Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei todellakaan. Kuvat nopeatempoisesta vaparista, huonot valot & ajoitus.Ei anna oikein nämä kyseisen julkaisun kuvat kunniaa näiden herrojen kunnolle...
En kyllä yhtään muista enään kuka ton laTällainen tuli FB:ssä vastaan. Matias, kuka tämän on kirjoittanut? Laitapas nimi/nimimerkki tiskiin niin voidaan käydä antamassa idiootille rakentavaa palautetta.
Tällaisen palautteen Matias on siis saanut. En tiedä onko Snapchatissa vai missä. Olisi voinut laittaa myös kuukauden idiootti -viestiketjuun, mutta varmasti tämä tavoittaa Matiaksen paremmin.
Kyllähän mulla noita näppyjä löytyy mutta suurin osa on vanhoja arpia... monesti videoilla näyttää iho paljon pahemmalta kun livenä.. kisavärin alle jää todella hyvin. Ja joku joka puhui noista lääkkeistä millä ton saisi pois niin en todellakaan ala sitä syömään... se on melkoisen paska lääke eikä sovi kehonrakennuksen kanssa kyllä yhtään yhteen jos meinaa kilpailla... lopetetaanko mun ihosta puhuminen nyt tähän. Mua ne finnit ei haittaa mutta jos teitä haittaa niin ei niitä videoita ole pakko katsoa.Mulla heräs kysymys että rokotetaanko lavalla pisteitä finneistä yms ? Saako niitä piiloon kisavärin alle ?
Mansen kisapäivänä aamupaino oli 96.9kg... Selkä on toki parantunut viimevuodesta melkoisesti ja sinne onkin panostettu. Paska se on vielä kuitenkin,haha! Jos saan poset loksahtaan oikealla tavalla niin sitten saan myös noi heikkoudet näyttämään edes joltain...Tiukille menee kyllä :D Kovan näköinen selkä kyllä!
Mitäpä veikkaat häiritseekö se mua? Asialle nyt ei vaan tässä vaiheessa voi mitään. Kisojen jälkeen käyn leikkaamassa sen...Tuo napa häiritsee itseäni hieman ja heikentää varmaan myös pisteissä muuten hyvää fysikkaa.
Haluan vielä sanoa että vatasen ketjua luettuani en yhtään ihmettele miksei se enää tänne kirjoittele. Mun ketjussa nyt ei pahemmin edes keskustelua ole mutta jos homma ei pysy täällä asiallisena niin ei näy enää muakaan... Keskustella toku saa ja tämä on arvostelulaji mutta jotku kommentit vaan on käsittämättömiä
Ps. Kävelin bulgariassa ruokakaupassa aina ilman paitaa...
Kyllä!! En tajua,kun joka hemmetin vuosi näitä näkee?!Anteeksi tietämättömyyteni mutta, onko kyseessä napatyrä ?
Voi kuinka paljon niitä näkisitkään jos ihmiset vetäis itsensä kireemmäksi ylipäätänsä.Kyllä!! En tajua,kun joka hemmetin vuosi näitä näkee?!