BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllä Niemen dissauksesta on enemmänkin tullut sellainen buumi Pakkiksella, jolla todella huonoilla vitseillä saadaan vähän tykkäyksiä ja itselle hyvä mieli. Ihan joukkosuggestio-hengessä tätä on jo hyvä tovi touhuttu ja erityisen ärsyttävästi ulottuu muidenkin kisaajien, kuten Kemppaisen Ollin, ketjuihin.

Ja lähes jokainen näistä "hyvistä vitseistä" sisältää jonkin tarkoin harkitun "sukkakauppias"-tyylisen komiikan miekan nerokkaan sivalluksen. Itseltä ei SG-kamoja löydy ja kohdeyleisö ehkä inan nuorempaa, mutta jos tämä "Matias Niemi-negaatio" olisi suuremman yleisön juttu, niin olisi pakko ihan provokaatiomielessä lippis tai pari tilata.

Joskus (lähes aina) vaan voisi olla ihan tervettä palata sinne oman negaamisen juurille ja miettiä, että mikä tästä henkilöstä tekee niin sietämättömän, että haluan itse tietoisesti viedä sitä negaamista eteenpäin. "Tulkitsenko ITSE nyt nämä Matiaksen jutut ja läpät ihan oikein vai onko itsellä joku näkemys, josta en enää suostu luopumaan?" tai "Onko Matiaksen ja Markon välinen pieni vittuilu minun asiani ja/tai jaksanko/viitsinkö sen perusteella kokea edelleen siinä määrin antipatiaa, että kehuessani Kemppaisen Ollin kuntoa on hyvä tuoda samalla esiin, miten 'Matiaksella ei jakoja'.
Hei. Markosta 97. enempää ei tarvi kertoo. toivottavasti olli ja matias ottavat yhteen hienosti valettuine lihaksineen

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Marssi päätohtorille ja vuodata kaikki tunteesi ns heittereistä ja kateellisista ihmisistä.
Siinä se sama teksti suunnilleen tulee.

Eikö sitä vertaistukea voisi löytyä myös täältä - oman rakkaan body-yhteisön siipien suojasta? Kalliitakin noi päätohtorita ja muut, eikä niilläkään ole muuta hoitoa tarjolla, kuin vuosikausien terapia, sähköshokki tai oman elämänsä zompikisi ryhtyminen! Kieltämättä vaikeata on tämä bodylaiffi? :cry:

Marssi päätohtorille ja vuodata kaikki tunteesi ns heittereistä ja kateellisista ihmisistä.
Siinä se sama teksti suunnilleen tulee.
Ei mun tarvitse, mulla on riittävästi duunia ja tekemistä omassa elämässäni. Kunhan nyt vaan annoin oman ajatukseni tähän, koska tykkään seurata lajia ja lajin parissa olevia ihmisiä. Hämmästyttää vaan se energia mitä vihaajat käyttää kohteisiinsa.

Zone-sarja -42%
Ei mun tarvitse, mulla on riittävästi duunia ja tekemistä omassa elämässäni. Kunhan nyt vaan annoin oman ajatukseni tähän, koska tykkään seurata lajia ja lajin parissa olevia ihmisiä. Hämmästyttää vaan se energia mitä vihaajat käyttää kohteisiinsa.
Ehkä se on just noin niillä muillakin? Tekevät vaan jotain muuta kuin sinä? Kunhan pohdin

Kenellekään ei itse asiassa tekisi huonoa joskus puhua ammattilaisten kanssa.
Ei varmaan, mutta osa tarvitsee sitä selkeesti. Ja vaikea uskoa että sulla kaikki hyvin on, kovin negatiivista kommenttia kauttaaltaan täällä. Jostain se negatiiviseksi kääntyy, ei ihminen jolla kaikki on hyvin, jaksa kuittailla netissä millon mistäkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näin pohojalaasena naurattaa vähän, kun osa porukasta ottaa ton Matiaksen "egoilun" tosissaan ja sitten dissaa häntä ja toivoo hänelle huonoa sijoitusta. Nuo Matiaksen puhe ja eleet on täysin pohjalaista itseironaa, joka on yks pohjalaiskulttuurin pääteemoja. Matias tiedostaa omat puutteensa ja heikkoutensa, ja tuo ne ilmi itseironian kautta liioittelemalla ja kehuskelemalla. Tosiasiassa pohjalaiset ovat tosi nöyrää ja reilua sakkia, jonka jokainen, joka on pohjanmaalla aikaa viettänyt, tietää.

Tässä professori Katajamäki selventää asiaa hyvin:
Professori Hannu Katajamäki: Pohjalaiset ymmärretään usein väärin - Studio55.fi

Kunpa turkulaisillakin olisi oma professori, joka selittäisi turkulaisuuden vain väärinkäsitykseksi. Vaan eipä ole!

Sulla lienee paljon kokemusta :D
Tee video kun käyt "elämän sel
Jaa että itsekehua löytyy siis molemmista ilmansuunnista. Mutta haittaako tuo, kun kyseessä ei ole pelkä suun pieksentä, vaan tuloksiakin on syntynyt? Ps. Pieni tai suuri kehuhan vain lämmittää sydäntä, olipa kehujana itse tai joku muu! Kehutkaa toinen toisianne tai edes itseänne! :cool:

Niinpä, itsekin miettinyt monesti että miten pitkään ihmiset jaksaa jauhaa esim. Takamaan tuntumatreeneistä ja kajakkisouduista keskustelupalstoilla, streamissä ynms.. Luulisi että olisi parempi vaan keskittyä jokaisen siihen omaan treenaamiseen, eikä miettiä toisen tekemisiä, tarkoitit ilmeisesti samaa?

Niinpä, itsekin miettinyt monesti että miten pitkään ihmiset jaksaa jauhaa esim. Takamaan tuntumatreeneistä ja kajakkisouduista keskustelupalstoilla, streamissä ynms.. Luulisi että olisi parempi vaan keskittyä jokaisen siihen omaan treenaamiseen, eikä miettiä toisen tekemisiä, tarkoitit ilmeisesti samaa?
Öööö, miten tuo liittyy treenaamiseen? Kyöpelillä hitsaa taas pahasti.

Öööö, miten tuo liittyy treenaamiseen? Kyöpelillä hitsaa taas pahasti.

Kajakkisoutu liittyy reenaamisee. Eli keskittys siihe omaa tekemisee eikä miettis kajakkisoutua jos se hitsaa taas pahasti. En tiiä oonko vaa sitte itekki nii umpee hitsattu ja yksinkertanen että tajusin Kyöpelin viestin.

Kajakkisoutu liittyy reenaamisee. Eli keskittys siihe omaa tekemisee eikä miettis kajakkisoutua jos se hitsaa taas pahasti. En tiiä oonko vaa sitte itekki nii umpee hitsattu ja yksinkertanen että tajusin Kyöpelin viestin.
Kyse oli siitä, että ihmiset stalkkaa ja näkee vaivaa toisten tekemisestä sen sijaan, että keskittyisi omaan elämäänsä. Kun taas jos multa(johon Kyöpeli viittasi, vitun yllätys) kysytään striimissä tuntumatreenaamisesta, niin vastaan siihen kun kysytään.

Kyse oli siitä, että ihmiset stalkkaa ja näkee vaivaa toisten tekemisestä sen sijaan, että keskittyisi omaan elämäänsä. Kun taas jos multa(johon Kyöpeli viittasi, vitun yllätys) kysytään striimissä tuntumatreenaamisesta, niin vastaan siihen kun kysytään.

Se oli Kyöpelillä esimerkki. Itse ainakin sain jollain hassulla tavalla punaisesta langasta kiinni :) Varmaan johtuu etten ottanu millään tasolla henkilökohtasesti kun ei ollut syytä, sulla taas sitten oli kun ovat ilmeisesti pakkiksen striimissä siitä puhunut joten ymmärrän kantasi. Veikkasin ekana että kajakkisoudusta olisi ollu Jugin striimissä jossain Takamaan haastiksessa ollu puhetta, kuten onkin, mutta aivan eri keissi taas selkeesti.

Hyvinhän se lähti taas juttu jakelemaan tässäkin ketjussa. No omasta mielestä oli loistovideo, Niemen touhuja hauska seurata useimmiten. Tsemit vaan diettiin, vaikka onkin se 10 viikkoa myöhässä kunto.

Kunpa turkulaisillakin olisi oma professori, joka selittäisi turkulaisuuden vain väärinkäsitykseksi. Vaan eipä ole!

Mietin just vanhana varsinaissuomalaisena tuota lukiessani, et oispa joku kotiseudun proffa, joka tulis kertoo, ettei me oikeesti olla ankeita mulkkuja. Totuus taitaa olla jotain muuta, kuten artikkelin tapauksessakin :P

Suositut

Back
Ylös Bottom