Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perse ei todellakaan ole tuossa kuvassa säikeillä, vaikka kunto onkin hyvä ajankohtaan nähden. Lisäksi kireä perse/jalat kertoo useissa tapauksissa ainoastaan sen, että on kireä perse ja jalat. Rasva kun jakautuu ja palaa aika yksilöllisesti. Joillakin lähtee vatsasta ekana rasva, kun taas toisilla kiristyy muu kroppa ennen kuin keskivartalossa löytyy oikeasti erottuvuutta. Mulla kiristyy jalat ja kädet ekana, mutta keskivartalossa ja selässä vasta viimeisenä.Varma voitto kun perse jo säikeillä
Joo.Perse ei todellakaan ole tuossa kuvassa säikeillä, vaikka kunto onkin hyvä ajankohtaan nähden. Lisäksi kireä perse/jalat kertoo useissa tapauksissa ainoastaan sen, että on kireä perse ja jalat. Rasva kun jakautuu ja palaa aika yksilöllisesti. Joillakin lähtee vatsasta ekana rasva, kun taas toisilla kiristyy muu kroppa ennen kuin keskivartalossa löytyy oikeasti erottuvuutta. Mulla kiristyy jalat ja kädet ekana, mutta keskivartalossa ja selässä vasta viimeisenä.
Joka tapauksessa Matias on nyt aikataulussa ja paketti tulee varmasti olemaan hurjasti kovempi kuin edellisessä kisassa, johon vedätettiin nesteestä 9 kiloa parissa viikossa, ellei ollut vieläkin hurjempi lukema.
Vapari varmasti hieno mutta itse toivoisin Matiakselle paljon enemmän paksumpaa lihasta. En usko että yltää 3 joukkoon.
Juurikin näin. Taitaa pituutta olla sen verran että jos paksussa kunnossa oltais mentäis plus ysärii haastaa isoi poikii.Vaikeaa on kun samassa lineupissa on Ossi, Loima, Virtanen, Kemppainen, Lehtola ja mahdollisesti Leskinen
Vaikeaa on kun samassa lineupissa on Ossi, Loima, Virtanen, Kemppainen, Lehtola ja mahdollisesti Leskinen
Toi on varmasti valitettavan tottaTietyllä tapaa ei edes kannattaisi osallistua. Huonoa bisneksille, jos ei sijoitu kärkeen. Jonnet kuitenkin arvioi valmennusta ja sukkien laatua myös kisamenestyksellä.
Vaikeaa on kun samassa lineupissa on Ossi, Loima, Virtanen, Kemppainen, Lehtola ja mahdollisesti Leskinen