Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
e. Lisätään vielä että ite lasken kevyissä nostoissa tangon suht hallitusti alas, mutta jos nosto oli helvetin tiukka niin en kyllä rupea enää jarruttelemaan yhtään.
Mikä sulon sumovetoo vastaa? :D
Mun mielestä sumo ei pitäisi olla kisoissa sallittua.Vaikka et multa kysynytkään, jos on hyvät välitykset sumoon niin mielestäni se on aika kaukana maastavedosta. Lisäksi sumossa varustehyöty voi olla aika suurikin, joku kirjoittelikin tänne joskus salikaveristaan jolla oli sumomave varusteilla 250, raakana 200 ja kapealla ei kuulemma edes 170 noussut.Mun mielestä sumo ei pitäisi olla kisoissa sallittua.
http://www.youtube.com/watch?v=rhWXSut6-m0&feature=related
Kätevästi tiputti painot ja silti 2-1 hyväksytty. Tossa oli jo tyyliä
Toi sumoveto on kyl vähän niin ja näin, ite koittanut vaa pari kertaa eikä todellakaan ollut niin raskaan oloinen kun kapea asento, enemmän ottaa takareisiin ku selkään ja nosto matka on lyhyt mikä :jahas:
IPF:ssä tuntuu tuomarointi aika spedeilyltä. Naama ratkaisee ja varusteiden merkkiJännä, et meni IPFssä läpi :O
Sormilukolla saa hassunnäköset peukalot!![]()
En mä ainakaan ole saanut kuin vähän kovettumia. Se on pieni hinta siitä, miten luontevaa on vetää symmetrisellä otteella sen sijaan että vääntäisi kroppaansa solmuun ristiotteella.