Veljeltäs voi varmaan kysyä et söikö vai ei...Mutta näytetäänkö se siinä videolla? Eeeeen usko että söi! Ja jos söi niin hullu miäs!! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Veljeltäs voi varmaan kysyä et söikö vai ei...Mutta näytetäänkö se siinä videolla? Eeeeen usko että söi! Ja jos söi niin hullu miäs!! :D
Sun pitää lähteä Arton kanssa sushille, niin alat uskomaan :DMutta näytetäänkö se siinä videolla? Eeeeen usko että söi! Ja jos söi niin hullu miäs!! :D
Matias on ilmeisesti, lopettanut nyt snäppäämisen, kun otti nokkiinsa tosta jostain kommentista kemppaisen ketjussa. Jotenki tuntuu, että suurinosa bodareista ois aika herkkähipiäisiä, parempi ois varmaan vaihtaa vaan lajia jossei pää kestä muitten mielipiteitä yms.
Kyllä eilen Matias oli snäpissään sen verran loukkaantuneen oloinen siitä viestistä, että ilmoitti lopettavansa snäppäämisen. Aika naurettavaa etten sanoisi.Matias tais instagramin puolella sanoa että alkaa dietti painaa sen verran ettei jaksa kaikkia somekanavia päivitellä koko aikaa. Ei pidä tehdä tommosia olettamuksia ennenkun ottaa vähän asioista selvää.
Ei pidä tehdä tommosia olettamuksia ennenkun ottaa vähän asioista selvää.
En omista snäptsättiä niin en tiedä mitä siellä on herra sanonut.
Kyllähän dieetti vie energiat ja ihmisillä on erilaiset tempperamentit, joku pysyy rauhallisena koko ajan, kun toisella mielialat heittelee enemmän.
Menee kyl tosi vahvasti sulla nyt:D
No mikäs se loukkaava kommentti jossain oli?
Noniin rakkaat ihmiset... rauhoittukaa Mä oon avoimesti kertonut snäppiin miltä tällä hetkellä tuntuu. Ei tämä helppoa tällä hetkellä ole ja sen voi varmasti jokainen kisaaja allekirjoittaa. Se ei tarkoita että valittaisin tai olisin lopettamassa. Tämä kuuluu lajin luonteeseen. Ne jotka mun videoita ovat seuranneet niin ovat varmasti huomanneet miten suoraan sanon asiat ja luulen että moni sitä arvostaakin.Että Matias muka valinnut väärän lajin kun valittaa videoilla ettei jaksa tehdä mitään ja dieetti on raskasta kun taas Kemppainen vaan painaa hymyn kanssa. Mutta jokainen tuo nuo asiat esiin erilailla ja voi olla, että Matiaskin vähän vielä korostaa viihteen nimissä. Hieno hahmo seurattavaksi kuitenkin ja tsemppiä Matiakselle!
Pitää kuitenkin muistaa että te jotka mua seuraatte ette oikeasti tunne mua vaan sen Matiaksen joka on videoilla...
Vaikka sulla Munakas ei ole yhtään videota netissä ( vai onko ? ) niin olet saanut itsestäsi pakkiksen vihatuimman toisen palstan mukaan :D Miten tässä onnistuit?Tiedän oikein hyvin mitä tarkoitat ja tämä valitettava ilmiö on toistunut aika monen muunkin tubettajan/some vaikuttajan kohdalla.
Terv. Pakkotoiston toiseksi vihatuin ihminen ;)