Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos mainos aiheuttaa puhetta, se toimii. Ihan sama, vaikka se olisi mielestäsi "ihan paska".
Et ole vissiin itse mainosalalla?
Itseasiassa olen. Myönnän myös kärjistykseni. Pointti oli se, että jos mainos saa sut kommentoimaan "ihan paska" -tyylisen kommentin, niin se toimii. Oikeasti paskat mainokset ei saa sua reagoimaan mitenkään.
Aiemmin mainittu väkivallan sisältyminen oli ihan mielenkiintoinen pointti, siihen en ota kantaa.
Ihan en kuitenkaan varauksetta allekirjoita että ”all publicity is good publicity” jos haluaa käyttää (liian) kulunutta fraasia.
Eikai noin tässä keskustelussa kukaan sanonut. Pakko nyt kysyä, kun itse aloitit. Et vissiin ole mainosalalla?
Itseasiassa olen. Myönnän myös kärjistykseni. Pointti oli se, että jos mainos saa sut kommentoimaan "ihan paska" -tyylisen kommentin, niin se toimii. Varsinkin kun olet selvästi vähemmistössä. Oikeasti paskat mainokset ei saa sua reagoimaan mitenkään.
Aiemmin mainittu väkivallan sisältyminen oli ihan mielenkiintoinen pointti, siitä en tiedä mitään.
Millä logiikalla pääsit päätelmään, että Jonnyb on vähemmistössä jos "oikeasti paskat mainokset ei saa reagoimaan mitenkään"?? Tässähän on puolisen tusinaa reagointia, ja lukijoita varmasti satoja ;-)
Ethän voi tuolla tavalla sitä laskea. Suurin osa reagoinneista on tietysti sitä, että katsoja päivittelee asiaa kotisohvalla tai ehkä mainitsee videosta jollekin yksityisesti. Se on jo erittäin harvinaista, että joku kirjoittaa mainoksesta julkisesti ja osoittaa ainakin huomioarvon olevan kohdallaan. Kuinka usein joku kirjoittaa foorumiviestin vaikkapa Fitnesstukun bannerista, joka näkyy Pakkiksella jokaisen sivun ylälaidassa?
Kai muuten ymmärrätte, että SG-porukan haukkuminen esim. lampaiksi nimenomaan yhdistää näitä ja sitouttaa heitä toimintaan?
Millä logiikalla pääsit päätelmään, että Jonnyb on vähemmistössä jos "oikeasti paskat mainokset ei saa reagoimaan mitenkään"?? Tässähän on puolisen tusinaa reagointia, ja lukijoita varmasti satoja ;-)
Viittasin kommentteihin, joita olen mainoksesta nähnyt. Pikku vinkki, niitä on muuallakin kuin tässä ketjussa.
Kommentteja vertailemalla vähemmistössä, sanoinkin sen jo edellisessä viestissä.Ja sä tiedät mistä sen, että Jonnyb on vähemmistössä jos "oikeasti paskat mainokset ei saa reagoimaan mitenkään" ?