Massin super gainer.

Ehkä tää kuuluis tyhmien kysymysten trediin, mut pikanen vastaus olis poikaa, ni alotan uuden ketjun.

Eli: Tilasin Fitnesstukku koodi pakkotoisto15 sivulta tollasen 4kilon super gainer pönikän, ni mulla olis täs sellanen pähkinä että;
Tossa mukana tulee tollanen helvetillisen surkeen kokonen mitta, ja tossa annostuksessa sanotaan että 3mitallista tota on 132g.

Noh hieman sitten sitä epäilin ja keittiövaakaan katoin ni yks mitallinenha oli vitusti alle sen 40g.
Että vähän nyt ihmetyttää että mikä mättää? Onko vääränkokonen mitta? Onko Fitnesstukku koodi pakkotoisto15:n insinöörit olleet asialla?
Olenko vain jotain jättänyt huomaamatta?

"Käyttöohje: Sekoita 3 annosmitallista (130 g) jauhetta 350-500 ml:aan kylmää vettä tai maitoa. Nauti 1-2 annosta päivässä, mieluiten heti treenin jälkeen ja/tai aterioiden välillä."

Tossa vielä tuo käyttöohje.

Ja tosiaan samanmerkkisessä proteiinipönikässä on 2x isompi kauha, ja yksi mitallinen = 30g.

Jos joku viisas osaisi vastata, kiitoksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin mikä tässä nyt on se ongelma? Se ettet osaa tuolla mitalla annostella 130grammaa? Vai et ole varma kuinka paljon haluat sitä ylipäätänsä annostella? Vai etkö vain halua käyttää noin helvetillisen surkean kokoista mittaa?

No sen ainakin jätit huomaamatta, että ei noiden käyttö mitään korkeakoulututkintoa vaadi. Kato paljon 100grammaa tuotetta sisältää mitäkin, ja sen verran sitten annostelet mitä haluat saada.

Voi olla jauheen tiiviysasteessa, mutta todennäköisesti siinä mittalusikassa se vika. Laita sinne kysymystä, ja mittaile siihen asti vaa'alla. Se ei kuseta.

Hmh, kuhan ihmettelin, että miks tossa lukee että kolme mitallista mukamas painaa sen 130g, kun ei paina lähellekkään tota.

Sitä mä tässä tuumasin, en muuta. :O

Joskus on kyseessä kukkurallisia mitallisia. Esim kreatiinin kanssa. Tuossa tosin ei ohjeessa sitä lukenut, mutta voisi mennä aika lähelle sillä keinoin.

Mutta konsales tuolla ylhäällä jo kohtuu hyvin asian tiivisti muuten :D

Joko mitta tai vaaka on epätarkka. Osta uusi mitta ja vaaka.

Tai sitten älä välitä ja anna mennä jommankummalla. Niin minä toimisin.

Mulla on ainakin ollu Mass Whey ja Mass Malto -purkeissa mitan paino grammalleen oikein kun oon tarkistanu. Samanlaiset mitatkin molemmissa, luulis että Super Gainerissa myös. Kokeile toisella vaa'alla punnita.

Pakko ihmetellä järjen käyttöä. Siis jos on olemassa vaaka niin mikä on ongelma mittaa vaalla kuinka paljon evästä tarvii laittaa niin tietää tulevaisuudessakin laittaako kolme vai neljä mittaa :wall: ja muutenkin sillä ei varmasti ole sen isomopaa merkitystä onko sitä emmettä tullut sen 120 g vai 128 g vai onko nyt menty övereiksi ja tullut hupsista se 140 g kuitenkin on kyse hiilareista ja prodeista, ei lääkeainesta jossa jo tollanen heittokin voi olla vittumainen asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom