Masu kuntoon =)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mixu sanoi:
Voit kuule tehdä vatsoja vaikka 100 x 100 istumaannousua joka päivä, mutta et saa niitä näkyviin, ellet pudota rasvaprosenttia alemmas. Vatsojen esille saaminen on dieetti- ei treenikysymys.

QUOTE]

Kyllä vatsat pitää olla kohtuu hyvässä kunnossa että ne näkyy. eli mitä isommat vatsa lihakset niin sitä paremmin ne näkyy myös isomman laardi kerroksen alta.

eli jos vatsat ovat kovassa kunnossa niin rasvaprosentti ei tarvitse olla niin pieni.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
yajo sanoi:
Kyllä habat unohtuu ku näytät niille leveetä selkääs.

ja haballa vedetään? :david: mut hei, kiitti sigusta.

Herranjumala jokuhan alko mulle avautuun.... :kippis1:
NO perkele eipä kestä! :evil:

Mittaus suoritettiin keskipäivällä ;) No eipä tuolla tosiaan ole enää niin merkitystä. Nyt on olo/näkö kuitenkin paljon parempi, kun on painoa 20 kiloa enemmän (85), vaikka se alle 5:n ;) rasva on noussutkin sinne 8-12 tienoille. Pointti siis alunperin, että muistakaa hyvät ihmiset treenata myös alavatsoja! (sekä sivu)

Joo oon kuullu tän miljoona kertaa ettei lihakset näy jos on läskiä päällä mut mulla on sellanen onkelma että oon noin 170 cm pitkä ja painan noin 60 kg, läskiä on päällä mut onko järkevää laihduttaa tälläsestä painosta alemmas, sitte vaan kärsii muu treenaaminen???

abine sanoi:
Joo oon kuullu tän miljoona kertaa ettei lihakset näy jos on läskiä päällä mut mulla on sellanen onkelma että oon noin 170 cm pitkä ja painan noin 60 kg, läskiä on päällä mut onko järkevää laihduttaa tälläsestä painosta alemmas, sitte vaan kärsii muu treenaaminen???
Jos on kirottu ns. laihaläskiksi, eli paino on alhaalla, mutta siitäkin painosta suuri osa rasvaa, niin silloin kannattaa aloittaa järkevä syöminen ja yrittää saada lisää sitä lihasta, välttäen uuden läskin pahaa lisäystä. Kun paino on sulla vaikka 70 kg:ssä (tai jopa 80 kg:ssä, OK, ehkä v ä h ä n kaukana tavoitteeksi), niin sitten voi ruveta taas miettimään dieettiä, että ne lihakset saadaan esiin. En puhu bulkista, vaan semmoisesta syömisestä/treenaamisesta, että vain vähän yli kulutuksen mennään, ravintosuhteet oikein.
Vaikka olisitkin "tiukka" 50-55-kiloisena, olisitko enää "mies"? Parempi olla 70-kiloinen ja omata vähän ylimääräistä.
Jälleen oma mielipiteeni.

abine sanoi:

Jos olet aivan alottelija niin voit huoletta opetella liikkeet, tuntuman hakemisen ja oikein ravintopuolen ensin.
Kovaa treeniä maltillisilla kaloreilla, oikealla ruokavaliolla.
Lihakset saavat varmasti muotoa näin nopeasti ilman turhaa rasvaa.
Varsinkin kun olet kasvuiässä niin tuo rasvan kertyminen ei varmaan ole niin kova ongelma kuin esim. itsellä nyt.
Vähän kun saat painoa lisää niin voit kokeilla vaikka jonkin asteitta syklitystä kaloreissa jos haluat kropan kireään kuntoon samalla kun kasvatat lihasta.

Mixun ja Screwdriverin postauksiin vielä kun lisää sen, että vähän lihasta saatuaan ei se rasvan osuus enää olekkaan prosenttina niin suuri ja ei enää näytäkkään niin laihalta läskiltä ja muutenkaan pahalta.

Mulla on melko sama ongelma, oon jotain 188cm pitkä ja painan 78kg. Lihasta ei "hirveästi" ole mutta läskiä niin, että häiritsee todella...

Itselläni on alkanu 5 kuukauden KUNNON vatsalihastreenin jälkeen lihakset siellä vatsan seudulla näkymään, vaikka olen semmonen n.170 senttinen ja 72 kilon painoinen (noussu 62 kilosta).
Ei muuta ku treeniä ja vielä treeniä niin kyllä niitten pitäis sieltä näkyä, jos on "normaalipainoinen". Itselläni paino on lisääntynyt huomattavasti mutta silti vatsalihakset erottuvat paremmin kuin ennen.

Zone-sarja -42%
:offtopic: Joo sellaanen kysymys vielä olis että kun treenaat koko kroppaa niin pieneneekö rasvaprsentti tasaisesti joka puolelta, eli voiko olla niin että käsis ei oo yhtään rasvaa ja lihakset näkyy selvästi mutta vatsassa silti on sitä rasvaa.

Ja sanokaa kuinka sais treenattua myös sivuilta vatsaa, kun mun vatsaliikkeet on tällä hetkellä istumaan nousu lisäpainolla?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mulla on vielä hieman löysää nahkaa mahassa ja painan yhä 98kg. Miten hitossa joku voi väittää, että on paljon läskiä jos painaa 80 ja on pidempi kuin minä? En mikään lihaksikas ole, aloitelija vasta. Vai onko se niin, että jotkut on geneettisesti vain erilaisia? Mullekkin jotkut sanoo, että älä ainakaan enempää laihduta... Vatsalihakset ei kunnola vielä näy, mutta tuosta dietin jälkeisestä löysästä on hankala päästä eroon. Nahan kiristys ei ole helppoa. Siihen menee aikaa.

abine sanoi:
:offtopic: Joo sellaanen kysymys vielä olis että kun treenaat koko kroppaa niin pieneneekö rasvaprsentti tasaisesti joka puolelta, eli voiko olla niin että käsis ei oo yhtään rasvaa ja lihakset näkyy selvästi mutta vatsassa silti on sitä rasvaa.

Ja sanokaa kuinka sais treenattua myös sivuilta vatsaa, kun mun vatsaliikkeet on tällä hetkellä istumaan nousu lisäpainolla?

Miehillä tahtoo just tohon mahan seudulle tulla se läski ekana ja lähteä vikana. Et on hyvin mahdollista että on kädet jo hyvin erottuvat mutta silti ei alimmat vatsalihakset tahdo näkyä, mulla on tässä melko kovan dietin loppusuoralla asia juuri kyseisellä tavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom