Matsi ja punttaus

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
:david: hmm....

tekee niin perkeleesti mieli mennä salille, vaikka on illalla rankka matsi tulossa. PERKELE. Jos ja kun menee salille, tietäen, että illalla pitää olla kovassa 1,5 h aerobisessa huippusuoritustasossa, niin kuinka ja miten pitää treenata, ettei "syö" illan tehoja?

Kävin kovasti tsekkailemassa tuolla searcheja ja FAQ:neja, muttei löytyny vastauksia.

Muutenkin, mua vituttaa se, että on laktoosiallergia, eikä voi vetää ku paria hassua proteiinipalautusjuomaa... on meinaan sellainen tsäkä, että mulla on sellainen extranopea ruuansulatus... eli palaudun nopeasti, mutten saa tuloksia. SYÖN KÄSITTÄMÄTTÖMÄN paljon, mutten saa massaa, enkä voi laktoosiallergian takia vetää esim. Fastin Muscle+ tai Massan lisääjää... pelkkää Rekoa vaan... ja safkaa.

T: Future John Rambo, veteran of the F*** NAM MAN!:confused:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No syö soijaa ja sokeria, niissä ei ole laktoosia. Tai tonnikalaa ja sokeria, yms. Kauankos olet reenannut ja syönyt todella paljon ja paljonko se paljon on sulla (kcal)? Taijat vaan olla luuloiässä tai joku mutaatio ja minä en usko jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

Zone-sarja -42%
Originally posted by Kime76
No syö soijaa ja sokeria, niissä ei ole laktoosia.
No tarkotat varmaan jotain muuta ku ihan tavallista sokeria;) Eli ite käyttäisin maltoa...ja kyllä niitä vähälaktoosisia/laktoosittomia protskujakin löytyy.

Ja saahan sitä mennä ja tehä vaikka mitä ennen matsia mutta kyllä se voi kostautua nenän kipeytenä. Muutenkin mielummin matsipäivänä aika rauhallisesti niin selvii matsista vähemmillä vammoilla, palautuu nopeammin--> pääsee sinne salille sitten matsin jälkeen nopeammin. "Maltti on valttia!"

No joo, kannattaa ehken avata hieman silmiäänkin jossain vaiheessa. Esimerkkinä menee varmasti tuo Fastin Massa.
Kuitenkin, laittelen tähän jotain lisäravinteita joita laktoosivammainenkin voi käyttää. (ja joita itse olen käyttänyt)
Proteiineja:
- Fast Whey+
- Fast Whey
- Fast95 (maitoproteiini)
- Fast Promix
- Maitoproteiini (calcium caseinate)
- Pure Whey
- Ion92
- Soijaproteiini

Valmis palautusjuoma:
- Reco 2
- N-large

Tässä nyt joitain esimerkkejä ainakin. Ja eihän Fastin massakaan sisällä laktoosia kuin alle 0,4g. Ja massanlisääjäähän saat itsekkin tehtyä proteiineista ja maltosta, mikäli se välttämätöntä on. Laskeppas vaikka viikon ajalta kuinka paljon syöt keskiverto päivänä..Tulos saattaa yllättää.

Erityinen kiitos

Hei kiitos vastauksista!

Matsi meni omalta osaltani aika hyvin, vaikka joukkue hävisikin... treenasin suht' kevyesti, "räjähtävästi"... ja tehos. Olo oli selkeä. Palautin itseni treenin jälkeen Reco-palautusjuomalla + kahdella lautasella spagettipologneesia. Nyt matsin jälkeen vedin pitsaa, glögiä ja yhden oluen.

Itseasiassa toi eka vihje, että lopeta treenaus ja käytä silmäpeliä, on ollu munkin ratkaisu puntisurani varrella noin kolmisen kertaa. Kyllähän se tehoo, ja muijia saa, mutta ku punttiksella käynti on ollu ja on mulle muutakin, kuin vain muijan saantia. Tokihan se tuntuu hyvältä ajatukselta, että on kroppa sellainen, että nainen saa puristaa. Tai onhan se tietynlainen unelmakin :david: Itseasiassa salilla olo on enemmänkin henkistä, elämäntapa. Kyl ne muijat diggaa ilman kroppaaki, mutku pitää osata tykätä ittestään. just nyt se vaatii "tietoisuutta" kropastani.

Kysymykseen, että kuinka kauan olen ollut kuntosaliharrastaja, niin ei voi vastata yksiselitteisesti. Aloitin jo 1997, treenasin vuoden pari, sain lihaksia esiin... annoin olla, kävin 1 - 2 viikossa salilla... ei tullu tulosta. meni maku... oli tyttö, mitäs sitä treenailee... intti... ei aikaa, laihduin... raksalla, ei voimii illalla treenata... vuosi... sit alkoki kova treenaus... lihasmassaa palauttavien protskujen ja oikean ravinnon ansiosta 1-2 kg... viis kuukautta ja piti taas pitää taukoo, töitä. Nyt taas on ollu mahkuja 3 kuukautta.

Kyse ei ole haluttomuudesta treenata, päin vastoin. Tehokkaita juttuja on ollu tajuta, ettei pidä treenata joka kerta samoja ja se, että tekniikan kehittäminen on tärkeää. Oikea hengitys tukee koko kroppaa ja rauhoittaa mieltä.

Täytyy rupee laskeskelee noita protskuja. Kiitos suunnattomasti vinkeistä. varsinkin noista laktoosittomista vaihtoehdoista. :) Palaan asiaan kalorien kanssa. Oon ollu vähän mututuntumalla.

T: John Rambo

"Tarvitset silmälasit, ota ne pois" - Pentti Saarikoski
:arvi:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom