BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mistään en mitään tiedä, mutta eikö bodareilla yleensä se paino tipu suhteessa paljon vähemmän kisadieetin aikana kuin esim. natukisaajilla? Siinä kun aletaan dieettaamaan voidaan lisätä kaasua, jolloin saadaan kehitettyä lihasmassaa samalla kun rasva palaa. Toki jos ei ole mitään taukoa pitänyt tai edes keventänyt kaasujalkaa ennen dieetin aloittamista niin tämä tekniikkahan ei toimi. Wileniuksella kai oli tämä tilanne ainakin jollain kisadieetillä, että paino tippui tyyliin kilon tai kaksi koko prepin aikana. Toki Wilenius edustaa varmaan aikalailla sitä toista ääripäätä tässä asiassa. Kukin tyylillään, mutta jos offilla on fläsää kertynyt niin paljon, että sitä voi 2kg/viikko tahtia raapia pois niin ei kuulosta ihan optimaaliselta.

Aika erikoisia kommentteja Matiakselta. Etenkin kun huomioidaan, että varmaan iso osa Matiaksenkin potentiaalisista asiakkaista joko lukee pakkista tai on täällä rekisteröityneenä. Taidampa itsekin "Make-Lampaana" ja tamperelaisena välttää käymästä eräässä kivijalkakaupassa...

”Aika erikoisia kommentteja Matiakselta. Etenkin kun huomioidaan, että varmaan iso osa Matiaksenkin potentiaalisista asiakkaista joko lukee pakkista tai on täällä rekisteröityneenä. Taidampa itsekin "Make-Lampaana" ja tamperelaisena välttää käymästä eräässä kivijalkakaupassa.”

Tämä, näin harrastaja (lampaana) täytyi kirjautua pitkästä aikaa mutta kompaan tätä. Ennen kaikkea voisi kunnioittaa harrastajia ja faneja.

Näitä "kohuja" nyt tulee ja menee täällä netissä. Vaikutus todellisuuteen aika mitätön, enkä ymmärrä muutaman viestin aiheuttamaa näin suurta reaktiota. En ole Matias fani, ennemminkin Markon, mutta vaatteen voisi vaikka tilatakin nyt kun kävin katsomassa tuotteita. Ja iso osa ihmisistä ikävä kyllä todellisuudessakin "lampaita", mutta ei ehkä järkevintä markkinamiehenä sanoa sitä ääneen.

Näitä "kohuja" nyt tulee ja menee täällä netissä. Vaikutus todellisuuteen aika mitätön, enkä ymmärrä muutaman viestin aiheuttamaa näin suurta reaktiota. En ole Matias fani, ennemminkin Markon, mutta vaatteen voisi vaikka tilatakin nyt kun kävin katsomassa tuotteita. Ja iso osa ihmisistä ikävä kyllä todellisuudessakin "lampaita", mutta ei ehkä järkevintä markkinamiehenä sanoa sitä ääneen.
No jaa. Liiketoiminta kulminoituu täysin Matiakseen. Liiketoiminta, joka on käytännössä lippalakkien pakkaamista pahvilaatikkoon ja treeniohjelmien myymistä. Tästä hatunnosto, kuinka helvetissä varsinkin noilla vaatteilla voi tänä päivänä tienata. Jokainen osaa sen lippalakin pakata ja postittaa, mutta todella harva saa ihmiset ostamaan niitä.

Sitten lisäksi pyörii tyhjästä yrittäjäksi sarjaa, jossa muun muassa viime jaksossa Vatasen kanssa yhdessä pohdittiin, kuinka sitä ei voi törttöillä miten vaan, kun yritys perustuu omaan nimeen. Tässä oikein klassinen -tee kuten minä sanon, älä niin kuin minä teen esimerkki. Lisäksi jossain määrin yhteistyökuvioita pyörii niin salinomistajien kuin muiden henkilöiden kanssa. Ei ehkä ihan fiksuinta siinä ryhtyä hankkimaan ylimielisen ja mulkun jätkän mainetta.

Voidaan vielä pohtia kulttuurierojakin, mikä voi sitä kipinöintiä aiheuttaa. Oulu on enemmän aluetta, missä tehdään eikä pidetä suurta mekkalaa itsestä. Pohjalaanen taas pitää sitä mekkalaa jo kun aikoo tehdä jotain, ja siitä se korkeintaan yltyy, sitten kun homma pyörii. Osa onnistuu osa ei, mutta omaa tekemistä tuodaan ihan eri tavalla esille. Tämä noin 10v kokemuksella molemmista alueista.

Mikä tää ylimielinen mulkku on? Ikkää en oo törmännyt, oon kyllä kuullut olevani. Jos on vahvat visiot omista puuhistaan, ei silloin jaksa kuunnella muita.

Matias vastasi vähän siihen tyyliin että homma hanskassa, ei jaksa kuunnella. Markolla on koskemattomuus, jumal asema suomen kovimpana kehonrakentajana, pitäisi tajuta lipasta, entä jos ei vaan kiinnosta?

Kyllä ei tehnyt Matias virheen virhettä vaan oli oma ittensä niinkö tähänkin asti, ongelmaa ei ollut, jengi tekemällä teki sen.

Mikä tää ylimielinen mulkku on? Ikkää en oo törmännyt, oon kyllä kuullut olevani. Jos on vahvat visiot omista puuhistaan, ei silloin jaksa kuunnella muita.

Matias vastasi vähän siihen tyyliin että homma hanskassa, ei jaksa kuunnella. Markolla on koskemattomuus, jumal asema suomen kovimpana kehonrakentajana, pitäisi tajuta lipasta, entä jos ei vaan kiinnosta?

Kyllä ei tehnyt Matias virheen virhettä vaan oli oma ittensä niinkö tähänkin asti, ongelmaa ei ollut, jengi tekemällä teki sen.
Vaikea uskoa kyllä lihavoitua kohtaa. Noinkin hienovaraisesti kuitenkin kerrot miten asiat menee ja miten ihmisten ne täytyy kokea. Ettei se jumalkompleksi ois kirjoittajalla itsellään...

Vai ei tehnyt Matias virheen virhettä ???!!Ja kyllä hän oli nimenomaan oma ittensä ja näytti todellisen luonteensa. Mikä näitä ihmisiä vaivaa? Matias haukkuu ihmisiä "lampaiksi" ja joku tulee kirjoittamaan, ettei tässä mitään virhettä tehty, minkälainen kasvatus teillä on?
Se miksi tartun tähän, niin jos minun faneja haukutaan "lampaiksi" tai yleensä ketään, niin kyllä sellainen kaveri saa vastata puheistaan tavalla tai toisella!
Ja minulla ei ollut alunperin mitään tarkoitusta dissata Matiasta, vaan yritin sanoa, mitä minun 30 vuoden kokemuksella tekisin toisin ja lähinnä antaa rakentavaa palautetta.
Mutta hän lähti ensin minua tyhmäksi haukkumaan ja sen jälkeen muita "lampaiksi" haukkumaan ja minun kanssa kun lähtee tuolle tielle, niin saa mitä tilaa!

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitäsköhän kaikkien vähän rauhottua ennen ku tämäkin ketju saadaan lukkoon. Ihan mielelläni luen Matiaksesta kuulumisia ja kisavalmisteluja. Ihme touhua Makella ja Matiaksella pientä sanaharkkaa niin johan ollaan porukalla lynkkaamassa koko mies.Sen mitä Matiaksen kuulumisia seurannut niin vallan mukavan tuntunen heppu kyseessä.

Kyllä markolla pointtia on noissa viesteissä ja varmasti moni lukiessaan herrojen välisiä viestejä saa samanlaista kuvaa kuin Marko. Tuleepa viestiä tännekin ja eihän tässä nyt mitään Markon puolelta asiatonta ole ollut.

Ihan mielelläni luen Matiaksesta kuulumisia ja kisavalmisteluja.

Minua ei ainakaan enää näillä kilometreillä jaksa minkään keskivertobodarin kisavalmistelut kiinnostaa. Näitä Matiaksen juttuja on ollut ihan mukava katsella aina silloin tällöin, mutta kyllä tuo sen ulosanti huutaa sellaista egolla maskeerattua epävarmuutta, että no thanks. Makunsa tietty kullakin.

No katsokaa seuraajamääriä ja miettikää kannattaako vetää tommoista lesompaa roolia vai ei? Mä en saa perkele millään snäpissä yli 3000 katsojaa, en koskaan vaikka mitä tekisin, mutta nää reippaammin ja rohkeemmin vetävät eivät ole niin tylsiä ja kiskovat sinne lähemmäs 10 tonnia tosta vaan. Eli kyllä se kannattaa roisimpaa linjaa vetää.

Minua ei ainakaan enää näillä kilometreillä jaksa minkään keskivertobodarin kisavalmistelut kiinnostaa. Näitä Matiaksen juttuja on ollut ihan mukava katsella aina silloin tällöin, mutta kyllä tuo sen ulosanti huutaa sellaista egolla maskeerattua epävarmuutta, että no thanks. Makunsa tietty kullakin.

Eikös se ole jokaisen ihan ite päätettävissä kenen valmisteluja haluaa katsella. Vai oliko tuossa sun viestissä joku sanomakin? Se että sä et halua katsoa ei tarkota sitä et joku muu ei haluais kilometreistä viis.

Ja perkele kumarrellakko ja nöyristelläkkö se pitäs vaan? Not.

Eikös se ole jokaisen ihan ite päätettävissä kenen valmisteluja haluaa katsella. Vai oliko tuossa sun viestissä joku sanomakin? Se että sä et halua katsoa ei tarkota sitä et joku muu ei haluais kilometreistä viis.

Ja perkele kumarrellakko ja nöyristelläkkö se pitäs vaan? Not.

Lueppas uudestaan se minun viesti. Se viimeinen lause on ihan just sulle. :heart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom