kk vanha ja tiedot ajan tasalla)