BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Vaikka sulla Munakas ei ole yhtään videota netissä ( vai onko ? ) niin olet saanut itsestäsi pakkiksen vihatuimman toisen palstan mukaan :D Miten tässä onnistuit?
Tsemppiä Matiakselle kisoihin !
Peppukipu tulee sanasta Pakkotoisto, ihan sama mitä siihen liitetään.

Olipas harvinaisen viihdyttävä haastattelu molemmin puolin. Reheliltä löytyy pientä huumoria, mikä näihin sopii kyllä.
Kiitos! Aika yllättäen Tomi laittoi viestiä että tehdäänpä haastattelu ja mä ajattelin että tottahan toki :) Tompan pitäis ite olla vielä enemmän mun mielestä äänessä eikä aina kameran takana. Hieno mies kaikinpuolin mitä sitä nyt oon alkanut kuluvan vuoden aikana tuntemaan.
Hyvä rento haastis! Matias on mukavan lupsakka äijä. Tsemppiä kisoihin.
Kiitos tsempeistä! Aika vedätys tässä on painossa tehty ja huomenna vaaka näyttääkin jo varmasti alle 90kg. Ottakaahan mun snapchat:matias.niemi seurantaan jos haluutte seurata mitä viimeistelyissä tapahtuu! Perjantai aamusta alan kuvaamaan uutta videota ja kuvaaminen jatkuu lauantai yöhön! Nähdään helsingissä :)

Rehellhän oli tosi luonteva tossa haastatteluhommassa. Toki asiaa varmaan hieman auttaa se että tuntee Matiaksen (käsittääkseni?) jo entuudestaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Veikkaan, että jumittavat nesteet on vaan saatu vauhdilla liikenteeseen. Kerta paino ollut pari kuukautta samaa luokkaa.

Noin nopealla laskulla pakko palaa lihastakin?
Höpöhöpö! Ei se 12 päiväs mihinkään pala kun vedätetään painoa. Odotan vaan nyt että huomen aamulla saan puurolautasen naaman eteen <3
Vähän on äijä eri näköinen kuin vuosi sitten. :hyper:
Kait siinä jotain on kerennyt tapahtua,haha! Pitää ottaa sit vertailukuvat kun pääsee lavalle asti :)
Minustakin oli tosi hyvä. Matiaksen murre on ihan paras ja onneksi on säilynyt hyvin.
Kiitos kommentista! Kai se aina tulee säilymään jollain tavalla. Sen verran tulee kuitenkin vielä pohjanmaalla käytyä.

Suositut

Back
Ylös Bottom