Wannabe Athlete
Ikuinen räpiköijä
Kuka on Matiaksen valmentaja nykyään? Onko yhä Halosen Matti vai joku muu?
Bull vissiin ainakin jonkin verran jeesaa, mutta onko sitten vielä lisäksi Matin kanssa diiliä edelleen niin en tiedä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuka on Matiaksen valmentaja nykyään? Onko yhä Halosen Matti vai joku muu?
Mä en siitä kommentista todellakaan suuttunut... kerroin vain mun mielipiteen asiasta ja sen että ikävä kyllä en asialle nyt tässä vaiheessa kerkeä tehdä mitään... napatyrä tuli juuri dietin alussa kun tehtiin vinopenkkiä... eipä noille oikeen mitään voi...huonoa tuuria matkassa...Jos joku tuosta minun napa kommentista vetää herneet nokkaan niin kyllä sitä ruuvia pitää sillon jo vähä löysätä myös sieltä päästä.
Seuraavalla videolla kerron asiasta...Kuka on Matiaksen valmentaja nykyään? Onko yhä Halosen Matti vai joku muu?
Noi kuvat on otettu vaparista joten poset eivät olleet vielä lähellekkään valmiita.. Mansen kisan esiintyminen oli muutenkin 2/5 koska tiedän pystyväni parempaan. Menin sinne ihan liian vähällä harjoittelulla...Poseerausta pitäisi ainakin noiden kuvien perusteella harjoitella aika vitusti. Ainakaan tohon toisen kuvan arskaposeen ei vaan näytä taipuvan. Näyttää melko kankealta.
Mikä tää Mansen kisa oli ? Ei sielä näyttäny olevan kukaan kisa kunnossa ?
Joo, ei sinne kannata alasti mennä !Posehousut on myös ihan hyvä muistaa.
Voi kuinka paljon niitä näkisitkään jos ihmiset vetäis itsensä kireemmäksi ylipäätänsä.
Kertokaa joku tietämättömälle, että mistä napatyrä tavallisesti aiheutuu ja onko olemassa jotain keinoja sen välttämiseksi? Onko kyseessä vahvasti geeni riippuvainen vaiva? Miken kommentista päätellen kireys vaikuttaa jollain tavalla? Onko eroa naturaali vs turboahdettujen kehonrakentajien välillä? En muista juurikaan napatyriä nähneeni cbb kilpailijoilla, tai sitten on vain jäänyt huomaamatta. Hoitokeinoa ei taida olla muuta kuin leikkaus?Mä en siitä kommentista todellakaan suuttunut... kerroin vain mun mielipiteen asiasta ja sen että ikävä kyllä en asialle nyt tässä vaiheessa kerkeä tehdä mitään... napatyrä tuli juuri dietin alussa kun tehtiin vinopenkkiä... eipä noille oikeen mitään voi...huonoa tuuria matkassa...
No se ainakin on varmaa, että niitä ei näe muilla kun muut eivät ole kuvissa kireänä. Normaalilla ihmisellä se on rasvan alla piilossa, eli jos kaikki revittäis kireeksi, niin siellä näkyis rasvapatteja, tyrää sun muuta paljon enemmän. Bodarit nyt sattuu vain olemaan yleensä ilman paitaa ja suht kireitä, niin silloin niitä mahdollisia tyriä näkeekin.Kertokaa joku tietämättömälle, että mistä napatyrä tavallisesti aiheutuu ja onko olemassa jotain keinoja sen välttämiseksi? Onko kyseessä vahvasti geeni riippuvainen vaiva? Miken kommentista päätellen kireys vaikuttaa jollain tavalla? Onko eroa naturaali vs turboahdettujen kehonrakentajien välillä? En muista juurikaan napatyriä nähneeni cbb kilpailijoilla, tai sitten on vain jäänyt huomaamatta. Hoitokeinoa ei taida olla muuta kuin leikkaus?
Vastatkaa joku joka tietää oikeasti asiasta. Ei kaivata mutu vastauksia.
https://pakkotoisto.com/threads/napatyrä.46444/Kertokaa joku tietämättömälle, että mistä napatyrä tavallisesti aiheutuu ja onko olemassa jotain keinoja sen välttämiseksi? Onko kyseessä vahvasti geeni riippuvainen vaiva? Miken kommentista päätellen kireys vaikuttaa jollain tavalla? Onko eroa naturaali vs turboahdettujen kehonrakentajien välillä? En muista juurikaan napatyriä nähneeni cbb kilpailijoilla, tai sitten on vain jäänyt huomaamatta. Hoitokeinoa ei taida olla muuta kuin leikkaus?
Vastatkaa joku joka tietää oikeasti asiasta. Ei kaivata mutu vastauksia.
Ei ja napatyrälle on tuo oma ketju mikä kannattaa lukasta läpi jos aihe askarruttaa, 7 sivua.Voikos tuota napatyrää ehkäistä nostovyötä käyttämällä?
Moi Mäthayas the King and Lord of bodipildinki!!
Pakko sanoa tällä negaation aikakaudella virran vastaisesti jotain positiivista. Nimittäin odotan innolla nähdä jälleen sinun positiivisen lavapreesenssin. Kuten edellisen kerran, toit upean shown lavalle ja hymysi sekä iloisuutesi täytti koko areenan takalehtereille asti.
Vapaaohjelmasi oli viimeksi huippua. Odotan jotain vastaavaa (ehkä jotain tarinaa koreografin muodossa) tällä kertaa. Huumori on taitolaji ja sen osaa vaim harvat. Sinä handlaat huumorin varsin upeasti. Videosi on täynnä niitä pieniä nyansseja, kommentteja, tokaisuja ja sarkasmia, jotka saa repeilemään. Pidä toi.
Törmäillään taas messuilla ja nyt revit sitä kuntoa loppuun asti. Muista ne kolme: kireys, kireys ja kireys!! Tsempit täältä syksyn sävyiseltä Vantaalta!!
Videoita yritän tuottaa mutta toi snäpin päivittäminen on todella vaikeaa tällä hetkellä kun energiaa ei juurikaan ole... Oon mä sinne välissä kuitenkin jotain yrittänyt laittaaMikan tsempeillä Pohjanmaan "Kuningas" vetää itseään entistä kireämmäksi, vaikka sillä kuuluissa pyhällä hengellä syömisen sijaan. ;) Ei muuta ku snäppiin lisää säksätystä Heinosen Tommin sanoin! :D
Itse pidän treeneissä tällä hetkellä semmosta kevyttä vyötä ja nuuskapurkki on navan edessä... Ihan sen takia ettei se tosta ainakaan enää pahennu ja on ikävä tehdä kovia punnerruksia jos siinä ei ole ns "tukea" edessä! Pääsee ikävästi työntyyn sieltä ilman sitä nuuskapurkkia...Voikos tuota napatyrää ehkäistä nostovyötä käyttämällä?
Kiitos Mun mielestä tuli pitkästä aikaa ihan kelpo video! Sunnuntaina ulos bodaritbulgariassa 2 jakso jonka mä kuvasin ja sitten tietysti helsingin karsinnoista tulee kans videota! Onneks ostin ton gopron niin saa sen ottaa mukaan saunaan kun aletaan vedättää painoa! Palataan! Kiitos kaikille tsempeistä tähän mennessä! )Olipa kiva viteo! Ja pääsi kurkkimaan tuota muskelishowta.
Kiitos Mun mielestä tuli pitkästä aikaa ihan kelpo video! Sunnuntaina ulos bodaritbulgariassa 2 jakso jonka mä kuvasin ja sitten tietysti helsingin karsinnoista tulee kans videota! Onneks ostin ton gopron niin saa sen ottaa mukaan saunaan kun aletaan vedättää painoa! Palataan! Kiitos kaikille tsempeistä tähän mennessä! )