Max-OT

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ants
  • Aloitettu Aloitettu
Oletteko kokeilleet kyseistä ohjelmaa. Kuulemma toimii :)
Mahtaisiko Max-OT:ta löytyä netistä suomenkielisenä ?
Jos tiedätte sivun niin ilmoitelkaapa, ja kommenttia ohjelmasta jos olette kokeilleet :thumbs:

Minulla on juuri menossa kolmas viikko ja ihan hyvältä tuo tuntuu. Salilla käyntejä tulee sopivan tiheään ja treeniajan lyhyys mahdollistaa sen, että energia riittää kaikkiin liikkeisiin. Itsekään en tuota suomenkielisenä löytänyt mutta englanninkielisellä pdf-tiedostolla pääsee aika pitkälle, kun liikkeet voi katsoa exrx:stä ja kirjoittaa liikkeistä suomenkieliset vastineet tai selitykset. Pitkään junnanneet treenipainot ovat lähteneet taas uuteen nousuun ja toivottavasti se jatkuu :)

Mun mielestä vaikuttaa erittäin hyvältä.

juffe sanoi:
Mun mielestä vaikuttaa erittäin hyvältä.

Joo, ei treenissä sinäänsä mitään vikaa näyttänyt olevan. Tuntu vaan, ettei tosta mitään uutta saa kyllä irti. Aloittelevalle treenajalle voi tosin olla paljonkin uutta hyvää tietoa. Kritiikki kohdistui enemmän tuohon dokumentin laatuun, eikä niinkään itse treeniin.

Angelos sanoi:
Tuossa puhuttiin, että vain 10% kaloreista pitäisi ottaa rasvoista, mitäs mieltä olette tästä?

Testotasojen kannalta ei välttämättä hyvä. Jossain tutkimuksessa oli todettu että painonpudotus oli onnistunut keskimäärin parhaiten vähärasvaisilla dieeteillä mutta se voi johtua siitä, että kalorit vähenevät eniten kun rasvaa vähentää.
<a href="http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=596550#post596550" TARGET="_BLANK">Juttua aiheesta</a>

Varmaan toimii siinä missä joku muukin ohjelma.. tosin tommosessa jonkun suunnittelemassa "virallisessa" ohjelmassa jolla on hieno nimi on varmasti helppo pysyä.

While I don't use the Max-OT program word for word, I do use the philosphy of the program and have made fantastic gains with it.

More isn't better. Better is better.

Voiskohan joku pistää tuon ohjelman kokonaisuudessaan tänne?
Olen yrittänyt rekisteröityä 4 kertaa tuolle yhdelle sivulle, mutta koko ajan "hakemus" hylätään ja enkä tuota pdf tiedostoakaan saa ladattua.

Hassu sattuma. Olen omasta päästä treenannut nyt n.9kk tuon tapaisella tekniikalla. Treeni menee mulla 5 päivän splittiin (mukaan lukien se yksi lepo päivä) minkä jälkeen kierto alkaa alusta. En vain tajunnut ottaa kevyttä viikkoa ikinä mukaan, mikä varmaan ilmeni sillä ylirasittumalla ja flunssalla. Mutta nyt alan tekeen tuota systeemiä 3-4 viikkoa täyttä tehoista treeniä ja sitten yksi viikko ihan kevyesti ylläpitäen lihoja.

Treeni aika on kyllä pidempi, aina menee yli tunnin se on varma, mutta mä olen 110% ectomorph, mun aineenvaihdunta on niin nopea, että vaikka söisin pelkkiä mäkin ruokia 6 viikon ajan joka päivä treenaamatta, mun rasva prosentti ei nouse. Pointtina se, että mä palaudun nopeasti, joten se ei haittaa mua, jos treenaan pidempään, päin vastoin.

Yksi tuon ohjelman tärkin juttu oli oikean lämmittelyn tekeminen esim penkkiin. Siinä oli toistot 10,10,6,3,1, painoilla 60,60,85,105,115kg jos 4-6 sarjan paino olisi ~125kg. Palautukset oli 2-3 min.
Kuullostaa ihan järkevältä ja peruste oli että "heavy-sarjoissa" saadaan 100% teho, koska väärällä lämmittelyllä helposti viedään voimia pois näistä sarjoista.

Pitää kokeilla tuota. Normaalisti tulee tehtyä perinteinen 15, 10 ja 10 painoa lisäten ennen kunnon sarjoja.

Back
Ylös Bottom