Massan lisäys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja elssuu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen 16v 164cm/n.46kg tyttö.
Olen salilla käyny ohjelman mukaan about puolivuotta, 3krt viikossa.Sitä ennen satunnaisesti n. puolivuotta.
Ennen kävin 3krt viikossa salilla, 3krt aerobinen.
Nyt olen alkanut käymään 4krt salilla ja vähentänyt aerobista, mutta kysymys on että kuinka paljon sitä tulisi tehdä vai tulisiko ollenkaan?
Vasta nyt huomaan että olen pääsnyt itseni liian hoikkaan kuntoon, joten tarkoitus olisi saada painoa vähän takaisin, mielellään lihaksena

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
lihas kyllä kasvaa ilman aerobistakin. itsellä kerta viikkoon riittää mainiosti peruskunnon pitämiseen.

Joo kyllä sen ymmärrän, kysyin enemmänki sillä että pysyy peruskunto ja että hiastuuko siinä sitten hulluna aineenvaihdunta tms jos lopettais kokonaan. mutta kiitos vastauksesta, ehkä kerran viikossa on munki tulevaisuus :piis:

Ruokaa vaan reilummin, tuo painosi on todella alhainen. Kalorit ainakin 2000-2200 välille. Ja lihas ei kasva pelkällä treenillä vaan myös oikealla ruokavaliolla. Ja lihasta jos haluat lisää niin pakosti tulee myös rasvaakin. Ja aerobista voi harrastaa jos syö tarpeeksi. :)

Zone-sarja -42%
Monesti porukka sanoo että "jos lihasta tulee, niin tulee rasvaakin", kuten edellisessä postissa.. Ei kyllä mielestäni pidä aina paikkaansa.
Ainakaan minulla ei tule.. Päinvastoin.
Ehkä niillä joilla sitä tuppaa muutenkin tulemaan helposti, mutta ei yksilöillä joilla on vaikeuksia yhtäkään ylimääräistä kiloa saada edes tarkoituksellisella ylisyömisellä.

Ja takas aiheeseen: ei sen peruskunnon pitäisi juurikaan pudota, jos aerobiset jäisikin vähemmälle. Saattaa jopa joiltain osin tulokset nousta, kun joidenkin lihasryhmien voimatasot lähtee kasvuun. Esim keskivartalon kovaan kuntoon saaminen nostaa monilla juoksutuloksia. Kerran viikkoon lenkki tms luulis olevan hyvää ylläpitoa salin ohella. Tarpeeksi vaan perusruokaa. (Eli paljon.) Voi sinun kokoiselle olla yllätys miten paljon sitä ruokaa pitääkään syödä, jotta oikeat määrät saisit kaikkea. (Jos treenit vaan on oikeasti kovia, eikä vähän sinne päin 'salilla käyntiä')

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom