BB Matias Niemi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Taattua laatua niinkuin aina :D Kova toi Paolon räppi kyl tos autos. Hyvin pysyy perässä :D

Paolo se on kova poika laulamaan. Ens kerralla kun se tulee niin saa matkustaa takakontissa.

Onkos niemen poijjalla snäpsättiä?

Kyllä mulla on mutta sitä on turha ottaa seurantaan koska en sitä käytä. Mä yritin sitä alkaa käyttämään mutta aika ei vaan riitä kaikkeen ja mun kännykkä alkaa oleen jo niin vanha että se nykii koko ajan... siinähän ei mee kun hermo :D Pitää kattoa jos sitä sitten alkais käyttää kun joutuu ostaan uutta luuria. Panostan tonne instagramin puolelle eli ottakaa se seurantaan jos haluatte olla menossa mukana:)

Vois olla hyvä ja helppo dieetille.. Eikö se ovaskainen oo todennu snäpin hyväksi..!

Olis varmasti. Ovaskainen on ajan hermolla. Kyl itekkin joutuu täs dietillä välillä käydä ottamas näpit.

Hei hou ! Mitäs äijät ? Se on semmonen homma että Paolo on tulossa viikonloppuna tampereelle. Me kuvataan materiaalia niinkun ennenkin mutta onko jotain erityistä mitä haluisitte nähdä? Tankkauspäivää vietetään perjantaina joten se kuvataan sekä instagramissa pyydettiin lisäinfoa mun aamulenkin rituaaleista.(elmukelmu,pukamavoide,kuivaharjaus jne.) Toki kuvataan materiaalia niin treeneistä kun sen ympäriltä mutta nyt rakkaat ystävät ja vihaiset miehet jos on jotain mielessä niin kerro se !!

Jonkinlaista kondiksen vertailua, jos löytyy enempi kuvia ennen kisadietin alkua vrt. Nykyhetki?

Treeniosuus vois vaihteen vuoksi olla pidempi, kuin nämä lyhyemmät musiikin säestyksellä nähdyt.

Jonkinlaista kondiksen vertailua, jos löytyy enempi kuvia ennen kisadietin alkua vrt. Nykyhetki?

Treeniosuus vois vaihteen vuoksi olla pidempi, kuin nämä lyhyemmät musiikin säestyksellä nähdyt.

Instagramiin tulee päivittäin materiaalia ja niissä kuvissa aina vilahtelee epäsuorasti tämänhetkistä kuntoa kuten videoillakin. Mulla oli tossa semmoinen video projekti jossa kunnon edistymistä tarkkailtiin viikottain mutta se ikävä kyllä keskeytyi. Jollain tavalla toteutan sen kuitenkin vielä kun vaan jaksaisin kuvata siihen materiaalia. Aika matka tässä kahden vuoden sisällä on kuljettu. Mun kisa painon ja off-seasonin välinen paino ero tulee olemaan noin 45kg :D Siitä pitää kyllä tehdä joku kuvakooste kisojen jälkeen,haha !

Katsoja lukujen ja palautteen takia treeni osuudet on laitettu aika minimiin. Porukka ei vaan jaksa katsoa sitä pelkkää treenaamista koska niitä videoita netissä riittää. Mutta kuvataan toki jossain välissä pitempää pätkää :) Kiitos ehdotuksista !!

Tässä VANHA video jossa kehitys kuvien muodossa tähän päivään asti. Laitas katseluun jos et ole nähnyt. Kovia reenejä sulle !

View: https://www.youtube.com/watch?v=teAQs99LLcg

Mun kisa painon ja off-seasonin välinen paino ero tulee olemaan noin 45kg :D Siitä pitää kyllä tehdä joku kuvakooste kisojen jälkeen,haha !

Jatkuuko yhteistyö Halosen Matin kanssa kisojen jälkeen edelleen ? Meinaatko pitää nyt vähän siistimmän offikauden vai onko tarkoitus kerätä lämpökerrosta kylmän talven varalle. :D

Joo ei mitään treenejä, ei niit jaksa kukaan katsoa. Nää on hyviä ja nää ainakin erottuu massasta joten näille varmasti löytyy katsojiakin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jatkuuko yhteistyö Halosen Matin kanssa kisojen jälkeen edelleen ? Meinaatko pitää nyt vähän siistimmän offikauden vai onko tarkoitus kerätä lämpökerrosta kylmän talven varalle. :D

En oo vielä miettiny niin pitkälle. Tai on mulla jotain ajatuksia ja haaveita mutta sen näkee sit kisojen jälkeen. Kovin kauheeta rasvamäärää en itteeni enää ikinä tuu ottamaan. Oli täs semmonen homma ottaa läskit pois että ei mitään järkeä.

Uusin video on latautumassa youtubeen. Muija katsoi videon ja siellä on aika monta kohtaa jotka ehkä olisi pitänyt leikata pois. En oikein tiedä onko tää taas hyvä idea laittaa kaikkea paskaa nettiin.Mutta ottakaa video huumorilla vastaan :DTässä sisällysluettelo minkä väsäilin.

Sisällysluettelo:
-epäonnistunut intro
-ajatuksia pokemoneista
-bodarin lempilaulu
-Kia rahoituksella
-keskustelu englanniksi lähtee käsistä
-aamulenkin jälkipuinti
-vatsanahka kireäksi
-halautko nähdä mun munan
-snäppi vai näppi
-yhteishenki kohoaa laulamalla
-behind the scenes