BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Et ole vissiin itse mainosalalla?

Itseasiassa olen. Myönnän myös kärjistykseni. Pointti oli se, että jos mainos saa sut kommentoimaan "ihan paska" -tyylisen kommentin, niin se toimii. Varsinkin kun olet selvästi vähemmistössä. Oikeasti paskat mainokset ei saa sua reagoimaan mitenkään.

Aiemmin mainittu väkivallan sisältyminen oli ihan mielenkiintoinen pointti, siitä en tiedä mitään.

Viimeksi muokattu:
Itseasiassa olen. Myönnän myös kärjistykseni. Pointti oli se, että jos mainos saa sut kommentoimaan "ihan paska" -tyylisen kommentin, niin se toimii. Oikeasti paskat mainokset ei saa sua reagoimaan mitenkään.

Aiemmin mainittu väkivallan sisältyminen oli ihan mielenkiintoinen pointti, siihen en ota kantaa.

On sulla tuossa pointti :sneaky: Myönnän etten itse kuulu kohderyhmään ja sen takia sillä nyt oo mitään väliä mitä mieltä tuosta mainoksesta olen. Jos mun reaktio on että onpas pateettinen yritys niin ehkä se on sit ajanut asiansa kun saanut ainakin reaktion aikaiseksi. Ihan en kuitenkaan varauksetta allekirjoita että ”all publicity is good publicity” jos haluaa käyttää (liian) kulunutta fraasia.

Zone-sarja -42%
Eikai noin tässä keskustelussa kukaan sanonut. Pakko nyt kysyä, kun itse aloitit. Et vissiin ole mainosalalla?

Ymmärsin että viittasit siihen... En ole mainosalalla mutta ei nyt täysin vierasta ole. Täytyy kyllä myöntää että oon sen verran vanha et somemainonnasta en kyllä ihan oo kartalla, enemmänkin neljän P:n miehiä. Liian vanha siis...

Vähän nähty enemmän vaivaa oman tuotteen mainotamiseen, siitä pisteet. Jäämme siis odottamaan nyt Nyyssölän vastausta kun octane rallatus on selkeästi lyöty !

Itseasiassa olen. Myönnän myös kärjistykseni. Pointti oli se, että jos mainos saa sut kommentoimaan "ihan paska" -tyylisen kommentin, niin se toimii. Varsinkin kun olet selvästi vähemmistössä. Oikeasti paskat mainokset ei saa sua reagoimaan mitenkään.

Aiemmin mainittu väkivallan sisältyminen oli ihan mielenkiintoinen pointti, siitä en tiedä mitään.

Millä logiikalla pääsit päätelmään, että Jonnyb on vähemmistössä jos "oikeasti paskat mainokset ei saa reagoimaan mitenkään"?? Tässähän on puolisen tusinaa reagointia, ja lukijoita varmasti satoja ;-)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Millä logiikalla pääsit päätelmään, että Jonnyb on vähemmistössä jos "oikeasti paskat mainokset ei saa reagoimaan mitenkään"?? Tässähän on puolisen tusinaa reagointia, ja lukijoita varmasti satoja ;-)

Ethän voi tuolla tavalla sitä laskea. Suurin osa reagoinneista on tietysti sitä, että katsoja päivittelee asiaa kotisohvalla tai ehkä mainitsee videosta jollekin yksityisesti. Se on jo erittäin harvinaista, että joku kirjoittaa mainoksesta julkisesti ja osoittaa ainakin huomioarvon olevan kohdallaan. Kuinka usein joku kirjoittaa foorumiviestin vaikkapa Fitnesstukun bannerista, joka näkyy Pakkiksella jokaisen sivun ylälaidassa?

Kai muuten ymmärrätte, että SG-porukan haukkuminen esim. lampaiksi nimenomaan yhdistää näitä ja sitouttaa heitä toimintaan?

Ethän voi tuolla tavalla sitä laskea. Suurin osa reagoinneista on tietysti sitä, että katsoja päivittelee asiaa kotisohvalla tai ehkä mainitsee videosta jollekin yksityisesti. Se on jo erittäin harvinaista, että joku kirjoittaa mainoksesta julkisesti ja osoittaa ainakin huomioarvon olevan kohdallaan. Kuinka usein joku kirjoittaa foorumiviestin vaikkapa Fitnesstukun bannerista, joka näkyy Pakkiksella jokaisen sivun ylälaidassa?

Kai muuten ymmärrätte, että SG-porukan haukkuminen esim. lampaiksi nimenomaan yhdistää näitä ja sitouttaa heitä toimintaan?

ÖÖH. Eihän tässä kukaan ole mitään laskenutkaan. Ihmettelin vaan millä logiikalla päätellään että Jonnyb on vähemmistössä ajatuksineen, jos kerta reagoimatta jättäminen = mainos on "ei toimiva"

Pakko sanoa, että nauratti makeasti tuo video. En varmaan itse osallistuisi Niemen valmennukseen, mutta sillä ei ole mitään väliä. Pointti on se, että (yrittäjä) löytää sen oman kohderyhmänsä, sen johon oma tyyli uppoaa. Se on se ja sama jos tuhat ei tykkää, välitä tai reagoi, jos sata on valmis maksamaan tilille ihan kohtuullisen korvauksen.

Riippuu tietysti siitäkin, mitä palvelua tai tuotetta mainostetaan. Jos kyseessä on suuren volyymin päivittäistavara mitä ihmiset ostaa marketeista, enemmistön mielipiteellä alkaa olemaan väliä.

Olipa tästä määmää-miehestä (keksitkö kaksoismerkityksen) mitä mieltä tahansa, niin ihan laadukas video ja mainoksena hyvin erilainen, mikä on pelkästään hyvä asia.

Viittasin kommentteihin, joita olen mainoksesta nähnyt. Pikku vinkki, niitä on muuallakin kuin tässä ketjussa.

Viittasin kommentteihin, joita olen mainoksesta nähnyt. Pikku vinkki, niitä on muuallakin kuin tässä ketjussa.

Ja sä tiedät mistä sen, että Jonnyb on vähemmistössä jos "oikeasti paskat mainokset ei saa reagoimaan mitenkään" ?

Sä kierrät nyt samaa "oravanpyörää", voin antaa periksi ja uskoa että Jonnyb on vähemmistössä vaikkei sun logiikalla siihen loppu tulemaan pääsekään.

Matiaksesta kyllä pidän henkilönä ja luo tekemisellään varmasti paljon hyvää ympärilleen, mutta kyllä jotenkin surulliseksi tuli tuon mainoksen katsomisen jälkeen.

Että tähänkö tämä on nyt mennyt? Koko skene ja sosiaalinen media.

Oon aina ollut sitä mieltä, että väkivallalla markkinointi on äärettömän väärin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom