Kyllä Niemen dissauksesta on enemmänkin tullut sellainen buumi Pakkiksella, jolla todella huonoilla vitseillä saadaan vähän tykkäyksiä ja itselle hyvä mieli. Ihan joukkosuggestio-hengessä tätä on jo hyvä tovi touhuttu ja erityisen ärsyttävästi ulottuu muidenkin kisaajien, kuten Kemppaisen Ollin, ketjuihin.
Ja lähes jokainen näistä "hyvistä vitseistä" sisältää jonkin tarkoin harkitun "sukkakauppias"-tyylisen komiikan miekan nerokkaan sivalluksen. Itseltä ei SG-kamoja löydy ja kohdeyleisö ehkä inan nuorempaa, mutta jos tämä "Matias Niemi-negaatio" olisi suuremman yleisön juttu, niin olisi pakko ihan provokaatiomielessä lippis tai pari tilata.
Joskus (lähes aina) vaan voisi olla ihan tervettä palata sinne oman negaamisen juurille ja miettiä, että mikä tästä henkilöstä tekee niin sietämättömän, että haluan itse tietoisesti viedä sitä negaamista eteenpäin. "Tulkitsenko ITSE nyt nämä Matiaksen jutut ja läpät ihan oikein vai onko itsellä joku näkemys, josta en enää suostu luopumaan?" tai "Onko Matiaksen ja Markon välinen pieni vittuilu minun asiani ja/tai jaksanko/viitsinkö sen perusteella kokea edelleen siinä määrin antipatiaa, että kehuessani Kemppaisen Ollin kuntoa on hyvä tuoda samalla esiin, miten 'Matiaksella ei jakoja'.