SUPERCARB 1kg -40%

Matkustelulle oma osio ???

Olen tata ennenkin itkenyt, mutta laitetaanpa taas sama valitus vireille, kun tuntuu ajankohtaiselta. Eli olisiko matkustelulle mahdollista saada oma alaosio. Meinaan vaan, kun yleisen etusivua katsoo niin siella on tallakin hetkella topikkeina Los Angeles, Norja, Thaimaa, Rantaloma, Afrikka, Skotlanti yms, joten kysyntaa tammoselle osiolle mielestani olisi.

Lisaks esim. Huppea on kait kielletty avaamasta lisaa Thaimaa aiheisia keskusteluja yleiselle. Omalla matkustusosiolla tama taas olisi mahdollista.

Tama vaan tammoista pohdintaa...

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
ei ollenkaan huono idea! Tuonne olisi mielenkiintoista saada myös matkakertomuksia / päiväkirjoja jne.

Komppaan ja lujaa! Itse olen lähdössä vuodeksi ulkomaille mahdollisesti ja tämä antaisi paremman mahdollisuuden kysymyksiin ja omiin kertomuksiin.... Sinne voisi laittaa ihan maakohtaisia threadeja ja kaikilla olisi mukavaa :P

Eli tässä ihan perinteinen rumpukomppi.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pakko nostaa tätä esiin. Matkusteluosio ehdottomasti kehiin! Nytkin olis taas reissua tiedossa, tällä kertaa Istanbuliin, ja olis siisti kuulla kävijöiden kokemuksia, muttei aina viitsisi perustaa uutta threadia tyyliin "Ketään Istanbulin/Krakovan/Neitsytsaarien/Aruban/.. kävijöitä". Söörtsillä tietysti voi hakea. Mut siis: MATKAILUOSIO KEHIIN, PLIIDE MAIKKI :)

Eiköhän tuohonkin riittäisi yksi yleisketju? Tyyliin tyhmien kysymysten kerho.

Esim. Matkailuvinkit ja kysymykset.

Mutta ideana on, että eri matkailukohteista löytyisi helposti tietoa ja olisivat saman "katon" alla. Ei siitä mitään tule, jos kaikki matkailukohteet ympätään yhteen ketjuun.

Oma osio on parempi. Sinen voisi sitten halutessaan esim. lisätä kuvia ja matkakertomusta/-raporttia oman threadin alle

Eiköhän tuohonkin riittäisi yksi yleisketju? Tyyliin tyhmien kysymysten kerho.

Esim. Matkailuvinkit ja kysymykset.

Joo, tosi hyvin. Alla ketjuja joissa on keskusteltu matkailusta suunnilleen viimeisen kuukauden aikana. Hyvinhän noi voisi yhdistää kaikki samaan ketjuun, sieltä olisi helppo etsiä tietoa.

Thaimaa
Egypti
IBIZA! Kukaan menossä, kukaan käynyt?
Kanarian saaret
Brasilia
Rantalomalle
Kiina (Peking)
Kanarian saaret - minne siellä?
Lennä halvalla

Edit. Hymiö unohtu :jahas:

Joo, tosi hyvin. Alla ketjuja joissa on keskusteltu matkailusta suunnilleen viimeisen kuukauden aikana. Hyvinhän noi voisi yhdistää kaikki samaan ketjuun, sieltä olisi helppo etsiä tietoa.

Thaimaa
Egypti
IBIZA! Kukaan menossä, kukaan käynyt?
Kanarian saaret
Brasilia
Rantalomalle
Kiina (Peking)
Kanarian saaret - minne siellä?
Lennä halvalla

Edit. Hymiö unohtu :jahas:
Ok, no jos tuolle linjalle lähtee niin lähestulkoon joka asiasta saisi olla oma osio jotta jokainen varmasti löytää sieltä haluamansa. Jos on oikeasti lähdössä jonnekin niin varmaankin vaivautuu näkemään sen verran vaivaa, että etsii sitä tietoa muualtakin kuin pakkotoiston foorumilta.

Aivan sama mulle tuleeko se osio vai ei, kunhan ajattelin ääneen.

Ok, no jos tuolle linjalle lähtee niin lähestulkoon joka asiasta saisi olla oma osio jotta jokainen varmasti löytää sieltä haluamansa. Jos on oikeasti lähdössä jonnekin niin varmaankin vaivautuu näkemään sen verran vaivaa, että etsii sitä tietoa muualtakin kuin pakkotoiston foorumilta.

Aivan sama mulle tuleeko se osio vai ei, kunhan ajattelin ääneen.

No jos tolle linjalle lähetään niin lähestulkoon kaikki topikit saisi ahdettua samaan ketjuun. Pakkometallista vain yksi ketju, treenistä vain yksi ketju jne...

Back
Ylös Bottom