massanlisääjistä

päätin kokeen vuoksi tilata yhden pussillisen evolutionin mass:sia palautusjuoman lisäksi. Itsellä ole ole kokemusta vielä moisista aineista, joten pääin kysyä teiltä tietävimmiltä että missä vaiheessä treeni/lepopäivää, reenin jälkee/ennen nappaan ton massanlisääjän naamarii?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ne ole tosiaan mitään ihmeaineita jolla lihakset lähtee kasvamaan. Mutta kyllä niitä voi joka päivä syödä, varsinkin jos on vaikeuksia saada painoa nousemaan. Helpottaa kun voi ottaa esim töihin mukaan tai minne vaan, saa äkkiä jonkun 500kcal esimerkiksi, aikaa menee noin minuutti eikä juuri täytä.
Uskoisin että hyöty on siinä että saa helpolla ja nopeasti kaloreita ja proteiinia, jos on vaikeuksia syödä tarpeeksi tai on kiireinen.
Muuten pärjää ilman aivan yhtä hyvin.

Tai treenin jälkeen palautusjuoma (sinullahan oli jotain erikseen palautumiseen? kyllä tuo ev. mass siihenkin kelpaa) aivan normaalisti, ja 45-90min palautusjuoman jälkeen evolutionin massia vaikkapa tuo ~80g. Samalla mätät normiruokaa.

Läskiä kertyy vain jos kalorit menee plussalle. eli edelleen jos on vaikeuksia saada ruuasta tarpeeksi energiaa, voi sitä massaa syödä myös välipäivänä. tietenki kannattaa yrittää syömällä oikeaa ruokaa saada ne tarvittavat kalorit. Ja palkkariksikin se varmaanki kelpaa sellaisenaan.

Juu, ja ilman supergeenejä tuolla tahdilla myös kivan vararenkaan hyvin nopsaan...

G-MASS ala 93

Itse vetäisin massakauden tuolla G-MASSille. Toimin vaan hieman erilailla kun yleensä.... Eli otin Massin palauttavaksi ja seuraavan kerran iltapalaksi 160g g-Massia+6dl maitoa + banaani. Tämä ehkä sotii monien ajattelu tapaa vastaan (hiilarit illalla nollissa luontaisen k-hormonin tuotannon takia). Rasvaa mulle ei tarttunut nimeksikää kun vain syklitin kaudet, eli 2 viikkoa massaa sisäään tämän jälkeen 2 viikkoa normaalia (maitorahkaa 200g, raejuusto 50-100g, ananaspurkki). Massaa tuli hyvässä muodossa 6kk aikana noin 6-7kg....!!!

Kroppa kun tuppaa tottumaan kaikkeen (myös ruokaaineisiin) niin syklitys kannattaa!! Muutenkin tuon kahden normi viikon aikana tuo "aminohappopuuli" pääsee hieman järkyttämään tankkauksesta ja dieein teho tuplaantuu.

Itse vetäisin massakauden tuolla G-MASSille. Toimin vaan hieman erilailla kun yleensä.... Eli otin Massin palauttavaksi ja seuraavan kerran iltapalaksi 160g g-Massia+6dl maitoa + banaani. Tämä ehkä sotii monien ajattelu tapaa vastaan (hiilarit illalla nollissa luontaisen k-hormonin tuotannon takia). Rasvaa mulle ei tarttunut nimeksikää kun vain syklitin kaudet, eli 2 viikkoa massaa sisäään tämän jälkeen 2 viikkoa normaalia (maitorahkaa 200g, raejuusto 50-100g, ananaspurkki). Massaa tuli hyvässä muodossa 6kk aikana noin 6-7kg....!!!

Kroppa kun tuppaa tottumaan kaikkeen (myös ruokaaineisiin) niin syklitys kannattaa!! Muutenkin tuon kahden normi viikon aikana tuo "aminohappopuuli" pääsee hieman järkyttämään tankkauksesta ja dieein teho tuplaantuu.
No enpä suosittelisi tuota sinun systeemiäsi kenellekään. Mitä järkeä ottaa iltapalalla yli sata grammaa erittäin nopeaa hiilihydraattia, jos haluaa niitä hiilareita iltapalalla syystä tai toisesta nauttia, ne kannattaa ottaa hyvistä lähteistä, kuten kaurahiutaleet, mysli, tai erilaiset kuitupitoiset leivät, tai vaikkapa ruispasta... No, kukin tyylillään, mutta tolkkuahan tuossa ei ole, ja suurimmalla osalla tuo alkaisi kerätä mielettömiä määriä rasvaa, paitsi jos päivän kokonaisenergiansaanti ei yllä muuten plussan puolelle...

. ... ja suurimmalla osalla tuo alkaisi kerätä mielettömiä määriä rasvaa, paitsi jos päivän kokonaisenergiansaanti ei yllä muuten plussan puolelle...

Tottakai tuollaisella hiilarimäärällä (Sokeriahan tuo on) alkaa nestettä ja rasvaa kertyä, mutta koska otin vain 2vk kerralla tankkausta, jonka jälkeen vaihdoin "normaaliin ravintoon", niin tänä aikana nesteet ja rasvat vain karisivat pois... Kropalla on hieman huono tapa tottua kaikkeen myös (ns. body-ruokaankin)...

Tähän vielä lisäyksenä, että normaalisti vedän tuon Massan heti treenin jälkeen tai ns. Anabolisenikkunan aikana (4-6h treenistä)... Tuohon aikoihin treenasin myöhään illalla, joten kannattavaahan tuo tankkaus oli...

jos koitat saada painos nousemaan nii sillon voit ottaa lepopäivinäkin mut jos oot dieetillä nii sitten otat vaan treenipäivinä

Tarviskos sitä ittekki tollasia jauhoja testata..? Aiemmin oon vähän pitänyt sellasta periaatetta että ruuasta otetaan kalorit, jauhoja ainoastaa palautumisjuomassa.

Tosiaan; tilanne on tällähetkellä se että kuulun näihin "nopea ruuansulatus" tms.. tyyppeihin joihin ei massa tartu ei sitten missään muodossa ellei syödä sitten moninkertaisesti yli esim. kalorilaskurin määrittelemän kulutuksen. (4000-5000kcal) Olen juhannuksesta asti yrittänyt saada painoa lisää syömällä siis aivan järjettömästi kaikkea, rahaa on mennyt tuhottomasti, mutta hyvä jos kilo on tullut... Keväällä laihdutin 12 viikossa 13 kiloa eikä tehnyt edes tiukkaa.

No se ettei tule läskiä, niin ei se niin autuas tilanne ole kuin moni ehkä luulisi, eipä nimittäin tule silloin lihaksiakaan...ainakaan mulle. Tollane sikabulkki on ainoa ratkaisu, ja se käy kukkaronkin päälle aika ikävästi. Saiskos näillä massanlisääjillä vähän helpotusta tilanteeseen?

Kaikki mistä tulee kaloreita ja on halpaa on hyväksi tilanteellesi :) Joten kyllähän nuo siinä mielessä toimaa, että kaloreita tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom