BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

IMG_0037.JPG

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tällainen tuli FB:ssä vastaan. Matias, kuka tämän on kirjoittanut? Laitapas nimi/nimimerkki tiskiin niin voidaan käydä antamassa idiootille rakentavaa palautetta.

Tällaisen palautteen Matias on siis saanut. En tiedä onko Snapchatissa vai missä. Olisi voinut laittaa myös kuukauden idiootti -viestiketjuun, mutta varmasti tämä tavoittaa Matiaksen paremmin.

g6gRJZI.png
En kyllä yhtään muista enään kuka ton la
Mulla heräs kysymys että rokotetaanko lavalla pisteitä finneistä yms ? Saako niitä piiloon kisavärin alle ?
Kyllähän mulla noita näppyjä löytyy mutta suurin osa on vanhoja arpia... monesti videoilla näyttää iho paljon pahemmalta kun livenä.. kisavärin alle jää todella hyvin. Ja joku joka puhui noista lääkkeistä millä ton saisi pois niin en todellakaan ala sitä syömään... se on melkoisen paska lääke eikä sovi kehonrakennuksen kanssa kyllä yhtään yhteen jos meinaa kilpailla... lopetetaanko mun ihosta puhuminen nyt tähän. Mua ne finnit ei haittaa mutta jos teitä haittaa niin ei niitä videoita ole pakko katsoa.
Tiukille menee kyllä :D Kovan näköinen selkä kyllä!
Mansen kisapäivänä aamupaino oli 96.9kg... Selkä on toki parantunut viimevuodesta melkoisesti ja sinne onkin panostettu. Paska se on vielä kuitenkin,haha! Jos saan poset loksahtaan oikealla tavalla niin sitten saan myös noi heikkoudet näyttämään edes joltain...

Mielenkiintoisia aikoja kyllä eletään... 2 viikkoa aikaa karsintoihin ja pitäisi 7kg vielä saada tiputettua. Lähteehän tota painoa toki nesteistä ei se ongelma ole mutta voi olla että menen raskaaseen karsinnoissa koska paras kunto haetaan lahteen ja silloin on pakko päästä alle 90kg.. Homma ei ole mun pään vaivana jotenka mä teen niinkuin sanotaan... haluisin kyl jo karsinnoissa alle 90...
Tuo napa häiritsee itseäni hieman ja heikentää varmaan myös pisteissä muuten hyvää fysikkaa.
Mitäpä veikkaat häiritseekö se mua? Asialle nyt ei vaan tässä vaiheessa voi mitään. Kisojen jälkeen käyn leikkaamassa sen...

Haluan vielä sanoa että vatasen ketjua luettuani en yhtään ihmettele miksei se enää tänne kirjoittele. Mun ketjussa nyt ei pahemmin edes keskustelua ole mutta jos homma ei pysy täällä asiallisena niin ei näy enää muakaan... Keskustella toku saa ja tämä on arvostelulaji mutta jotku kommentit vaan on käsittämättömiä

Ps. Kävelin bulgariassa ruokakaupassa aina ilman paitaa...

Haluan vielä sanoa että vatasen ketjua luettuani en yhtään ihmettele miksei se enää tänne kirjoittele. Mun ketjussa nyt ei pahemmin edes keskustelua ole mutta jos homma ei pysy täällä asiallisena niin ei näy enää muakaan... Keskustella toku saa ja tämä on arvostelulaji mutta jotku kommentit vaan on käsittämättömiä

Ps. Kävelin bulgariassa ruokakaupassa aina ilman paitaa...

Mä en ota tähän paitajuttuun sene enempää kantaa kuin sanoakseni näille mielensäpahoittajille sellaiset terveiset, että jos toi on ihan oikeesti teidän isoin murhe elämässä, niin olkaa vittu onnellisia, koska teillä on OIKEESTI asiat aika helvetin hyvin siinä tapauksessa.
Hohhoijaa.

Matias tuottaa helvetin hauskaa ja laaduksta materiaalia imo. Mitä väliä muutenkaan miltä Matias näyttää jossain salikuvissa jonkun mielestä, kun kilpakehonrakentajan lavanäkymä on ainoa mikä merkitsee. Peruspuntti Timon salikuvat ovat eriasia. Ja kyllähän sen näkee, että kehitystä on tullut ja lavakunto varmasti tulee olemaan paljon kovempi kuin viimevuonna. Kiitoksia Matiakselle tätä kautta kaikesta, jatka samaan malliin.

Varmasti häiritsee tuo napa myös sinua Matias mutta turha menettää hermoja, jos sanotaan, että tuo näyttää oikeasti brutaalilta!

Suositut

Back
Ylös Bottom