Maven ja kyykyn korvaajia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Aarne
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sahaaja sanoi:
Ton maven vois varmaanki korvata kulmasoudulla?

No eipä tämäkään mavea korvaa liikkeenä, mutta jos lajina on bodailu, niin eipä sitä normaalia mavea välttämättä tarvitse. Selälle kulmasoutua ja leuanvetoja ja takareisille SJMV. Kannattaa muuten kokeilla tuo SJMV ja alussa tottakai pikkupainoilla ja selän ehdoilla! Itsellä nimittäin SJMV toimii hyvin, kun taas normaali mave ja kyykky on suorastaan myrkkyä mun selälle.

Timba79 sanoi:
No eipä tämäkään mavea korvaa liikkeenä, mutta jos lajina on bodailu, niin eipä sitä normaalia mavea välttämättä tarvitse. Selälle kulmasoutua ja leuanvetoja ja takareisille SJMV. Kannattaa muuten kokeilla tuo SJMV ja alussa tottakai pikkupainoilla ja selän ehdoilla! Itsellä nimittäin SJMV toimii hyvin, kun taas normaali mave ja kyykky on suorastaan myrkkyä mun selälle.

Huomasin saman asian myös, kun tein pitkästä aikaa SJMV:a. Lisään sen treeniini polven yläpuolelta vedon tilalle.

Battle sanoi:
Huomasin saman asian myös, kun tein pitkästä aikaa SJMV:a. Lisään sen treeniini polven yläpuolelta vedon tilalle.

Maalaisjärjellä ajatellen tuntuisi pahalta liikkeeltä, mutta kokemus osoittanut todellakin täysin päinvastaista. Jos selkä ei kenkkuile yhtään, niin voi joskus vetää (mulle) isoilla raudoillakin.

Sama huomio, pitkästä aikaa SJMV:tä tuli tehtyä ja hyvinhän takareidet ottaa.

Millä sitä sais selkään muuten lisää voimaa, meinaan lähinnä soutuliikkeissä? http://www.exrx.net/WeightExercises/BackGeneral/LVBentOverRow.html Kulmasoutu tolla masiinalla ja tangolla vääntäny, mutta esim. linkin kuvassa 8x60kg oli jo masiinassa niin homma alkoi menemään jo hauiksille vaikka keskityin selällä tekemään. Leuat ja taljat sitte jostain syystä sujuu paljon paremmin verrattuna noihin painoihin joten ihmetyttää.

Suositut

Back
Ylös Bottom