SUPERCARB 1kg -40%

Matkustelulle oma osio ???

Ok, no jos tuolle linjalle lähtee niin lähestulkoon joka asiasta saisi olla oma osio jotta jokainen varmasti löytää sieltä haluamansa. Jos on oikeasti lähdössä jonnekin niin varmaankin vaivautuu näkemään sen verran vaivaa, että etsii sitä tietoa muualtakin kuin pakkotoiston foorumilta.

Aivan sama mulle tuleeko se osio vai ei, kunhan ajattelin ääneen.

Tarkennetaan sen verran että ei mun mielestä matkailu tarvi omaa osiota vaan nuo ketjut löytyvät yleiseltä noinkin. Lähinnä yritin kritisoida sitä että kaikki matkailukeskustelu yhdistettäisiin samaan ketjuun.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
No jos tolle linjalle lähetään niin lähestulkoon kaikki topikit saisi ahdettua samaan ketjuun. Pakkometallista vain yksi ketju, treenistä vain yksi ketju jne...
Pointti olikin siinä, että alaosioita voi tehdä vaikka millä mitalla, jossain vaiheessa se vaan pitää päättää mikä on tarpeen. Sen päätöksen tosin tekee joku muu kuin minä, onneksi.

Esimerkkisi ei tässä kohtaa toimi, koska noille on jo omat osiot ja kaikenlisäksi kadotit postistani sen oleellisen ja takerruit vain tuohon. Sitäpaitsi pääasiassahan tämä on voimailulajeihin perustuva foorumi, kai.

Wendy sanoi:
Tarkennetaan sen verran että ei mun mielestä matkailu tarvi omaa osiota vaan nuo ketjut löytyvät yleiseltä noinkin. Lähinnä yritin kritisoida sitä että kaikki matkailukeskustelu yhdistettäisiin samaan ketjuun.
Ok. Itse en tosin tarkoittanutkaan, että kaikki jo olemassa oleva ympättäisiin yhteen, vaan jonkinlainen yleisketju voisi olla paikallaan.

Noniin, eiköhän tämä tosiaan ollut mun osalta tässä.

No joo totta tuokin, mutta yleisen keskusteluista matkailuaiheiset topikit ovat ympäri vuoden pinnalla ja ovat jotenkin niin selkeä oma aiheensa, että joku pikkuinen alaosia olisi niille kyllä paikallaan ja antaisi vielä mahdollisuuden reissaajille vapaammin kirjoitella matkakertomuksia jne...Ei tässä kukaan yöunia menetä vaikkei osiota tulisikaan, mutta selkeyttäisi yleistä osiota hieman...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom