BB Matias Niemi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vyölaukku, tennis sukat+sandaali combo ja shortsit kruunais ton vasemman puoleisen kuvan nii menis täyvestä suomituristista.:D
Vyölaukku mulla onkin päivittäisessä käytössä :D
Ylemmässä jalkavideossa, mitähän tuossa 12:27 kohdassa tarkoitus harjoittaa ? o_O
Takareisi liike. Alaselkä rentona ja veto/kuorma takareidellä. Se menee sinne kun opettelee puristamaan ja jännittämään takareittä liikkeen aikana. Liikerata lyhyt jotta alaselkä ei tee töitä yhtään.
Onkos Matias kesälomilla kun on aamut aikaa reenata ja päivät nukkua?? Vai yötkö teet töitä??
Valmistuin juuri urheiluhierojaksi ja nyt keskitytään kisoihin kun siihen on mahdollisuus.
Oletko Matias vakavissaa miettinyt alle 80 kg sarjaan menemistä, jos painoa vedättämällä mahtuisit ?
Paino on nyt alimmillaan ollut viikko sitten 90.7kg. Matti aina sanoo että sillä painolla ei ole mitään merkitystä ja on kyllä vahvasti sitä mieltä että alle 90kg on mun sarja. Veikkaan et tänä vuonna kisapaino on jotain 85kg paikkeilla. Ens vuonna sit uudestaan paremmalla paketilla alle90kg sarjaan. Tämä ei tietenkään tarkoita että löysänä menen kisaamaan. Paino menee mihin menee. Tärkeintä on että on rasvaton ja kunnossa. Eli millään muulla ei ole väliä,kuhan on lavalla kunnossa :hyper: No onkos jotain muuta porukalla sydämellä?

Heittikö siinä Matias pienen haasteen Mikelle sanomalla että ei ole tarpeeksi kova treeni ;) joku hackiralli Matiakselle olisi poikaa

Leskisen jarin vieressä ei ole minkään näköstä asiaa seisoa, mikä nyt on jo ihan teoriassakin mahdotonta, kun toisella on treenivuosiakin 3x enemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Leskisen jarin vieressä ei ole minkään näköstä asiaa seisoa, mikä nyt on jo ihan teoriassakin mahdotonta, kun toisella on treenivuosiakin 3x enemmän.

Eiköhän tässä ole kaveri ensisijassa menossa hakemaan kisakokemusta, siis ihan realistisesti jos vierelle laitetaan vaikkapa kisakunnossa oleva Kuronen tai Hulkki niin cbb miehet vie helposti.

No juu ei tosiaan, mutta ihan leskisen jariin ei vielä voi verrata. Onhan kaveri paremmassa kunnossa, kun useampi saman sarjan kisaaja, jotka omaa vielä huomattavasti pidemmän treenitaustan, eli pisteet siitä.

Heittikö siinä Matias pienen haasteen Mikelle sanomalla että ei ole tarpeeksi kova treeni ;) joku hackiralli Matiakselle olisi poikaa
Ei pian kyllä millään pysty. Siinä vois meinaan tulla jo hiki!;)
Taitaa olla tossa kuvassa melkosen tyhjä kaveri?
Kyllä se loppuviikosta aina rupeaa tyhjäksi tässä vaiheessa menemään :)
Mahdotonta se ei ole. Eihän se ole kun seistä ja näyttää hauista! Tiedän mitkä mun realistiset tavoitteet tässä ekalla kisadietillä on mutta en mä kyllä ala ketään kumartelemaan siellä vaikka olisinkin pienempi/löysempi. Aika näyttää! Finaaliin jos tänä vuonna pääsis niin olis kyllä mahtavaa :) Jari on kyllä kieltämättä raju äijä !
Eiköhän se mies sieltä kuntoon kerkiä hyvin vaikka olikin toinen ääni kellossa jokunen aika sit :)
Kaikki ihmiset mun ympärillä valmentajasta lähtien on sanonut että kyllä kerkeän. Mutta pitäähän sitä ite aina pikkasen epäillä että jaksaa painaa täysiä loppuun asti. Kerran viikossa on sellainen tunne että kyllä tästä voi vielä jotain tulla. Pian se selviää...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom