Masu kuntoon =)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaunty
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
KäveleväRuumis sanoi:
Tuon BMI:n mukaan on hankala lähteä arvioimaan rasvan määrää. Tiedänpä muutaman tapauksen, joilla on 5-10kg alipainoa, mutta päkkiä ei näy, koska paino tulee lähinnä läskistä/lähes olemattomista lihaksista.

Tosin Jauntynä tekisin niin, että unohtaisin päkin hankkimisen ja lähtisin oikeasti hakemaan lihasta salilta. Sitten kun lihasta on riittävästi, ei muuta kuin dieetille ja päkkiä esille. Nimittäin huonossa lykyssä syvät ja sileät vatsat on niin huonossa kunnossa, että pitäisi päästä anorektikon tasolle painossa.

...Olipas taas pessimistinen viesti, ei muuta kuin tsemppiä treeniin! :thumbs:
Tottahan turiset! Eikä siinä mitään pessimismiä oo... puhutaan asioista niinkuin ne on! Mielestäni toi neuvo on kyllä sellainen että siitä kannattaisi vaari ottaa!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Juha1 sanoi:
Ei helvetti toivoton tapaus..
On hyviä ja huonoja rasvoja huonoja pitää välttää hyviä hankkia lisää ja paljon ;)
Ruokavalio kuntoon suurinpiirtein että syöt paljon terveellistä ruokaa kuten tonnikalaa maitorahkaa jne, muista myös vitamiinit.
ja tuo 1x viikossa on aivan liian vähän.
En jaksa selittää enemmän kun on NÄLKÄ!

Eikös tää ole alottelijoiden osio? :jahas: Eihän tänne kohta viitti kohta enää kukaan postailla, kun heti ollaan deividiks haukkumassa. Tietenkin searchia saa ja pitäis käyttää, mutta jos on tarvetta niin selitetään asia sitten kunnolla.

Heh...

Jooh... No kaiken pitkän pähkäilyn jälkeen päädyin että kasvatan mielummin edelleen tota lihas massaa... Kesästä asti on tullu reenailtuu tässä ja aika mahotontahan se on sotkee lihas reeni ja vähäinen syöminen ku lihakset kärsii sitte ku ei saa tarpeeksi ravintoa. Kai paras ku syö suht terveellisesti ja reenailee, tippuuhan se painokin kuhan välttää mässäilyä ja syö terveellisesti.

Kiitos vaan kaikista neuvoista kyllä.

KäveleväRuumis sanoi:
Tuon BMI:n mukaan on hankala lähteä arvioimaan rasvan määrää. Tiedänpä muutaman tapauksen, joilla on 5-10kg alipainoa, mutta päkkiä ei näy, koska paino tulee lähinnä läskistä/lähes olemattomista lihaksista.

Tosin Jauntynä tekisin niin, että unohtaisin päkin hankkimisen ja lähtisin oikeasti hakemaan lihasta salilta. Sitten kun lihasta on riittävästi, ei muuta kuin dieetille ja päkkiä esille. Nimittäin huonossa lykyssä syvät ja sileät vatsat on niin huonossa kunnossa, että pitäisi päästä anorektikon tasolle painossa.

...Olipas taas pessimistinen viesti, ei muuta kuin tsemppiä treeniin! :thumbs:

Pessimististä tai ei, mutta täyttä totta joka sana!! Ottaa tavotteeks kesän 2005 sille sikspäkille niin varmasti tulee jo ihan erilaista jälkeä!

Moro!

Tuli tänää tehtyy tossa koti reenissä vatsat 4kg lisä painolla niskan takana. Todella tehokkaasti tuntu! tein 3x10 sarjat ylös nousuja ja ylävatsa rutistukset 4kg lisäpainolla 2x 15 ja 1x 25.

kiitoksia tuosta neuvosta ;)

Juha1 sanoi:
Ei ne vatsat mitenkään erinlainen muista lihaksista ole, miksi niitä pitää raiskata noin helvetin paljon? lisää vaikka painoja
Voimapyörä on ehdoton!

Mikä on vikana kun yritän tehä tota voimapyörää niin tuntuu että menee selkäpaskaksi, teenkö väärin? :curs:

ZeiZei sanoi:
ohhoh. kuinkas nyt näyttää, että 3-4 kk ennen kesälomaa pakkis täyttyy näistä 16-7 wee pojista jotka haluaa sixpäkin(!!!!yksykks!!);)

ruokavalio kuntoon ja koita kerätä hieman lihasta ja treenaa vatsoja max. 3 kertaa viikossa noin 10-20 pituisilla sarjoilla (eli pois nuo ylipitkät sarjat). En usko, että tuohon 58 kiloon mahtuu kuitenkaan kauheasti rasvaa.

Eli treenaa vaikka 3 kertaa viikossa puntin ohella vatsat, joista yhdessä vatsatreenissä treenissä pelkästään vaikka sivuvatsoja ja kylkiä.

mohkä ne käsipaino on tarkootus laittaa, ei ainakaan niskan taakse :jahas:

abine sanoi:
Mikä on vikana kun yritän tehä tota voimapyörää niin tuntuu että menee selkäpaskaksi, teenkö väärin? :curs:

Minulla ei ainakaan tule ongelmia selän kanssa, kun pitää selän mahdollisimman suorana, tai hieman ylöspäin kaarella. Ja tuntuu erittäin mukavasti vatsassa.

abine sanoi:
Jos ei satu sopivia levyjä löytymään (olettaen että treenaat noita vatsoja kotona) niin eikös sen käsipainon tuohon rinnanpäälle saa mukavasti, kun pitää molemmin käsin kiinni. Ja kai sitä voi jonkinlaista variaatiota kokeilla vaikka hampaiden välissä tai muuten vain paino mahdollisimman kaukana vyötäröstä, että saa maksimaalisen väännön.

abine sanoi:

Kuka tykkää missäkin pitää. Itse pidän rinnan päällä mahdollisimman lähellä kurkkua.

Mä en tajua tuota vatsalihasjuttua. Mieluummin mä panostaisin koko yläkroppaan ku pelkkiin vatsalihaksiin. Voi voi mitä teinejä.:curs:

Saat tämän kerran anteeksi ku olet ALOITTELIJA. Sixpak on tärkeä mut ei ne tytöt enää välitä vatsalihaksista ku näytät kunnolla treenattua habaas:thumbs:

PS. Mitä sillä sixpakilla oikeestaan ees tekee? Ei ainakaan vedä ketään turpaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mattibodari sanoi:
Mä en tajua tuota vatsalihasjuttua. Mieluummin mä panostaisin koko yläkroppaan ku pelkkiin vatsalihaksiin. Voi voi mitä teinejä.:curs:
Saat tämän kerran anteeksi ku olet ALOITTELIJA. Sixpak on tärkeä mut ei ne tytöt enää välitä vatsalihaksista ku näytät kunnolla treenattua habaas:thumbs:
PS. Mitä sillä sixpakilla oikeestaan ees tekee? Ei ainakaan vedä ketään turpaan.
Matti-kulta, kun luet threadia "Penkki nousuun", niin kommentoitko sinne että "En tajua teidän rintajuttua, ei rinnalla mitään tyttöjä valloiteta, vaan haballa!" Siis tää on VATSALIHAS-THREAD, täällä keskustellaan syystä vain vatsalihasten treenaamisesta.

mattibodari sanoi:
Sixpak on tärkeä mut ei ne tytöt enää välitä vatsalihaksista ku näytät kunnolla treenattua habaas:thumbs:.
Kyllä habat unohtuu ku näytät niille leveetä selkääs.

ja haballa vedetään? :david: mut hei, kiitti sigusta.

Timba79 sanoi:
No voi helvetti, mä just aattelin ihan samaa. Kerroppas jos et ota tota niin mä voisin ottaa... :nolo:
Oli se sen verran :david: -mäisesti sanottu, etten voi antaa sitä muualle :)

Alkuperäiselle neuvoksi. Kannattaa muistaa tehdä erikseen niiden lisäpainoilla tehtyjen vatsojen lisäksi myös alavatsoihin kohdistuvia liikkeitä. Joita on mm. jalkojen nostot maaten tai roikkuen. Tässäkin kannattaa muutaman treenin jälkeen käyttää pientä lisäpainoa jalkaterien välissä, nilkoissa tai mitä välineitä nyt sattuukaan olemaan.

Itse hinkkasin aloittelijamaisesti ennen lähes pelkkiä istumaannousuja ym. ylävatsaliikkeitä sen reilut 1000 viikossa. Rasvat oli alle 5 ja silti ei ollut "kunnon päkki", kun ylempänä/keskellä. Nyt alkaa jo alempanakin olla vatsat paremmassa tikissä.

sporter sanoi:
Alkuperäiselle neuvoksi. Kannattaa muistaa tehdä erikseen niiden lisäpainoilla tehtyjen vatsojen lisäksi myös alavatsoihin kohdistuvia liikkeitä. Joita on mm. jalkojen nostot maaten tai roikkuen. Tässäkin kannattaa muutaman treenin jälkeen käyttää pientä lisäpainoa jalkaterien välissä, nilkoissa tai mitä välineitä nyt sattuukaan olemaan.

Itse hinkkasin aloittelijamaisesti ennen lähes pelkkiä istumaannousuja ym. ylävatsaliikkeitä sen reilut 1000 viikossa. Rasvat oli alle 5 ja silti ei ollut "kunnon päkki", kun ylempänä/keskellä. Nyt alkaa jo alempanakin olla vatsat paremmassa tikissä.

nohnoh, eipäs liiallisuuksiin mennä ;)

No joo arvasin, että sanomista tulee tuosta. Mittaus tehtiin tuolloin v.1997 tosin vaan tälläisella elektronisella mittarilla (todistusaineisto löytyy vieläkin :) ). Ei tosin varmana kovin kaukana totuudesta. Painoa oli tuolloin huimat 64 kg 190 cm varressa.

Pelasin tuolloin SM-sarjatasolla lajiani eli aerobista tuli parin puntin lisäksi n. 7-12 kertaa viikossa.

jees. ajattelinkin, että asia olisi jotekuinkin noin jos paikkaansa pitäisi.

elektronisien rasvanmittaajien luotettavuus ei kylläkään luultavasti ainakaan ollut kauheasti parempi reilut 6 vuotta sitten, mutta varmaankin luotettavimpia ne ovat tiukoilla ja ei kauheita lihaksia omaavilla henkilöillä mitattuna.

otettiinko tulos muuten aamulla ennen ruokailuja vai miten?

Zone-sarja -42%
Mixu sanoi:
Matti-kulta, kun luet threadia "Penkki nousuun", niin kommentoitko sinne että "En tajua teidän rintajuttua, ei rinnalla mitään tyttöjä valloiteta, vaan haballa!" Siis tää on VATSALIHAS-THREAD, täällä keskustellaan syystä vain vatsalihasten treenaamisesta.

NO sori! Et tajunnu mun pointtia. Mut olkoon olen :david: . Jatkakaa.

mattibodari sanoi:
"Kundi on selvästi kauhuissaan! Mut alkaa siitä huolimatta uhoamaan "mää olen tämän paikan järjestys miäs, ja kaiken lisäks nyrkkeilijä!" HAH virhe numero 1. kundi tempaisee alakoukun Teston vatsaan! Ei MITÄÄN vaikutusta! Teston sixpäkki on rautaa! Testo ottaa kundia kiinni nenästä ja kuskaa kohti vessaa! Tyyppi rauhoittuu kummasti kun huudotaan sen headia WC pytyssä! Hah! pokke lupaa ettei enää KOSKAAN ALA MEILLE!"

:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom