BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos joku tuosta minun napa kommentista vetää herneet nokkaan niin kyllä sitä ruuvia pitää sillon jo vähä löysätä myös sieltä päästä.
Mä en siitä kommentista todellakaan suuttunut... kerroin vain mun mielipiteen asiasta ja sen että ikävä kyllä en asialle nyt tässä vaiheessa kerkeä tehdä mitään... napatyrä tuli juuri dietin alussa kun tehtiin vinopenkkiä... eipä noille oikeen mitään voi...huonoa tuuria matkassa...

Kuka on Matiaksen valmentaja nykyään? Onko yhä Halosen Matti vai joku muu?
Seuraavalla videolla kerron asiasta...
Poseerausta pitäisi ainakin noiden kuvien perusteella harjoitella aika vitusti. Ainakaan tohon toisen kuvan arskaposeen ei vaan näytä taipuvan. Näyttää melko kankealta.
Noi kuvat on otettu vaparista joten poset eivät olleet vielä lähellekkään valmiita.. Mansen kisan esiintyminen oli muutenkin 2/5 koska tiedän pystyväni parempaan. Menin sinne ihan liian vähällä harjoittelulla...

Mikä tää Mansen kisa oli ? Ei sielä näyttäny olevan kukaan kisa kunnossa ?

Toi Mansen Muscle Show on nimensä mukaisesti show. Eli semmonen vähän leikkimielinen ja rento skaba.
"Tapahtuman tavoitteena on tuoda esille urheilijoita, sekä fitnessurheilua ja kehonrakennusta lajeina".
Tuollahan oli myös muotinäytöstä yms. Ihan kiva että tommosia järjestetään. Vois olla Helsingin suunnillakin ihan kova juttu.

Moi Mäthayas the King and Lord of bodipildinki!!

Pakko sanoa tällä negaation aikakaudella virran vastaisesti jotain positiivista. Nimittäin odotan innolla nähdä jälleen sinun positiivisen lavapreesenssin. Kuten edellisen kerran, toit upean shown lavalle ja hymysi sekä iloisuutesi täytti koko areenan takalehtereille asti.

Vapaaohjelmasi oli viimeksi huippua. Odotan jotain vastaavaa (ehkä jotain tarinaa koreografin muodossa) tällä kertaa. Huumori on taitolaji ja sen osaa vaim harvat. Sinä handlaat huumorin varsin upeasti. Videosi on täynnä niitä pieniä nyansseja, kommentteja, tokaisuja ja sarkasmia, jotka saa repeilemään. Pidä toi.

Törmäillään taas messuilla ja nyt revit sitä kuntoa loppuun asti. Muista ne kolme: kireys, kireys ja kireys!! Tsempit täältä syksyn sävyiseltä Vantaalta!!

Mikan tsempeillä Pohjanmaan "Kuningas" vetää itseään entistä kireämmäksi, vaikka sillä kuuluissa pyhällä hengellä syömisen sijaan. ;) Ei muuta ku snäppiin lisää säksätystä Heinosen Tommin sanoin! :D

Toisaalta kuultua et ne valot tuli tosiaan alhaalta ylös ja Peter ku oli kuullu tän ni oli sanonu ettei mee edes lavalle mut oli se sinne sit lopulta menny. Ei kyllä tosiaan ollu kovin imartelevat ku kaikkien värit näytti todella suttusilta ja kunnot löysiltä. En tiedä näkykö livenä sit paremmin. Mut onhan toi kiva idea mut ehkä jatkossa vois lyödä ne valot kattoon eikä sinne lavan pintaan

Voi kuinka paljon niitä näkisitkään jos ihmiset vetäis itsensä kireemmäksi ylipäätänsä.
Mä en siitä kommentista todellakaan suuttunut... kerroin vain mun mielipiteen asiasta ja sen että ikävä kyllä en asialle nyt tässä vaiheessa kerkeä tehdä mitään... napatyrä tuli juuri dietin alussa kun tehtiin vinopenkkiä... eipä noille oikeen mitään voi...huonoa tuuria matkassa...
Kertokaa joku tietämättömälle, että mistä napatyrä tavallisesti aiheutuu ja onko olemassa jotain keinoja sen välttämiseksi? Onko kyseessä vahvasti geeni riippuvainen vaiva? Miken kommentista päätellen kireys vaikuttaa jollain tavalla? Onko eroa naturaali vs turboahdettujen kehonrakentajien välillä? En muista juurikaan napatyriä nähneeni cbb kilpailijoilla, tai sitten on vain jäänyt huomaamatta. Hoitokeinoa ei taida olla muuta kuin leikkaus?

Vastatkaa joku joka tietää oikeasti asiasta. Ei kaivata mutu vastauksia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kertokaa joku tietämättömälle, että mistä napatyrä tavallisesti aiheutuu ja onko olemassa jotain keinoja sen välttämiseksi? Onko kyseessä vahvasti geeni riippuvainen vaiva? Miken kommentista päätellen kireys vaikuttaa jollain tavalla? Onko eroa naturaali vs turboahdettujen kehonrakentajien välillä? En muista juurikaan napatyriä nähneeni cbb kilpailijoilla, tai sitten on vain jäänyt huomaamatta. Hoitokeinoa ei taida olla muuta kuin leikkaus?

No se ainakin on varmaa, että niitä ei näe muilla kun muut eivät ole kuvissa kireänä. Normaalilla ihmisellä se on rasvan alla piilossa, eli jos kaikki revittäis kireeksi, niin siellä näkyis rasvapatteja, tyrää sun muuta paljon enemmän. Bodarit nyt sattuu vain olemaan yleensä ilman paitaa ja suht kireitä, niin silloin niitä mahdollisia tyriä näkeekin.

https://pakkotoisto.com/threads/napatyrä.46444/

Itse vedin keväällä suht kireään kuntoon ja alta paljastui kaksi pientä nivustyrää, ei mitään käryä kauanko ovat olleet tai mistä tulleet.

Vastasyntyneellä on navassa napanuoran mentävä reikä, mutta se sulkeutuu yleensä muutaman ensimmäisen elinvuoden aikana. Se jää kuitenkin pysyvästi hieman heikommaksi kohdaksi vatsanpeitteissä, ja siihen voi iän myötä kehittyä tyrä.

Urheilijoilla yleisempiä koska suoritusten aikana kudokset venyvät tai kroppaan kertyy painetta liikkeestä, jolloin vatsapeitteen heikoimmar kohdat saattavat pettää.

Mäki veikkaan, että sain oman tyräni erään kiristelyn aikana...

Moi Mäthayas the King and Lord of bodipildinki!!

Pakko sanoa tällä negaation aikakaudella virran vastaisesti jotain positiivista. Nimittäin odotan innolla nähdä jälleen sinun positiivisen lavapreesenssin. Kuten edellisen kerran, toit upean shown lavalle ja hymysi sekä iloisuutesi täytti koko areenan takalehtereille asti.

Vapaaohjelmasi oli viimeksi huippua. Odotan jotain vastaavaa (ehkä jotain tarinaa koreografin muodossa) tällä kertaa. Huumori on taitolaji ja sen osaa vaim harvat. Sinä handlaat huumorin varsin upeasti. Videosi on täynnä niitä pieniä nyansseja, kommentteja, tokaisuja ja sarkasmia, jotka saa repeilemään. Pidä toi.

Törmäillään taas messuilla ja nyt revit sitä kuntoa loppuun asti. Muista ne kolme: kireys, kireys ja kireys!! Tsempit täältä syksyn sävyiseltä Vantaalta!!

Kiitos mika tästä kommentista :)) kiitos! Parhaani teen myös tänä vuonna ja mansen kisan esiintymiseen/vapariin en ollut todellakaan tyytyväinen... Joten enemmän vielä harjoittelua! Sama teema jatkuu vaparissa kuin viime vuonnakin mutta nyt se on vähän "menevämpi" !

Nähdään mika! Ja todellakin nyt tehdään kaikki sen eteen että ollaan kireänä! Menee saunomis hommiksi,haha! :))

Mikan tsempeillä Pohjanmaan "Kuningas" vetää itseään entistä kireämmäksi, vaikka sillä kuuluissa pyhällä hengellä syömisen sijaan. ;) Ei muuta ku snäppiin lisää säksätystä Heinosen Tommin sanoin! :D
Videoita yritän tuottaa mutta toi snäpin päivittäminen on todella vaikeaa tällä hetkellä kun energiaa ei juurikaan ole... Oon mä sinne välissä kuitenkin jotain yrittänyt laittaa :)

Voikos tuota napatyrää ehkäistä nostovyötä käyttämällä?
Itse pidän treeneissä tällä hetkellä semmosta kevyttä vyötä ja nuuskapurkki on navan edessä... Ihan sen takia ettei se tosta ainakaan enää pahennu ja on ikävä tehdä kovia punnerruksia jos siinä ei ole ns "tukea" edessä! Pääsee ikävästi työntyyn sieltä ilman sitä nuuskapurkkia...

Olipa kiva viteo! Ja pääsi kurkkimaan tuota muskelishowta.
Kiitos :) Mun mielestä tuli pitkästä aikaa ihan kelpo video! Sunnuntaina ulos bodaritbulgariassa 2 jakso jonka mä kuvasin ja sitten tietysti helsingin karsinnoista tulee kans videota! Onneks ostin ton gopron niin saa sen ottaa mukaan saunaan kun aletaan vedättää painoa! Palataan! Kiitos kaikille tsempeistä tähän mennessä! :))

Kiitos :) Mun mielestä tuli pitkästä aikaa ihan kelpo video! Sunnuntaina ulos bodaritbulgariassa 2 jakso jonka mä kuvasin ja sitten tietysti helsingin karsinnoista tulee kans videota! Onneks ostin ton gopron niin saa sen ottaa mukaan saunaan kun aletaan vedättää painoa! Palataan! Kiitos kaikille tsempeistä tähän mennessä! :))

Muista sitten leikata pois sieltä ne osat, joissa käyskennellään ilman paitaa, niin vältytään turhalta kitinältä :cool:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom