massanlisäys valmisteet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pumppi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
mikä on paras massanlisäysvalmiste.. kävin kattoon tossa jr-storessa tota Optimum Nutrition: Serious Mass
vaikutti aika hyvältä paljon ainaskin sisälsi se aine... mutta mikä sillä on hinta laatusuhde.. aika halvalta vaikutti 5,5kg 65e
pistäkää kokemuksista mitä kannattaa ostaa toi olis maustettukkin.

kunnon mäskiä!

Maltoa saa vieläkin halvemmalla.
Massanlisäysprotskut ei tuu koskaan kukkarolle edulliseks.
Osta erikseen säkki protskua ja iso säkki maltoo, sekoita, kaada kurkusta alas, voilá. Ja varmasti tulee halvemmaks.

Ja muista että maullahan ei oo mitään väliä, kun tiedät kuinka hyvää se sulle tekee.

sokeria...

kannattaa muutenkin olla varuillaan noitten massanlisääjien kanssa, koska moni niistä sisältää sokeria! Eli massaa kyllä tulee mutta minkäkaista...?

Re: sokeria...

Originally posted by mammoth
kannattaa muutenkin olla varuillaan noitten massanlisääjien kanssa, koska moni niistä sisältää sokeria! Eli massaa kyllä tulee mutta minkäkaista...?

Samaksi paskaksi eli glukoosiksi se maltokin hajoaa.

Originally posted by Wilu
Maltoa saa vieläkin halvemmalla.
Massanlisäysprotskut ei tuu koskaan kukkarolle edulliseks.
Osta erikseen säkki protskua ja iso säkki maltoo, sekoita, kaada kurkusta alas, voilá. Ja varmasti tulee halvemmaks.

Ja muista että maullahan ei oo mitään väliä, kun tiedät kuinka hyvää se sulle tekee.

dodiih.. noh onko suosituksia eikö whey3 ois hyvä tohon jos tekis sekotusta ku siinä on kummiskin hydroakin ja heraa jne..

jos ite harrastat sekottelua niin mitä suosittelet.. ja muutkin.. maltoa kyllä löytyy varmaan 10kg

Whey 3 on erinomasta. Käytän itte sitä. Mutta se nyt on loppuviimein makuasia, että minkä valmistajan mitä protskua haluaa käyttää.

Re: sokeria...

Originally posted by mammoth

No hui! Sama kait tuo on, mistä ne kalorit tulee, niin jos niitä tulee tarpeeksi, niin rasvaksihan se varastoituu....oikealla treenillä on mahdollista saada vähän lihastakin matkassa. ;)

Joo, siis noi "massanlisääjät" on loppujenlopuksi vaan hiilareita ja protskua ja hirveän hintasta. Laskekaapa huviksenne. Yleensä näissä on suhteet jotakuinkin 2/1, hiilarit/proteiinit. Ostakaa kaksi 1kg säkkiä maltoa; n.10 e. Ostakaa yksi 1kg säkki proteiinia; n.15 e. Yhteensä n.25 e ja meillä on 3kg säkki "MASSANLISÄÄJÄÄ"(tm)! :eek:

Osta formula 7 massanlisääjää.
Kahdessa viikossa 5kg lisää massaa.
No ei, mä joskus vedin sitä sikahintasta kaakaopaskaa pari viikkoa.
Halvat protskut+maltoa ja siinä hyvä massanlisääjä.:kippis1:

Älä erehdy ostamaan Wrangen ylikalliita maltopohjaisia massanlisääjiä, kuten Super Mega Mass tms. Niissä on proteiinia korkeintaan viidennes, ja hinta on siihen nähden aivan tajuton.

Yhdyn edellisiin, sekoita itse omat - pääset halvemmalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä en ymmärrä miksi jotain massanlisääjiä pitää litkiä.
Paskalaatuista protskua sekoitettuna sokeriin - siinä karrikoitu syväluotaus joka ikisen Mega-Hyper-Explosive-Gainerin koostumukseen.

Hyvälaatuinen protskudrinkki muutaman kerran päivässä pitää kovimmankin bulkkimiehen oikealla tiellä.
Mä en tosin ikinä sekoittaisi siihen maltoa, joka nostaa verensokeria ihan siinä missä sakkaroosikin ja aiheuttaa saman insuliinipiikin ja sitä seuraavan crash landingin ja todennäköisemmän läskikertymän. Mielummin vedät vaikka sämpylää tai kauraleseitä tai -hiutaleita tai vaikka hedelmän tai jotain sen protskujuoman kanssa. Säästä malto palautusjuomaan.

Itellä on 5 kilon säkki Fastin suklaa Whey kolmosta ja samanlainen säkki Maltoa. Niistä saa hyvät sekoitukset tarpeen mukaan. Ite onn laittanu suhtessa 1:2 ja siihen vielä ripaus glutamiinia päälle. Ja kyllä tekköö hyvvee. :)

Vitargo on ehkä ainoa tute, jonka olen huomannut tuovan lisää massaa sekä painoa reilusti enemmän, esim. mitä saa maltosta, ja sekoitan Vitargoa 2 x päivässä Heroproteiinin kanssa + Vitargoo 1dl ennen reeniä. Tämän jälkeen en ole maltoon koskenutkaan vaikka tietenkin vähän hintavaa saattaa tämäkin lysti olla:lol1:

Ja kerran satuin ostamaan (vahingossa) jotain SF:n massanlisäysvalmistetta, joka sekin 1kg verran meni alle viikossa ja kalliimmaks tuli, kuin itse sekoitetut mössöt, eli jos olet miljonääri, niin siitä vaan:kippis1:

Itse olen vetänyt FAST:n MASSA 4,5kg säkillisen taas pian. Maku on ihan ok, kun sekoittaa hieman mehutiivistettä joukkoon. Kun näitä massanlisääjiä täällä kovasti parjataan, niin ovatko rahani sitten menneet aivan hukkaan?? Hintaa säkillä oli mustaaksen n. 60egee, jossa proteiini:hiilari suhde on 1:2. Onhan se ehkä hieman kalliimpaa kuin ostaisi Whey+ ja Malto6:sta erikseen. Itse en valita, hyvin on toiminut.

Onko teille tullut mitään ongelmia massanlisääjistä itsellä on useasti huono olo ja olen kalpea ja mahaan koskee kovasti melkein joka päivä. ..mitä neuvoksi olen nyt syönyt fastin massaa vajaan viikon.

Jonetzki sanoi:
Onko teille tullut mitään ongelmia massanlisääjistä itsellä on useasti huono olo ja olen kalpea ja mahaan koskee kovasti melkein joka päivä. ..mitä neuvoksi olen nyt syönyt fastin massaa vajaan viikon.

Mene lääkäriin! Ja kun kerta itse olet jo diagnosoinut että hurja pahoinvointisi johtuu juuri MASSA -valmisteesta eikä mistään muusta (?????????) niin jos vaikka lopettaisit sen käytön...

Jep, tuli ostettua tota Wrangen Giant Massaa, ÄLKÄÄ ikinä ostako tuota!!!!!!!!! Maistuu ihan saatanan makealle ja siinä ei ole protskua ku ~24g/100g. Oli pakko hakea jotai halpaa, siis nutriplussan heraa tohon sekaan. Ostakaa vaa kunnon säkki maltoa ja jotai heraa, saa kätevästi palautusjuoman ja sitten myös pelkkää protskua esim. iltapalalle..

Jos on todellakin pakko käyttää massan lisääjää, niin sitten tosiaankin itse sekoitettua.

Mutta olen kyllä samaa mieltä S225T:n kanssa ko. sokerijuoman tarpeellisuudesta ja haitallisuudesta.
Muutoin kuin palautumisjuomassa, tai juuri ennen treeniä nautitussa protskutrinkissä ei ikinä nopeita hilareita...vaan protskutrinkki + hitaasti-imeytyvä hiilihydraatti...niin ei mene massan kohotus läskiksi...ja saattaapi jäädä II-tyypin diabeteskin puhkeamatta.

pumppi sanoi:
mikä on paras massanlisäysvalmiste.. kävin kattoon tossa jr-storessa tota Optimum Nutrition: Serious Mass
vaikutti aika hyvältä paljon ainaskin sisälsi se aine... mutta mikä sillä on hinta laatusuhde.. aika halvalta vaikutti 5,5kg 65e
pistäkää kokemuksista mitä kannattaa ostaa toi olis maustettukkin.

kunnon mäskiä!

Mikä tässä vaikuttaa sinusta hyvältä ???

Serious Mass:

Ravintosisältö / 100 g :
Hiilihydraatit 75.00 g
Proteiinit 15.00 g
Rasvat 1.50 g
Energia 370.00 kcal

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom