BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi SG-lippisjonne.

Kateuskortti on kyllä väsähtänyt kortti. "Bää sä annat kritiikkiä vain koska se olet kateellinen".

En. Mä annan kritiikkiä, jos sen paikka on ja kehuja, jos sen paikka on.

Faktahan on vaan se, että tekee Matias mitä tahansa niin täällä on suht samat nicit ilkumassa ja vähättelemässä, kyllä siinä hieman kieltämättä tulee itselläkin mieleen et vittu kateuksittaanko jengi itkee joka asiasta kun oma elämä ei ole yhtä loistava, lihakset puuttuu ja rahakin on tiukassa. Ja ei, tottakai saa ja pitää arvostella muttakun lukee tiettyjen nimimerkkien kirjoituksia niin ei voi kun ihmetellä et mikä helvetti jengiä vaivaa ku jaksaa marista joka asiasta.

Ja ei, en ole SG lippisjonne vaan hyvin kaukana siitä jos "jonnella" ikää meinaat. Viesti ei varsinaisesti tarkoita sinua vaikka lainasinkin sinun viestiäsi vaan yleisesti kaikkia marisijoita.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Oli kuka mitä mieltä tahansa videosta, niin ainakin osu ja uppos, nimittäin puhetta riittää. Eihän sen paremmin mainos voi onnistua.

Viittaat mitä ilmeisimmin minuun, koska minä tuota markkinoinnin eettistä neuvostoa taaempana väläyttelin, joten vastaan tähän. Viestini lopussa totesin itsekin, että mainoksessa ei mielestäni ole mitään vikaa, mutta se ei poista sitä faktaa, että väkivallan käyttö myynninedistämistarkoituksessa on pääsääntöisesti hyvän tavan vastaista.

Kyllä tuossa nyt täysin objektiivisesti arvioitunakin on väkivaltaa havaittavissa. Olisiko se vasta sitten väkivaltaa, kun ei ammutakaan leikkiaseella vaan oikealla aseella räjäytetään aivot pellolle ja lentää verta ja suolenpätkiä? Niin, sitähän minäkin. Esimerkiksi ihan tuossa mainoksen lopussa, kun tyhjennetään lipas maassa makaavaan tyyppiin, on kyllä kirsikka kakun päällä kaikessa väkivaltaisuudessaan.

Ja ei, ei tuo minua edelleenkään henkilökohtaisesti hetkauta, mutta minun, sinun ja muiden mainoksen hyväksyvien tuntemukset eivät varmaankaan vastaa kaikken tuntemuksia.

En viitannut varsinaisesti sinuun, luin muutaman sivun ja kirjoitin oman mielipiteeni asiasta. Markkinoinnin eettinen neuvosto antaa suosituksia siitä, onko mainonta sisällöltään eettistä vai ei. Näin ollen kun ko. mainos ei riko lainsäädäntöä ja julkaistu alusta on henkilökohtainen ig sivusto, on kyseisen neuvoston mielipide asiaan melkoisen turha.

Jos mainos julkaistaisiin ulkopuolisessa mediassa, esimerkiksi mainostelevisiossa, olisi neuvoston lausunto luultavasti edellytys sille julkaistaisiinko mainosta ylipäätään.

Kyllähän tuossa väkivaltaa esiintyy, en sitä kiistä. Mutta väkivallan taso arvioidaan tapauskohtaisesti sisällön järkyttävyydellä (ikärajasuositukset). Minun silmiin kyse ei ole sen mallisesta väkivallasta että siitä nuorempikaan katsoja järkyttyisi. Oletan että kohderyhmä on 15v ja sitä vanhemmat pojat/miehet. Siinä kohderyhmässä ei mainos luultavasti suurimmassa osassa aiheuta minkäänlaisia järkyttymisreaktioita. Toki joku nuorempikin voi sisällön nähdä, mutta silloin vastuu on vanhemmilla kuinka vapaasti antaa lapsien internetiä selata. Tämä on toki asia erikseen koska jos kyse olisi toimintavideosta mainoksen sijaan, ei keskustelua edes käytäisi.

Kyllähän se on fakta että porukka haluais ite olla oranssilla parralla varustettu lihaksikas pohjalainen joka on tehnyt harrastuksesta ammatin itselleen ja nauttii siitä 110%. Itse nostan hatun päästä ja arvostan suuresti.

Lihaksikkuutta lukuunottamatta siis lähinnä subjektiivinen mielipide, ja provo. Kukaan ei oikeasti halua punaista partaa, pohjanmaalaisuus ei ole mikään etuoikeus ja monikaan ei varmasti ole halukas tekemään harrastuksestaan ammattia. esim. minä en. En punttihommista enkä muistakaan harrastuksistani, vaikka kysyttykin on. Jos joku kuvittelee että tekemällä harrastuksesta elinkeino elämä on yhtä nousuhumalaa ja siemensyöksyä, niin pieleen meni. Arki se tulee vastaan työssä kuin työssä. Tämä nyt ei liittynyt Matiakseen oikeastaan mitenkään, kunhan ilmaisin oman mielipiteeni tähän harrastus/ammattiasiaan. Notta ristus jos se elämänlaatu sillä paranee niin jokainen voi koittaa itse? Ei ole mikään pakko seistä takavasemmalla nostelemassa hattua ja kattella muita ylöspäin että voi että kun nuot tyypit elää täyttä elämää ja mää vaan jumitan tässä.

En viitannut varsinaisesti sinuun, luin muutaman sivun ja kirjoitin oman mielipiteeni asiasta. Markkinoinnin eettinen neuvosto antaa suosituksia siitä, onko mainonta sisällöltään eettistä vai ei. Näin ollen kun ko. mainos ei riko lainsäädäntöä ja julkaistu alusta on henkilökohtainen ig sivusto, on kyseisen neuvoston mielipide asiaan melkoisen turha.

Jos mainos julkaistaisiin ulkopuolisessa mediassa, esimerkiksi mainostelevisiossa, olisi neuvoston lausunto luultavasti edellytys sille julkaistaisiinko mainosta ylipäätään.

Kyllähän tuossa väkivaltaa esiintyy, en sitä kiistä. Mutta väkivallan taso arvioidaan tapauskohtaisesti sisällön järkyttävyydellä (ikärajasuositukset). Minun silmiin kyse ei ole sen mallisesta väkivallasta että siitä nuorempikaan katsoja järkyttyisi. Oletan että kohderyhmä on 15v ja sitä vanhemmat pojat/miehet. Siinä kohderyhmässä ei mainos luultavasti suurimmassa osassa aiheuta minkäänlaisia järkyttymisreaktioita. Toki joku nuorempikin voi sisällön nähdä, mutta silloin vastuu on vanhemmilla kuinka vapaasti antaa lapsien internetiä selata. Tämä on toki asia erikseen koska jos kyse olisi toimintavideosta mainoksen sijaan, ei keskustelua edes käytäisi.
Nojoo, olet ihan oikeassa tuosta MEN:sta. MEN näköjään ottaa kantaa markkinoinnin hyvän tavan vastaisuuteen, mutta ei laillisuuteen, vaikkakin nämä ainakin Suomen laissa leikkaavat päällekkäin. Olen silti kuitenkin sitä mieltä, että mainos on edelleen lainvastainen oikeuskäytäntöön viitaten, mutta se tietenkin arvioitaisiin tapauskohtaisesti markkinaoikeudessa, jos esim. kuluttaja-asiamiehellä olisi resursseja laittaa vireille näin pientä asiaa. En kyllä ymmärrä pointtiasi siitä, että markkinoinnissa käytettävällä alustalla tai palvelulla olisi oikeudellisen arvioinnin kannalta merkitystä.

Mun puolesta voidaan kyllä lopettaa keskustelun de-railaaminen ja off topic tältä osin.

Nojoo, olet ihan oikeassa tuosta MEN:sta. MEN näköjään ottaa kantaa markkinoinnin hyvän tavan vastaisuuteen, mutta ei laillisuuteen, vaikkakin nämä ainakin Suomen laissa leikkaavat päällekkäin. Olen silti kuitenkin sitä mieltä, että mainos on edelleen lainvastainen oikeuskäytäntöön viitaten, mutta se tietenkin arvioitaisiin tapauskohtaisesti markkinaoikeudessa, jos esim. kuluttaja-asiamiehellä olisi resursseja laittaa vireille näin pientä asiaa. En kyllä ymmärrä pointtiasi siitä, että markkinoinnissa käytettävällä alustalla tai palvelulla olisi oikeudellisen arvioinnin kannalta merkitystä.

Mun puolesta voidaan kyllä lopettaa keskustelun de-railaaminen ja off topic tältä osin.

Mainoksen julkaisupaikka liittyy asiaan siten ettei MEN voi estää mainoksen näyttöä ig:ssä vaikka antaisi langettavan päätöksen. Ei lähtenyt varustelekan sivuilta vaimonhakkaajapaita eikä kansanmurhabaretti vaikka MEN piti ko. tuotteiden mainontaa hyvän maun vastaisena. Hesarin sivuilta mainostus olisi loppunut tuon päätöksen jälkeen, kuten muidenkin kaupallisten mainostajien.

Kuluttajansuojalaki ei ole omaa erikoisosaamisaluetta, ilmeisesti tulkitsemme tuota toisen luvun 2 pykälän kolmosta eri tavalla. Sinun tulkintasi on ilmeisesti huomattavan paljon jyrkempi.

Mutta eiköhän anneta olla, kun asia ei tällä foorumilla ratkea.

Loppuun on kyllä pakko todeta että mainos on sikäli onnistunut että vaikka en ko. henkilön internetpersoonasta edes pidä, olen kuitenkin käyttänyt hieman aikaa tästäkin keskusteluun.

Kehonrakennus on hieno laji ja itsekin siitä tykkään, mutta hatusta heittäisin että 98% ihmisistä ei haluaisi ikinä olla millään tavalla kehonrakentajan näköinen tai elää samanlaista elämää. Kateus on hyvin kaukana siitä miksi ihmiset heitä ns arvostelee. Yleensä ihmisen käytös on tärkeämpi kuin ulkoinen olemus.

Kehonrakennus on hieno laji ja itsekin siitä tykkään, mutta hatusta heittäisin että 98% ihmisistä ei haluaisi ikinä olla millään tavalla kehonrakentajan näköinen tai elää samanlaista elämää. Kateus on hyvin kaukana siitä miksi ihmiset heitä ns arvostelee. Yleensä ihmisen käytös on tärkeämpi kuin ulkoinen olemus.
Ehkä suurin osa ihmisistä ei haluaisi olla mikään suuri ja massiivinen bodari vaan ennemmin vaikka shortsisarjalaisen näköinen

Katsoin äsken tuon mainoksen. Hyvin se on tehty ei siinä mitään. Ja on varmasti potentiaaliselle kohderyhmälle uppoavaa matskua,mutta kyllä tälläiselle "vanhalle" jyyrälle tuli hyvin vahva myötähäpeän tunne tuosta.

Matias tuottaa hyvää materiaalia fiksusti bisneksen kannalta ja kun saat ihmiset tietoiseksi itsestäsi niin eihän se voi olla kuin hyvä juttu. Omalle kohdalle tuollainen ryhmävalmennus juttu ei kolahda,mutta ymmärrän hyvin että monet tuohon mukaan lähtevät.

Kaikkia ei voi eikä pidäkään yritä miellyttää,kunhan muistaa ettei loukkaa tai ylenkatso niitä ihmisiä ketkä sen leivän tuo pöytään.

Tsemppiä matiakselle syksyn kisoihin!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sama täällä. Ihannoin noita todella lihaksikkaita kehoja omalla tavalla, mut en ikipäivänä haluaisi itse olla tuossa kunnossa. Itse pidän tärkeämpänä omata mahdollisimman toiminnallisen kehon.

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom