BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Matias on ilmeisesti, lopettanut nyt snäppäämisen, kun otti nokkiinsa tosta jostain kommentista kemppaisen ketjussa. Jotenki tuntuu, että suurinosa bodareista ois aika herkkähipiäisiä, parempi ois varmaan vaihtaa vaan lajia jossei pää kestä muitten mielipiteitä yms.
Matias tais instagramin puolella sanoa että alkaa dietti painaa sen verran ettei jaksa kaikkia somekanavia päivitellä koko aikaa. Ei pidä tehdä tommosia olettamuksia ennenkun ottaa vähän asioista selvää.
Kyllä eilen Matias oli snäpissään sen verran loukkaantuneen oloinen siitä viestistä, että ilmoitti lopettavansa snäppäämisen. Aika naurettavaa etten sanoisi.

Täällä kuitenkin 99% pelkkää positiivista ja kun tulee yksi negatiivinen kommentti niin heti ollaan luovuttamassa... Onkohan kusi noussut hattuun? Tosin jos kisadieetti on siinä pisteessä että 200 metrin matka salille on liikaa ja kaveri joutuu käymään kaupassa kun herra odottaa autossa, niin onhan siinä varmaan aika herkässä mielentilassa.

Itse kyllä kyseenalaistaisin tossa tilanteessa valmentajan, että onkohan metodit ihan oikeat, jos ei oikeasti löydy energiaa edes kaupassa käymiseen tai salille kävelemiseen. Mikäli syy ei löydy valmentajasta, niin sitten ehkä katsoisin peiliin ja mietteisin, että onkohan tämä ihan mun juttu kuitenkaan. Jos tohon Kemppaiseen vaikka vertaa, niin äijällä pyörii firma, treenit ja vielä LAPSI siinä sivussa. Silti kireämmässä kunnossa kuin Matias.

Kyllähän dieetti vie energiat ja ihmisillä on erilaiset tempperamentit, joku pysyy rauhallisena koko ajan, kun toisella mielialat heittelee enemmän.

Kyllähän dieetti vie energiat ja ihmisillä on erilaiset tempperamentit, joku pysyy rauhallisena koko ajan, kun toisella mielialat heittelee enemmän.

Aivan ja se, että joku ei niitä tunteitaan näytä ei todellakaan tarkoita, etteikö häntäkin väsy painaisi ja välillä vituttaisi oikein huolella. Ne, jotka eivät ole itseään lavakuntoon koskaan dieetanneet, eivät pysty ymmärtämään millaista tunteiden vuoristorataa se meno voi aika ajoin olla.

Niin ja @Nieme lle aka Matiakselle myöskin paljon tsemppiä loppudieettiin ja toivottavasti viitsisit ajoittain niitä kuulumisiasi someen päivitellä näistä negatiivissävytteisemmistä huuteluista huolimatta :)

Jokainen on yksilö ja jokaisella on omat heikkoutensa ja vahvuutensa. Ei sitä kannata alkaa toisiin vertaamaan :) jos nyt on niin että toinen on pahoittanut mielensä niin ehkä ihan hyvä vain olla, ottaa aikaa itselleen ja keskittyä tekemiseen kuin alkaa sitten tunteiden myllertäessä päivittelemään enempää somea. Itse jos olisin joko Kemppaisen tahi Niemen kengissä niin voisin aika varmasti sanoa että leikki olisi jäänyt jo kesken. Tsemppiä kaikille kisaan valmistujille, lavalla se kärsimys varmastikin kuittaantuu :) T: pelle positiivi :D

Tsemppiä Matias!

Varmasti kaikki lavalle menevät ovat tehneet ihan älyttömän työn. Jokainen reagoi eri tavoin ja varmasti jokainen käy dieetin sekä kisojen jälkeen valmistajan kanssa tilanteen läpi: mikä meni huonosti ja mikä hyvin. Toisen kropalle on tiukempaa alhaisiin rasvoihin meno, ainakin näin luulisin. Helppoa ei ole kenellekään ja ehkäpä niitä ajatuksia haluaa jakaa. Tuon kaiken keskellä voi olla normaalia herkempi. Kyllä muakin välillä ärsyttää bodareiden herkkähipiäisyys ja välillä oon miettinyt, onko pissa noussut päähän, mutta silti yritän ymmärtää ja somessa näkee vain yhden puolen ihmisestä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo kiitos matskusta, mukava katella. :)

No mikäs se loukkaava kommentti jossain oli?

Että Matias muka valinnut väärän lajin kun valittaa videoilla ettei jaksa tehdä mitään ja dieetti on raskasta kun taas Kemppainen vaan painaa hymyn kanssa. Mutta jokainen tuo nuo asiat esiin erilailla ja voi olla, että Matiaskin vähän vielä korostaa viihteen nimissä. Hieno hahmo seurattavaksi kuitenkin ja tsemppiä Matiakselle!

Että Matias muka valinnut väärän lajin kun valittaa videoilla ettei jaksa tehdä mitään ja dieetti on raskasta kun taas Kemppainen vaan painaa hymyn kanssa. Mutta jokainen tuo nuo asiat esiin erilailla ja voi olla, että Matiaskin vähän vielä korostaa viihteen nimissä. Hieno hahmo seurattavaksi kuitenkin ja tsemppiä Matiakselle!
Noniin rakkaat ihmiset... rauhoittukaa :) Mä oon avoimesti kertonut snäppiin miltä tällä hetkellä tuntuu. Ei tämä helppoa tällä hetkellä ole ja sen voi varmasti jokainen kisaaja allekirjoittaa. Se ei tarkoita että valittaisin tai olisin lopettamassa. Tämä kuuluu lajin luonteeseen. Ne jotka mun videoita ovat seuranneet niin ovat varmasti huomanneet miten suoraan sanon asiat ja luulen että moni sitä arvostaakin.

Eniten mua ehkä otti hermoon siinä kommentissa se että olen väärässä lajissa tai mua verrataan toisen ihmisen tekemiseen. Pitää kuitenkin muistaa että te jotka mua seuraatte ette oikeasti tunne mua vaan sen Matiaksen joka on videoilla. Jos joku kaveri käy treenin jälkeen mun puolesta ruokakaupassa niin onko se teiltä pois. Mä annan tällä hetkellä 100% treeneihin ja kisoihin niin alkaa se kenkä painaa jo tässä vaiheessa... Videoita tulee viikottain ja muissakin some kanavissa olen niin aktiivisesti mukana kuin mahdollista. Kiitos kaikille tukijoukoille!

Tiedän oikein hyvin mitä tarkoitat ja tämä valitettava ilmiö on toistunut aika monen muunkin tubettajan/some vaikuttajan kohdalla.
Terv. Pakkotoiston toiseksi vihatuin ihminen ;)
Vaikka sulla Munakas ei ole yhtään videota netissä ( vai onko ? ) niin olet saanut itsestäsi pakkiksen vihatuimman toisen palstan mukaan :D Miten tässä onnistuit?
Tsemppiä Matiakselle kisoihin !

Suositut

Back
Ylös Bottom