Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kille tais napata kovimman voittonsa tuolta?Matiaksen olisi pitänyt voittaa. Selvästi kovimmassa kunnossa... Killellä ehkä massat, mutta ei estetiikkaa. Ikävä kyllä Atte on tipahtanut kelkasta vähän kuin same goal projektista.
Ikävää että siltä vaikuttaa. Kuntohan oli tuolla mikä oli ja en sitä itsekään rupea kehumaan. Päätavoite mulla kuitenkin on siellä sm-kisoissa eikä tuolla. Kokemuksena tonne mentiin esiintymään. Paljon virheitä tuli tehtyä, mutta ennemmin tuolla kuin kisoissa. Katsotaan sitten lahden jälkeen mikä oli tulos.Matiaksen olisi pitänyt voittaa. Selvästi kovimmassa kunnossa... Killellä ehkä massat, mutta ei estetiikkaa. Ikävä kyllä Atte on tipahtanut kelkasta vähän kuin same goal projektista.
Matiaksen olisi pitänyt voittaa. Selvästi kovimmassa kunnossa... Killellä ehkä massat, mutta ei estetiikkaa. Ikävä kyllä Atte on tipahtanut kelkasta vähän kuin same goal projektista.
Kille tais napata kovimman voittonsa tuolta?
Matiakselle tsemppiä tulevaan. Videot on hyviä!
Kuulinko nyt ihan oikein että 2 vuotta 45 kiloa lisää, eli painoitko joku 40 kiloa aikasemmin.
Vai oliko se 45 kiloa pois.
Nyt sit katoaa kaikki kermaviilit kaupan hyllyiltä Kotipohjan herkuista oli hyvää se kanamuna,maapähkinävoi ja banaani sose.:D Ei kyllä ihan heti tunnista samaksi ihmiseksi tuohon offiin nähden. Kroppa näköjään pelittää ja ei ne kermaviilit nyt varmaan niin pahasta olekkaan ( :D ), sillä onhan tuo ajankohtaan nähden varsin hyvä kunto ensimmäiseksi kisadieetiksi! Tsemppiä Jyväskylään ja Lahteen.
Jos oisit kävelly vastaan nykyisellä naamalla,niin eihän sua edes olis tunnistanut. Viimeisimmässä videossa eka reaktio että kuka v.... toi nyt on.
Onhan tuo kova painon pudotus. Ei taida tulla enää samat kilot takas tulevaisuudessa ?
:D Ei kyllä ihan heti tunnista samaksi ihmiseksi tuohon offiin nähden. Kroppa näköjään pelittää ja ei ne kermaviilit nyt varmaan niin pahasta olekkaan ( :D ), sillä onhan tuo ajankohtaan nähden varsin hyvä kunto ensimmäiseksi kisadieetiksi! Tsemppiä Jyväskylään ja Lahteen.
Matiaksen olisi pitänyt voittaa. Selvästi kovimmassa kunnossa... Killellä ehkä massat, mutta ei estetiikkaa. Ikävä kyllä Atte on tipahtanut kelkasta vähän kuin same goal projektista.
Ei tuleTuon Tampereella nähdyn esityksen perusteella Killellä ei ole tänä vuonna mitään tsänssejä taistella kirkkaimmista sijoista, tulee jäämään top 3 ulkopuolelle erittäin todennäköisesti.
Kiitos paljon Tällä viikolla se kenkä on alkanut sitten tosissaan painamaan! Tässähän vois pian luulla olevansa dietillä :DMatiaksen anatominen edestä näyttää kyllä hyvältä, eli täysillä vain kohti jyväskylää ja lahtea!
Kiitti! Onhan tosta pystistä kiva pölyt pyyhkiä ja muistella siinä samalla ekaa kisaa :p Pakko se oli yrittää laittaa äijille luu kurkkuun kun ne alko heti tökkimään. Hyvä että ei menny hauisten jännittelyt painiksi,haha! :D Pohjanmaalla kun toi baari kulttuuri on jotain ihan muuta kun täällä Tampereella ;) Kiitos tsempeistä!Onnittelut pystistä! Äskön tuli video katottuu, hyvin otit paikkas lavalla! Kovasti onnea loppuun!
Mitäs Matiaksen ohjelmaan kuuluu näin viimeisellä viikolla ? Tsemppiä !
Laittelen tonne mun instagramin "oma tarina" osioon materiaalia ens viikolta! Mut löytää sieltä nimellä @matias_niemi . Mutta lyhyesti... Todella tarkat ohjeet valmentajalta tuli joka päivälle niin treenien kuin syömisten suhteen. Alkuviikosta tyhjennetään ja loppuviikosta aletaan sit lataamaan hiilaria koneeseen. Kiitos Kona !
Tulkaas muuten Jyväskylässä ja Lahdessa sitten höpöttelemään! Mut löytää kisojen jälkeen mun lisäravinne sponssin pisteeltä. Riippuu tietysti miten kauan maltan olla siellä kun tiedän että saan syödä ihan mitä vaan kisojen jälkeen :p:D Videota kuvataan molemmista tapahtumista parhaamme mukaan! Nyt mä meen nukkuun ja huomenna kohti Helsinkiä. Mitäs mä siellä teen?? Ooooho!! Ota mun instagram seurantaan ;)