BB Matias Niemi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Matiaksen olisi pitänyt voittaa. Selvästi kovimmassa kunnossa... Killellä ehkä massat, mutta ei estetiikkaa. Ikävä kyllä Atte on tipahtanut kelkasta vähän kuin same goal projektista.
Kille tais napata kovimman voittonsa tuolta?

Matiakselle tsemppiä tulevaan. Videot on hyviä!

Matiaksen olisi pitänyt voittaa. Selvästi kovimmassa kunnossa... Killellä ehkä massat, mutta ei estetiikkaa. Ikävä kyllä Atte on tipahtanut kelkasta vähän kuin same goal projektista.
Ikävää että siltä vaikuttaa. Kuntohan oli tuolla mikä oli ja en sitä itsekään rupea kehumaan. Päätavoite mulla kuitenkin on siellä sm-kisoissa eikä tuolla. Kokemuksena tonne mentiin esiintymään. Paljon virheitä tuli tehtyä, mutta ennemmin tuolla kuin kisoissa. Katsotaan sitten lahden jälkeen mikä oli tulos.

Viimeksi muokattu:

Haha! Kiitos vaan mutta Kille on ihan eri tasolla kun minä. Ja muutenkin se parhain kunto haetaan vasta Lahteen. Toi oli harjoitus kisa jolla ei mitään merkitystä. Tänään toki mietin että mitäs jos olisinkin ollut viimeinen. Siksi tulevaisuudessa oli kisa mikä hyvänsä kun esiintymään mennään niin tulen varmasti tekemään jonkunlaiset viimeistelyt. Kisaan ei siis tehty mitään viimeistelyjä. Siihen nähden että mun kunto oli todella tyhjä ja nesteinen meni kisat hyvin :D Olen todella iloinen tästä ja ollut yhtä hymyä lauantain jälkeen. Kyllä toi kisa ruokkii tekemistä näille viimeisille viikoille. Kiitos kommentista!

Kille tais napata kovimman voittonsa tuolta?

Matiakselle tsemppiä tulevaan. Videot on hyviä!

Kiitos paljon! Toivotaan että kaikki menee kisojen suhteen nappiin! Meillä kaikilla!! Se toi kuntoon pääseminen ei ole niin yksinkertaista vaikka tahto oliskin kova :)
Kuulinko nyt ihan oikein että 2 vuotta 45 kiloa lisää, eli painoitko joku 40 kiloa aikasemmin.
:eek: Vai oliko se 45 kiloa pois.

Haha! Pian oon tiputtanut 45kg pois :zzzz: Aika reissu tämä on ollut mutta tulipa tehtyä. Mahtavaa päästä pian näkemään mitä tästä ukosta jäi jäljelle. Sitä luuli olevansa joskus iso mutta en mä sit ollutkaan kun läski(128kg) :D Paljon sitä vaan lähtee pois kun oikeesti aletaan dietti hommiin! Mansen kisa päivänä aamupaino oli tasan 89kg ja nousi tietysti iltaa kohti kun kävin samana päivänä salilla. Vielä tästä toki lähtee vaikka kuinka paljon pois. Pian sen näkee!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos oisit kävelly vastaan nykyisellä naamalla,niin eihän sua edes olis tunnistanut. Viimeisimmässä videossa eka reaktio että kuka v.... toi nyt on.
Onhan tuo kova painon pudotus. Ei taida tulla enää samat kilot takas tulevaisuudessa ?

:D Ei kyllä ihan heti tunnista samaksi ihmiseksi tuohon offiin nähden. Kroppa näköjään pelittää ja ei ne kermaviilit nyt varmaan niin pahasta olekkaan ( :D ), sillä onhan tuo ajankohtaan nähden varsin hyvä kunto ensimmäiseksi kisadieetiksi! Tsemppiä Jyväskylään ja Lahteen.

:D Ei kyllä ihan heti tunnista samaksi ihmiseksi tuohon offiin nähden. Kroppa näköjään pelittää ja ei ne kermaviilit nyt varmaan niin pahasta olekkaan ( :D ), sillä onhan tuo ajankohtaan nähden varsin hyvä kunto ensimmäiseksi kisadieetiksi! Tsemppiä Jyväskylään ja Lahteen.
Nyt sit katoaa kaikki kermaviilit kaupan hyllyiltä :) Kotipohjan herkuista oli hyvää se kanamuna,maapähkinävoi ja banaani sose.

Jos oisit kävelly vastaan nykyisellä naamalla,niin eihän sua edes olis tunnistanut. Viimeisimmässä videossa eka reaktio että kuka v.... toi nyt on.
Onhan tuo kova painon pudotus. Ei taida tulla enää samat kilot takas tulevaisuudessa ?

Joo kyllä sitä mies vaan muuttuu kun posket lähtee,haha :D En varmasti ota enää niin paljon painoa kun sitä joskus oli. Pitää tossa valmentajan kans suunitella mitä ens vuonna tehdään. Ite haluisin ehkä kisata uudestaan syksyllä. Eli pitää kunnon siistinä ja hommata oikeisiin paikkoihin lisää lihaa. Ekana vuonna se kireys ei kuitenkaan ole sitä mihin itse olen tyytyväinen vaikka rasva saataisiinkin pois. Kyllä se pakosti vaan yleensä näyttää vauva lihalta kauemman kisanneitten vieressä.

On dietti kyllä mennyt todella hyvin ja jalka ei paina vielä yhtään. Sen takia oonkin ollut levoton kun tuntuu liian helpolta ja painostanut valmentajaa että se laittaisi ruuvia vielä kireämmälle. Onneksi on valmentaja joka puhuu järkeä ja katsoo että homma kuitenkin etenee. Itse olisin ottanut jo kaikki ruuat pois :D Viime tapaamises tuli kyllä mainittua että ota nyt helvetti edes se kastike pois kun siitä tuntuu moni pahoittavan mielensä,haha;) !! Sano että ei sen ruuan tarvi maistua paskalta ja muutoksia ei tehty. Kyllä tämä mulle käy! Jos kunto jää vajaaksi niin syytetään sitten porukalla sitä kastiketta,haha! Sitä pitää joku syntipukki löytää että pääsee ite pälkähästä :hyper: Kiitos Pekka kommentista! Tsemppiä sulle myös kisoihin :)

Tuon Tampereella nähdyn esityksen perusteella Killellä ei ole tänä vuonna mitään tsänssejä taistella kirkkaimmista sijoista, tulee jäämään top 3 ulkopuolelle erittäin todennäköisesti.

Matiaksen anatominen edestä näyttää kyllä hyvältä, eli täysillä vain kohti jyväskylää ja lahtea!
Kiitos paljon :) Tällä viikolla se kenkä on alkanut sitten tosissaan painamaan! Tässähän vois pian luulla olevansa dietillä :D

Onnittelut pystistä! Äskön tuli video katottuu, hyvin otit paikkas lavalla! Kovasti onnea loppuun!
Kiitti! Onhan tosta pystistä kiva pölyt pyyhkiä ja muistella siinä samalla ekaa kisaa :p Pakko se oli yrittää laittaa äijille luu kurkkuun kun ne alko heti tökkimään. Hyvä että ei menny hauisten jännittelyt painiksi,haha! :D Pohjanmaalla kun toi baari kulttuuri on jotain ihan muuta kun täällä Tampereella ;) Kiitos tsempeistä!

Mitäs Matiaksen ohjelmaan kuuluu näin viimeisellä viikolla ? Tsemppiä ! :)

Laittelen tonne mun instagramin "oma tarina" osioon materiaalia ens viikolta! Mut löytää sieltä nimellä @matias_niemi . Mutta lyhyesti... Todella tarkat ohjeet valmentajalta tuli joka päivälle niin treenien kuin syömisten suhteen. Alkuviikosta tyhjennetään ja loppuviikosta aletaan sit lataamaan hiilaria koneeseen. Kiitos Kona !

Tulkaas muuten Jyväskylässä ja Lahdessa sitten höpöttelemään! Mut löytää kisojen jälkeen mun lisäravinne sponssin pisteeltä. Riippuu tietysti miten kauan maltan olla siellä kun tiedän että saan syödä ihan mitä vaan kisojen jälkeen :p:D Videota kuvataan molemmista tapahtumista parhaamme mukaan! Nyt mä meen nukkuun ja huomenna kohti Helsinkiä. Mitäs mä siellä teen?? Ooooho!! Ota mun instagram seurantaan ;)

Yhdyn edellisiin kehujiin ja totean että kova oli esitys ilman mitään valmisteluja ja tyhjänä vielä. Jopa yllättävän esteettinen paketti sieltä paljastui!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom