Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää infoa, suomenkielistä infoa balista on valitettavan vähän netissä
Jos verrataan Balia ja Thaimaata, niin itse nostan suurimmaksi eroksi kulttuurin ja uskonnon. Thaimaalaisten ollessa ystävällisiä ja "lämpimiä", Balilaiset olivat tylyjä ja tyrkkyjä. Muutenhan molemmat paikat ovat melkoisia paratiiseja, joilla on melko samanlainen tarjonta. Rannikolla rantaelämää ja sisämaassa/ylängöillä rauhallisempaa maanviljelysmeininkiä.
Onko tuolla balilla all inclusive mestoja enää ollenkaan tai tiedätkö? Mitäs oluset & muu viina maksoi tavallisessa minimarketissa?
Kiinnostaa mesta, tosin menisin tuonne perheen kera hieman matalasesonkisempana aikana ja lombok&kuta beach yhdistelmänä. Mua houkuttelee tuo askeettisempi elämäntapa mitä tuolla(kin) vietetään.
Noissa hinnoissa on kyllä vaihtelua. Itse maksoin laivamatkasta Gileille noin 10 euroa..
Se tosiaa riippuu paljon on valmis käyttämään aikaa noihin matkoihin. 75€ on kyllä todella paljon tuollaisesta matkasta..
Gileillä viikko voi tehä tuskaa. Siellä oli ainakin itsellä kolmen yön jälkeen jo todella tylsää. Tarkoituksena oli siis olla se viikko siellä. Open Date lippu on hyvä.. ei tartte niin tarkasti miettiä mikä päivä lähtee pois vaa just sillon ku tuntuu siltä..
Tuo 75€ oli nopeasta (alle 2h) paattimatkasta ja sisälsi taksikyydit Kuta - Padangpai. Kallishan tuo oli, mutta tuntipalkalle pääsi kun ei tarvinnut 10 tuntia käyttää matkaan.