BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tossaha Bulli kertoo mitkä o ollu suunnitelmat, eka kisaan oli voitto, sitten oli finaali ja nyt taistellaa eliminaatiokierroksen läpipääsystä. Eli turha nillittää Matiaksen toteutuksesta kun tavotteet on tossa.

PS. Videon loppu 5/5. KOISTINEN ON ÄIJJÄ"!:ROFLMAO::rock:

Tossaha Bulli kertoo mitkä o ollu suunnitelmat, eka kisaan oli voitto, sitten oli finaali ja nyt taistellaa eliminaatiokierroksen läpipääsystä. Eli turha nillittää Matiaksen toteutuksesta kun tavotteet on tossa.

Eliminaatiosta menee läpi heittämällä, kuten videon lopussa todettiin. Kyllä siellä tavoitteet on taistella voitosta finaaliporukassa!

Eliminaatiosta menee läpi heittämällä, kuten videon lopussa todettiin. Kyllä siellä tavoitteet on taistella voitosta finaaliporukassa!

Hyvä että selvensit vielä muillekkin. Minä lähinnä sarkastisesti liityin näihin epäilijöihin ja alaspäin polkijoihin videolla tulleiden faktojen perusteella.

Henkilökohtasesti ihan sama mihi sijottuu, toivottavasti todella korkeelle mutta Kemppaiselle se kulta tulee :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Se on ihan hyvä että Suomesta löytyy näitäkin urheilijoita jotka ei pyytele anteeks ja mene aina tekemään omaa parastaan ja katsomaan mihin se riittää. Mutta jos nyt käy niin että se kirkkain mitali jostain kumman syystä jää ottamatta niin tällä kertaa voisi ne tuomareiden haukkumiset jättää vähemmälle.

Zone-sarja -42%
Kävi kisoissa miten tahansa ni Matias on kyllä todella piristävä kaveri koko lajille.Värikäs ja hauska heppu.Ite ainakin toivotan menestystä sekä liiketoimille että kehonrakennus uralle,mielenkiintoista nähä mitä ne Vatasen kanssa oikein suunnittelee.
Niin joo ja täytyy sanoa että toi Tampereen porukka vaikuttaa tosi asialliselta väeltä,hyvä yhteishenki.

Viimeksi muokattu:
Mutta jos nyt käy niin että se kirkkain mitali jostain kumman syystä jää ottamatta niin tällä kertaa voisi ne tuomareiden haukkumiset jättää vähemmälle.

Korjataan taas muutama epäkohta.. Matias ei ole tuomareita haukkunut, huoltaja kommentoi nfe2017 videolla tuomareita. Matias on ottanut kantaa KP:n toimintaan aikanaan seuraavalla kommentilla.

Se mitä snäppiin silloin puhuin sijoituksesta niin siinäkin taustalla oli se että KISOJEN JÄRJESTÄJÄ oli mun karsintavoiton jälkeen huutanut tuomareille että tuolla navalla ja iholla ei palkintosijaa! Kuulin tästä heti kisojen jälkeen. Tämä mua hermostutti eniten! Enhän mä siitä silloin voinut edes puhua! Jos olisin tiennyt että kehonrakennusta ei ole enää tulevaisuudessa niin sitten mua ei olis estänyt mikään. Paremmat voitti ja luoja tietää oliko tuolla kommentilla sijoitukseen vaikutasta. Vapaaohjelma mulla ainakin pisteiden perusteilla oli laitettu meistä neljästä huonoimmaksi ja siitä nyt en ihan samaa mieltä ole. Toki ei noi mitkään tanssikisat ole mutta tällä asialla tehtiin se selväksi että en varmasti saa mitallia.

Äijällä on kyllä kovat antipatiat Matiasta kohtaan. Jos oisin Matias, heittäsin sulle ilmasiks parit sukat ihan vaa PR-tempauksena :ruoska:

En nyt antipatiasta puhuisi, en ole koskaa tyyppiä tavannut. Pisteet siitä, että ylivoimaisesti genren paras videon alku-/loppu, toteutettu kaikki mainokset korkearesoluutiolla, hyvä rytmi, hyvä iskutus ja toiston kautta brändin rakennus. Videoissa tämä ei valitettavasti jatku, mutta se ei ole ilmeisesti tarkoituskaan, koska enemmän tuollaista realityä. Alkuun aina uusin mainos ja sitten yhteystyökumppaneiden kelaus, lopussa tukinraahauspätkä.

Arvauksellani tarkoitan, että en siis usko, että ovat autopesulaa yhdessä tekemässä, vaan liittyy jotenkin genreen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom