Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän Matias vedä ton niin överisti yli, että pitäis kaikkien tajuta.
Pakko sanoa että nautin ehkä hieman jos jää ulos mitaleilta..
Toivottavasti itse sijoitut Matiasta paremmin...
Toivottavasti itse sijoitut Matiasta paremmin...
Tossaha Bulli kertoo mitkä o ollu suunnitelmat, eka kisaan oli voitto, sitten oli finaali ja nyt taistellaa eliminaatiokierroksen läpipääsystä. Eli turha nillittää Matiaksen toteutuksesta kun tavotteet on tossa.
Eliminaatiosta menee läpi heittämällä, kuten videon lopussa todettiin. Kyllä siellä tavoitteet on taistella voitosta finaaliporukassa!
Ihan sama vaikka oisin 120kg 3 pinnan rasvoissa ni lavalle en menis heilumaan. Sen verran toi kisaaminen kiinnostaa omalta kohalta.
Mutta jos nyt käy niin että se kirkkain mitali jostain kumman syystä jää ottamatta niin tällä kertaa voisi ne tuomareiden haukkumiset jättää vähemmälle.
Se mitä snäppiin silloin puhuin sijoituksesta niin siinäkin taustalla oli se että KISOJEN JÄRJESTÄJÄ oli mun karsintavoiton jälkeen huutanut tuomareille että tuolla navalla ja iholla ei palkintosijaa! Kuulin tästä heti kisojen jälkeen. Tämä mua hermostutti eniten! Enhän mä siitä silloin voinut edes puhua! Jos olisin tiennyt että kehonrakennusta ei ole enää tulevaisuudessa niin sitten mua ei olis estänyt mikään. Paremmat voitti ja luoja tietää oliko tuolla kommentilla sijoitukseen vaikutasta. Vapaaohjelma mulla ainakin pisteiden perusteilla oli laitettu meistä neljästä huonoimmaksi ja siitä nyt en ihan samaa mieltä ole. Toki ei noi mitkään tanssikisat ole mutta tällä asialla tehtiin se selväksi että en varmasti saa mitallia.
Korjataan taas muutama epäkohta.. Matias ei ole tuomareita haukkunut, huoltaja kommentoi nfe2017 videolla tuomareita. Matias on ottanut kantaa KP:n toimintaan aikanaan seuraavalla kommentilla.
mielenkiintoista nähä mitä ne Vatasen kanssa oikein suunnittelee.
SamePTVGoalGym Tampereelle, jossa myydään noita rättejä.
Äijällä on kyllä kovat antipatiat Matiasta kohtaan. Jos oisin Matias, heittäsin sulle ilmasiks parit sukat ihan vaa PR-tempauksena