Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Elasto puhu tosta vaaleasta tonnikalasta, joka on muuten paljon paremman makusta kuin "tavallinen" tonnikala. Mikä niissä oikeestaan on ero?
Mie luulen, että se tumma on otettu lähempää kalan persettä ja vaalea lähempää keulaa.
Vähän vaikeuksia saada alas semmosta halpistonnikalaa vedessä :urjo: leivän päällä oon yrittäny syödä sitä ja vielä mausteeksi ketsuppia ja sitruunapippuria.
Tonnarihiutaleet on on paskaa joka muodossa, tonnikalapalat vedessä ei ole ainakaan omalla kohdalla ikinä pettänyt, merkistä riippumatta. Yksinään toi on tosin hieman kuivahkaa sapuskaa.
Nyt kun kalasäilykkeistä puhutaan, niin Lidlissä myydään todella hyviä lohisäilykkeitä. Yksi littana purkki taisi olla vähän päälle 2 euroa. Lohi on maustettu erilaisilla kastikkeilla (esim. tomaatti, sinappi...), ja yllättävän hyvää!
Nyt kun kalasäilykkeistä puhutaan, niin Lidlissä myydään todella hyviä lohisäilykkeitä. Yksi littana purkki taisi olla vähän päälle 2 euroa. Lohi on maustettu erilaisilla kastikkeilla (esim. tomaatti, sinappi...), ja yllättävän hyvää!
Mulla taas kävi niin, että odotin purkista löytyvän kalansuomuja ynnä muuta ylläripylläriä, ja satsin maistuvan muutenkin ihan kauheasti sellaiselle ällökalalle, että ylätyin positiivisesti. :Dkerran tuli ostettua tota tomaatti-versiota,ja oli ihan jees,vaikka vähän ehkä petyin,odotin jotenkin vielä parempaa.
Miks tuntuu siltä että tonnikalan proteiini on aliarvostettua?
Huonon aminohappokoostumuksen takia? (näin olen lukenut)