BB Matias Niemi

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Väärä laji jos haluaa olla "mahdollisimman terveenä vanhempanakin". Kukaan ei voi tietää, mikä on itselle se määrä lääkitystä millä alkaa terveys brakaamaan ennen kuin se sitten brakaa ja harvoin ne haittavaikutukset näissä ovat välittömästi havaittavissa vaan ilmenevät vasta ajan kanssa. Pienilläkin määrillä saa kyllä terveytensä tuhottua, jos on huono genetiikka niitä kestämään.

Totta noikin näkökulmat. Jos alkaa roinaamaan, niin kannattaakin lähteä liikkelle riskikartoituksesta (ehkä Matiaskin on tätä ajatellut oman uransa kohdalla?) ja muistaa, että roinatessa haittojen suhteen voidaan nojautua lähinnä vain todennäköisyyksiin ei varmuuteen. Mutta lähtökohtana voidaan pitää ex-antidoping gurun Timo Seppälän toteamusta "...itsessään hormoonit eivät ole erityisen vaarallisia lääkkeitä" (ts. mitä muita lääkkeitä voi vetää 10 -1000 kertaisia annoksia ja silti säilyä hengissä?), mutta perusperiaate on kuitenkin se, että pienillä annoksilla pienet (ja yleensä palautuvat) ongelmat, kun taas suurilla annoksilla suuremmat ja kasautuvat ongelmat", pahimmillaan tietysti pysyvät terveysongelmat ja hengen menetys.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ja näin et sinäkään vastannut mun suoraan kysymykseen! On tää virtuaalimaailma metka paikka. Ensin vittuillaan ja sen jälkeen toivotetaan hauskaa päivänjatkoa. Vain internetissä. Oikeassa maailmassa keskustelut ovat luojan kiitos niin erilaisia.

En mä varmaan mitään erityistä tyydytystä saanut siitä jos sitä kysyit... Ja ihan samalla tavalla mä oikeassa maailmassa piikittelen välillä, vittuilu on välittämistä :LOL: Mutta samalla taitolaji, ettei ny pahoita kenenkään mieltä, sun kanssa taisi käydä niin

Toi kilpparihormonien käyttäminen dieetillä on aina varma merkki siitä, että taidot on loppunut kesken ja osaaminen paikataan trijodityroniinillä. :zzzz:

Nimiä ei viitsi mainita, mutta aika monella gurullakin on ne taidot loppuneet kesken...taistelussa rasvaa vastaan. Ikävä juttu.

En mä varmaan mitään erityistä tyydytystä saanut siitä jos sitä kysyit... Ja ihan samalla tavalla mä oikeassa maailmassa piikittelen välillä, vittuilu on välittämistä :LOL: Mutta samalla taitolaji, ettei ny pahoita kenenkään mieltä, sun kanssa taisi käydä niin
En pahoittanut mieltäni. Ihmettelin vain miksi lähdit noin epäkohteliaasti kommentoimaan mun kommenttia, joka oli käytännössä täysin legitti toteamus tomin ja markon tietotaidosta. Markolla aika lailla enemmän osaamista kehonrakennuksessa eikä tomi kyennyt edes perustelemaan laisinkaan väitettään osaamattomasta valmennuksesta tiettyjen aineiden käytön kohdalla.

Sun kommenttisi oli täysin asiaton ja suoraan sanottuna typerä. Jäin lähinnä ihmettelemään miksi lähestyit minua tuon tyyppisellä asialla, en tunne sinua etkä sinä tunne minua, joten tuon tyyppinen vittuilu on kaukana välittämisestä.

Siinä tosin olet oikeassa, että vittuilu on todellakin taitolaji, eikä sulla ilmeisesti tuon otannan perusteella ole se kauhean hyvin hallussa. Pitänee toivoa, että jos oikeassa elämässä harrastat piikittelyä ja vittuilua tuntemattomia ihmisiä kohtaan, ei moisesta käytöksestä tule sulle sen enempää hankaluuksia. Siellä kun vallitsee syyn ja seurauksen laki.

Zone-sarja -42%
En pahoittanut mieltäni. Ihmettelin vain miksi lähdit noin epäkohteliaasti kommentoimaan mun kommenttia, joka oli käytännössä täysin legitti toteamus tomin ja markon tietotaidosta. Markolla aika lailla enemmän osaamista kehonrakennuksessa eikä tomi kyennyt edes perustelemaan laisinkaan väitettään osaamattomasta valmennuksesta tiettyjen aineiden käytön kohdalla.

Sun kommenttisi oli täysin asiaton ja suoraan sanottuna typerä. Jäin lähinnä ihmettelemään miksi lähestyit minua tuon tyyppisellä asialla, en tunne sinua etkä sinä tunne minua, joten tuon tyyppinen vittuilu on kaukana välittämisestä.

Siinä tosin olet oikeassa, että vittuilu on todellakin taitolaji, eikä sulla ilmeisesti tuon otannan perusteella ole se kauhean hyvin hallussa. Pitänee toivoa, että jos oikeassa elämässä harrastat piikittelyä ja vittuilua tuntemattomia ihmisiä kohtaan, ei moisesta käytöksestä tule sulle sen enempää hankaluuksia. Siellä kun vallitsee syyn ja seurauksen laki.

Lähinnä kyllä vittuilen niille ihmisille joita tunnen, ymmärtävät ehkä paremmin mun kieroutuneen huumorin :LOL: Äläkä sinäkään nyt tee liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä mun persoonan suhteen yhden viestin perusteella, yhtä lailla se on typerää. Mutta kiitos huolenpidosta...

Pitänee toivoa, että jos oikeassa elämässä harrastat piikittelyä ja vittuilua tuntemattomia ihmisiä kohtaan, ei moisesta käytöksestä tule sulle sen enempää hankaluuksia. Siellä kun vallitsee syyn ja seurauksen laki.

Toi on kyllä nii totta. Eihä esim. se väkivalta oikeen milloinkaa oo oikeutettua, varsinkaa ku eletää näinki "sivistyneessä" maailmassa, mutta silti on näitä jotka tekevät kaikkensa härnäämällä henkilöitä ja ovat sitten ekana itse itkemässä kun homma kävikin nokan päälle. Mietin monesti millasen kasvatuksen nää on saanu? Mulle ainaki tehtii hyvin nopeaa selväksi ku alakoin puhetta ymmärtää että kannattaa miettiä mitä sanot ja sitten ku sanot nii kannat kaiken vastuun hyvässä pahassa ja rumassa. Monta kertaa teininä joutu sitte nokkaa oikomaan ku luulin olevani nokkela kaveri mutta en minä siitä ikinä kellekkää marmattanu, ehkä itelleni korkeintaa.

Ja ennenku kukaa innostuu sananvapaudesta nii kyllä on vapaus sanoa mitä haluaa, mutta ei se tarkota että sitä naamaa sais läiskyttää kaikille minkä kerkiää sen turvin. Härmän laki ku taitaa olla tätäkin vanahempi ja vanahempia kunnioitetaa aina.

Pakkiksella (ja toki netissä yleensäkin) tämä keskustelu on luonteeltaan jostain syystä koko ajan hyvin vittuilevaa. Jos toisen virheistä huomautetaan, on oikein pakko päästä hieromaan sitä ja rääpiä naamaansa toisen huonoudesta. Puhutteko te oikeasti noin tosielämässäkin? Miksi täällä pitää olla mulkku? Eikö voi kunnioittaa kanssakeskustelijoita, varsinkin kun te ammattilaiset ja konkarit puhutte toisillenne?

Toki itse nyt haukuin pakkislaisia mulkuiksi, mutta jotenkin välillä väsyttää tämä ainainen negatiivinen henki.

Edit. Ja tietysti se silmäkulman pilke ei välity tekstissä

Kumpi on syynä tuohon, ittensä jalustalle nostaminen vai nykyään loukkaannutaan joka asiasta, vaikka varmuuden vuoks(herkempiä(?)? Yleisellä tasolla puhun

Oikeestaan ainoa mikä itteeni vituttaa netissä, on jopa vaarallisten neuvojen antaminen netissä faktana. Varsinkin kun neuvon antaja ei itsekkään ymmärrä kuinka vähän asiasta tietää.

Kumpi on syynä tuohon, ittensä jalustalle nostaminen vai nykyään loukkaannutaan joka asiasta, vaikka varmuuden vuoks(herkempiä(?)? Yleisellä tasolla puhun

Oikeestaan ainoa mikä itteeni vituttaa netissä, on jopa vaarallisten neuvojen antaminen netissä faktana. Varsinkin kun neuvon antaja ei itsekkään ymmärrä kuinka vähän asiasta tietää.

Veikkaan että osa syynä tulee patoumat oikean elämän sosiaalisista tilanteista joissa ei vaan jostain syystä kyetä pitämään omia puoliaan ja puhumaan suutaan täysin puhtaaksi. Paha olo jaa kumuloitumaan sisälle ja purkautuu netissä koska voi sanoa mitä ikinä haluaa välittämättä mitä vastaanottaja niistä tuumaa kun se ei kasvotusten tapahdu. Toki erittäin hyvä että se paha olo sitten vaikka nettiin purkautuu eikä itsetuhoisesti.

Jos leikitään vähän lisää keittiöpsykologia niin nettikeskusteluissa on kyllä myös vallallaan ruskeanenäsyndrooma... Täälläkin esiintyy aika vahvana, jos joku ”auktoriteetti” sanoo jotain niin kyllä siinä aina moni taputtelemassa olkapäälle ilman että itse uhraa ajatusta että onko se nyt ihan noin. Koskaan oikein arvostanut ihmisiä jotka piiloutuvat jonkun auktoriteetin taakse eikä uskalla muodostaa omaa mielipidettään. Mutta sehän on yhtä lailla helppoa nettikeskusteluissa kuin se että haastaa jonkun mielipidettä. Vaikka sitten piilotettuna pikku vittuiluun :ROFLMAO:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos leikitään vähän lisää keittiöpsykologia niin nettikeskusteluissa on kyllä myös vallallaan ruskeanenäsyndrooma... Täälläkin esiintyy aika vahvana, jos joku ”auktoriteetti” sanoo jotain niin kyllä siinä aina moni taputtelemassa olkapäälle ilman että itse uhraa ajatusta että onko se nyt ihan noin. Koskaan oikein arvostanut ihmisiä jotka piiloutuvat jonkun auktoriteetin taakse eikä uskalla muodostaa omaa mielipidettään. Mutta sehän on yhtä lailla helppoa nettikeskusteluissa kuin se että haastaa jonkun mielipidettä. Vaikka sitten piilotettuna pikku vittuiluun :ROFLMAO:

Lampaiksikin joskus kuullu kyseisiä ihmisiä kutsuttavan. En toki itse siihen ole syyllistynyt.

En ole lääkäri mutta Palumbo sanoi mielestäni että sitä t4:sta on kuitenkin tarpeeksi vaikka tasot laskee sitä myötä että muuntautuminen t3:seksi kiihtyy... Jos ei siis ole mitään vajaatoimintaa taustalla, mikä ei ole GH:sta johtuvaa
Toi on kyllä nii totta. Eihä esim. se väkivalta oikeen milloinkaa oo oikeutettua, varsinkaa ku eletää näinki "sivistyneessä" maailmassa, mutta silti on näitä jotka tekevät kaikkensa härnäämällä henkilöitä ja ovat sitten ekana itse itkemässä kun homma kävikin nokan päälle. Mietin monesti millasen kasvatuksen nää on saanu? Mulle ainaki tehtii hyvin nopeaa selväksi ku alakoin puhetta ymmärtää että kannattaa miettiä mitä sanot ja sitten ku sanot nii kannat kaiken vastuun hyvässä pahassa ja rumassa. Monta kertaa teininä joutu sitte nokkaa oikomaan ku luulin olevani nokkela kaveri mutta en minä siitä ikinä kellekkää marmattanu, ehkä itelleni korkeintaa.

Ja ennenku kukaa innostuu sananvapaudesta nii kyllä on vapaus sanoa mitä haluaa, mutta ei se tarkota että sitä naamaa sais läiskyttää kaikille minkä kerkiää sen turvin. Härmän laki ku taitaa olla tätäkin vanahempi ja vanahempia kunnioitetaa aina.
Tähän sellainen pointti, että monesti näillä auktoriteeteilla on myös omaa näyttöä väitteellensä, toisin kuin näillä "auktoritettiongelmaisilla" jotka jo koulussa häiriköivät, kun eivät kestäneet opettajaa. Nämä "ongelma" nuoret ovat lukeneet tai kuulleet netistä jonku asian ja pätevät niillä. Aika turhauttavaa joskus keskustella henkilön kanssa vaikka kisadieetistä, jos hän ei ole ikinä itse dieetannut, mutta väittää kaikesta vastaan, vaan siksi, että pitää olla se oma mielipide.
Joskus on hyvä jättää se oma mielipide kertomatta, esim "lammasmuodossa"
Tämä siis Jonnylle vastattu, tuli jotenkin noita muitakin tähän

Tähän sellainen pointti, että monesti näillä auktoriteeteilla on myös omaa näyttöä väitteellensä, toisin kuin näillä "auktoritettiongelmaisilla" jotka jo koulussa häiriköivät, kun eivät kestäneet opettajaa. Nämä "ongelma" nuoret ovat lukeneet tai kuulleet netistä jonku asian ja pätevät niillä. Aika turhauttavaa joskus keskustella henkilön kanssa vaikka kisadieetistä, jos hän ei ole ikinä itse dieetannut, mutta väittää kaikesta vastaan, vaan siksi, että pitää olla se oma mielipide.
Joskus on hyvä jättää se oma mielipide kertomatta, esim "lammasmuodossa"
Tämä siis Jonnylle vastattu, tuli jotenkin noita muitakin tähän

Juu se nyt vaan on hölmöä väitellä väittelemisen vuoksi... Hyvä välillä hyväksyä ettei tiedä jostain asiasta hölkäsen pöläystä ja kuunnella vaan vierestä. Ja niinhän moni varmasti myös tekee... Kyllä minäkin kuuntelen jos joku on osoittanut että tietää asiasta ja minä en. Täällä vaan vallallaan vähän se että jos joku saanut ihmisiä taakseen, sillä että saavuttanut jotain jollain saralla, niin tämä henkilö nostetaan jalustalle ja hän on sitten oikeassa kaikissa muissakin asioissa... Niin ja tässä Matias asiassa minäkin kuulun sun lampaisiin :LOL:

Pakkiksella (ja toki netissä yleensäkin) tämä keskustelu on luonteeltaan jostain syystä koko ajan hyvin vittuilevaa
Valitettavasti muutamassa vuodessa netti on painunut tähän negatiiviseen paskaan. Se on normaalia nykyään.

Eipä pääse nykyään(viimeiseen 15 vuoteen siis) bullin henk kohtaiseen valmennukseen kuka tahansa chilli jostain Tenojoelta.Ja puhun nyt henkilökohtaisesta enkä mistään farmin joukkovalmennuksesta johon niinhinkin pitää nykyään käydä valmistava ja vaikka mikä jakso eli sitoutua pitkäksi ajaksi että pääset enää edes bulls all outiin jossa on sitten satoja muita eli sekään ei ole henkilökohtainen.
Pääset varmaan bullin henk kohtaseen valmennukseen jos sulla on näyttöjä sm kisoista jne. mutta joku nimimerkki randonpena netistä.. Ei se edes vastaa sun mailiin mitään koska se mailis on yks sadasta mikä tulee viikossa sille,menee roskakansioon avaamatta :D

Missä puhuttiin henkilökohtaisesta valmennuksesta? Eihän tuolla SG:n sivuilla ole muita vaihtoehtoja kuin ryhmävalmennukset? Oletko lapsi vai lukihäiriöinen kun et osaa edes nimimerkkiäni kirjoittaa oikein vai oliko tämä vaan lapsen tasoinen provo?

Palatakseni tähän kehityksen määrään, ymmärtäisin tuon kehityksen natulta mutta onko tuo kehitys sen arvoista että käytetään roinaa?

Kylhän se ryhmävalmennus varmaan kiinnostaa myös verotuksen osalta yrittäjää, 10% vs 24% henkilökohtainen. Ja myös helpompi tehdä sama ohjelma sadoille, kuin satoja henkilökohtaisia suunnitelmia yksittäisille asiakkaille.

Jos nyt tähän otetaan vaikka JiiPee esimerkiksi, niin kyllä sille 30 v kokemukselle pitää joku järkevä hinta laskea, sen tiedon hankkimiseen on nimittäin nähty "hieman" vaivaa. Jos toisella kokemusta 30 v ja toisella vaikka 5 vuotta, niin mielelläni maksaa enemmän kokeneemmalle.
Kokemus on numero 1 tärkeysjärjestyksessä, kun puhutaan valmentamisesta.

Tohon kilpparihommaan vielä sen verran, että dieetillä kilpirauhanen kyykkää helposti sen takia, että kokonaisstressitasot on liian kovat. Kun kortikosteroideja erittyy pitkäkestoisesti liikaa, niin kilpirauhasen toiminta vähenee, ja kun taas stressitasot laskee (kortikosteroidien eritys vähenee) alkaa kilpirauhanen pelittää normaalisti. Senpä takia dieetillä kannattaa optimoida unenlaatu ja aika, ei kannata treenata liikaa liian kauan jne jne.

Nykyään kyllä hyvin monella se kyykkää jo ilman dieettiäkin kuormittavasta/stressaavasta elämäntyylistä.

Jos nyt tähän otetaan vaikka JiiPee esimerkiksi, niin kyllä sille 30 v kokemukselle pitää joku järkevä hinta laskea, sen tiedon hankkimiseen on nimittäin nähty "hieman" vaivaa. Jos toisella kokemusta 30 v ja toisella vaikka 5 vuotta, niin mielelläni maksaa enemmän kokeneemmalle.
Kokemus on numero 1 tärkeysjärjestyksessä, kun puhutaan valmentamisesta.

Pablo Picasso maksoi aikoinaan ravintolalaskun töhertämällä jotain ruokaliinaan. Tarjoilija kommentoi etteihän Pablolla mennyt kuin kaksi minuuttia piirtämiseen. Picasso vastasi tähän, että: "Joo, mutta meni 30 vuotta oppia piirtämään se kahdessa minuutissa."

Suositut

Back
Ylös Bottom