Massaliikkeet ja natun/roinarin reenierot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Joo,kyllähän moni mittauttaa veriarvojaan ja teettää yleislääkärillä jonkinlaisen "kuntotarkastuksen" mutta totuushan on ettei kovinkaan usein taida dropeista selvitä ilman mitään haittavaikutuksia??Tietysti jos hiusten lähtö,leukojen kasvu,finnit,sisuskalujen kasvu ym.ym. ei ole haitta niin sittenhän se on turvallista:)
Tuohon suht yleiseen dropitukseen voin kertoa sen verran että olen treenannut lähes 15 vuotta ja usealla eri salilla,useammalla paikkakunnalla.
Joka salilla on ollut useita henkilöitä jotka ovat tutustuttuaan aika avoimesti kertonut dropittavansa.HUOM!! EI NÄY AINA PÄÄLLEPÄIN,EIKÄ KAIKKI ISOT JA VAHVAT DROPITA!! Eli roinaaja saattaapi olla myös esim.80 kiloinen suht normaalivartaloinen treenaaja...Roinaajien haarukka on kyllä kilpailijoista ihan tavallisiin treenaajiin jotka vaan etsii oikotietä "kovaan" kehoon.
Ei kyllä pidä yleistää roinaamista kaikkiin kovaa treenaaviin...Saleilta löytyy todella kovia kehoja jotka on tehty aivan puhtailla keinoilla.

itse reenaan kanssa lihakset kerran viikossa läpi. Jako on vaihdellut 3-4 mutta aina on mennyt viikko palautumiseen.

Olen koittanut myös 2-jakoisella reenata vartalon läpi kahdesti viikossa, 1kk tuli kehitystä tosi hyvin, sen jälkeen ylirasitustila. Ja erittäin selvä sellainen..

itse reenaan kanssa lihakset kerran viikossa läpi. Jako on vaihdellut 3-4 mutta aina on mennyt viikko palautumiseen.

Olen koittanut myös 2-jakoisella reenata vartalon läpi kahdesti viikossa, 1kk tuli kehitystä tosi hyvin, sen jälkeen ylirasitustila. Ja erittäin selvä sellainen..

Juu, toiset osaa treenata ja toiset ei. :)

Kannattaapi silti ruveta treenailemaan pikkuhiljaa enemmän, niin voi joskus tulevaisuudessa sitten treenailla lujempaa menemättä ylikuntotilaan :)

kannattaa muistaa aina kokonaisuus, eli kuinka sitä rasittuu muuten norm. elämässä, työssä jne. vuorokausirytmit jne.

Metsuri treenaa eri tavalla kuin opiskelija jne.

Kun/jos oppii ottamaan itsestä irti enemmän, voipi treenata vaikka pienemmällä voluumilla & useammin ja vieläpä vetää vaikka failureenkin, jos palautumis osa-alueet on hanskassa.

Yksilöllistä hommaa.

Ja sinäkö osaat?:david: :david:

ei kannata ottaa pahalla. kokemuus tuo varmuutta...

parhaiten oppii omat rajansa jos joskus menee treenaamaan liikaa. muuten niitä rajoja voi vaan arvailla ja yhtä todennäköistä että treenaa ihan liian löysästi.

mitä enemmän kokemusta on, sitä helpommin rupeaa erottamaan ylirasituksen oireet yms ja osaa puhaltaa pelin poikki ajoissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom