Matti Vanhanen eroaa (vaimostaan)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thesis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juonihan itseasiassa menee niin, jotta tämä Suomen kuuluisa miestennielijä Tanja Karpela on nyt iskenyt kyntensä Matti Vanhaseen, ja varmaan toisinkin päin... Ilmeisesti Mattikin on aika villi mies. Seuratkaa vain niitä uutisia, niin yllätytte. Tanja on kovan paikan edessä ja kyllähän siinä on hyvät tsänssit vihdoinki olla suomen ykkösnainen. Joko Matti tai Sauli, riippuu kumpi pääsee presidentiksi. (tämä ei ole teoria)

Epäilen, että eron syynä on Vanhasen räiskyvä luonne, huorissa ramppaaminen ja älytön viinan kanssa läträily.

Aika tajutonta ajatella, että Suomella voisi kohta olla poikamiespresidentti. :lol2:

No eipähän ole vaimoa nalkuttamassa poissaoloista tms. Mikään ei kannusta työnarkomaniaan niinkuin vaimon lähtö. Paha mieli pysyy poissa vain helvetinmoisella työkuurilla. :rolleyes:

ringside sanoi:
Epäilen, että eron syynä on Vanhasen räiskyvä luonne, huorissa ramppaaminen ja älytön viinan kanssa läträily.

Ja tämän lisäksi vielä Matin pakkomielteinen fetissi eriteleikkeihin. Näitä naiset harvoin suvaitsevat.

JSJ sanoi:
Juonihan itseasiassa menee niin, jotta tämä Suomen kuuluisa miestennielijä Tanja Karpela on nyt iskenyt kyntensä Matti Vanhaseen, ja varmaan toisinkin päin... Ilmeisesti Mattikin on aika villi mies. Seuratkaa vain niitä uutisia, niin yllätytte. Tanja on kovan paikan edessä ja kyllähän siinä on hyvät tsänssit vihdoinki olla suomen ykkösnainen. Joko Matti tai Sauli, riippuu kumpi pääsee presidentiksi. (tämä ei ole teoria)

Tanja Karpelasta on siis hyvä matkaa tulossa Suomen politiikan Brooke Logan :thumbs:

Laitetaan tähän nyt Jouko Aholan kommentit aiheesta.

Toimittaja: "Mutta ketäs luulet olevan pääministerin uusi rakas?"
Jokke: " Se on ihan pääministerin oma asia. Vanhanen hoitaa hommansa niin hyvin, että hoitaa varmaan tämänkin."
Toimittaja: "Mikä oli eron syy?"
Jokke: " Ei kuulu mulle pätkääkään."

Semmosta tänään täältä Hämeenlinnasta(Ankkalinnasta).

Hesarin mukaan Masa on kasvattanut kannatustaan pressaksi neljä prosenttiyksikköä erouutisen jälkeen... Kyllä kansa tietää. En kyllä osaa sanoa mitä se kansa tietää, mutta so not.

Niinjoo se varsinainen uutinen tossa oli että Sauli on porvariehdokas numero uno.

Koipireisi sanoi:
Hesarin mukaan Masa on kasvattanut kannatustaan pressaksi neljä prosenttiyksikköä erouutisen jälkeen...

Arvasin... silleen se menee nykysuomessa, sinansa ihan hyva silla eihan matti llehtien mukaan mitaan tehnyt.

Kylla se ero on tarpeeksi rankkaa Matille,ettei sita tarvitse kansankin hylata :(

tuskimpa vika itse vanhasessa ole.. semmosen kuvan olen saanut että itse rouvalle taisi alko maistua enemmänkin?

oli syy mikä hyvänsä, ehdoton oma suosikki seuraavaksi presidentiksi.

Matti tarjosi omenamehua valtiovieraille illallisella.
Matti sanoi, että kaikkien pitäisi asua maalla. Maalla on niin hienoa.
Matti ei ymmärrä realiteettejä.
Matin mielestä lapset pitää kasvattaa maalla.
Matilla on kalvakka iho.
Matti opettaa juomatapoja vierailleen.
Matti on ehkä nössöisä.
Matti ei varmaan anna lastensa pelata Pleikkaa.
Matti luultavasti varjelee lapsiaan maailman pahuudelta.

Bateman on salee Ilkka Remes

Eiköhän sitä 20 vuotta avioliittoa saa kenet tahansa kyllästymään jos homma ei vain toimi. Olisiko ollut parempi että erotaan vasta presidentinvaalien jälkeen? Siitähän olisi tullut paljon suuremmat otsikot. Nyt ainakin äänestäjät tietävät että tässä on yhtenä ehdokkaana äskettäin eronnut yksinhuoltajaisä. Melkein veikkaan että tämä herättää monissa äänestäjissä sympatiaa ja voi tulla jopa lisää ääniä.

Itse äänestäisin tällä hetkellä Sauli Niinistöä niistä ehdokkaista mitä on tiedossa. Sentään pätevä finanssiekspertti ja muutenkin nähnyt paljon maailmaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom