Massaliike vinoille vatsalihaksille

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kertokaapas joitakin hyviä massaliikkeitä vinoille vatsalihaksille kun vinot tuntuu olevan tosi heikossa kunnossa. Olisin myös kiitollinen jos pistäisitte suoraan urlia johonkin tekniikkavideoon. Kertokaa myös omia tuloksia kyseisistä liikkeistä. :worship:

Itse tykkään tehdä liikettä jossa istutaan maassa jalat ristissä ilmassa ja heilutetaan levypainoa puolelta toiselle. Levy viedään mahdollisimman läheltä kehoa. 25kg levyllä kun tekee parin kympin sarjan niin kyllä jo rupee vatsassa tuntuu :hyper: :hyper:

Niin ja siinä kuuluu sit ns. nojata taaksepäin eli siinä ollaan erittäin takakenossa.

Edit. Niin ja levy käy aina maassa..

taitaa mennä enemmän kyljille tuo.

oma panokseni tähän on:

Venäläinen kiertoliike[/QUOTE]

miten toi venäläinen kiertoliike tehää

Itse tykkään tehdä liikettä jossa istutaan maassa jalat ristissä ilmassa ja heilutetaan levypainoa puolelta toiselle.

Ite tykkään tehdä niin, että hidastan paljon molemmilla puolilla ja jätän kiekon reunan n. sentin vajaaksi maasta, ei saa vauhtia maasta -> paljon haastavampi.

Mua ainaki on neuvottu ( ja oon huomannu että tuntuu ) että ensin selälleen maahan ja nostaa jalat koukkuun n. 90 asteen kulmaan mahaan nähden ja vielä sormet ristii normisti niskan taa, siitä pitää polvet samassa kohdassa koko ajan ja tuo vastakkaisen käden käänerpää vastakkaiseen polveen eli, oikee käsi - vasen polvi, vasen käsi, oikee polvi. (Huom. että jalat ei liiku vaan liike tehdää vatsoilla) Sitä tehdä 10 toistoo. Heti ku on se tehty nii heittää jalkaterät toiselle puolelle ja siite tehdä 10 toistoo sivuvatsoja ja sitte ku se on tehty nii heti perää toiselle puolen. Semmosta nii monta sarjaa ku vaa jaksaa. Itte teen semmosen 5-6 semmosta sarjaa ja yleensä 2 ekaa iha putkee. Viimesis sarjois rupee oleen jo vaikee pitää jalkoja ylhäällä ja mahas tuntuu mukava polte että eiköhän se tehoo... ainaki mulla :P

Jos ei saa selvää tosta mun sönkötyksesta nii saa kysyä :D

Viimeksi muokattu:
Shameli: Tuossa kun jalat on ilmassa ja vastakkaispuolelle tuodaan kädet, niin kuuluuko selän nousta ylösmennessä maasta vaanko vain kurottaa rutistaen vatsalihaksia mutta niin että selkä ei nouse maasta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tolla Shamelin väsäyksellä tuskin paljoa vinoihin vatsalihaksiin massaa tulee. Toistoalue 6-12 ja lisäpainot kunniaan.

Itse tykkään tehdä liikettä jossa istutaan maassa jalat ristissä ilmassa ja heilutetaan levypainoa puolelta toiselle. Levy viedään mahdollisimman läheltä kehoa. 25kg levyllä kun tekee parin kympin sarjan niin kyllä jo rupee vatsassa tuntuu :hyper: :hyper:

Niin ja siinä kuuluu sit ns. nojata taaksepäin eli siinä ollaan erittäin takakenossa.

Thanks vinkist, täytyykin kokeilla tota seuraavalla kerralla:thumbs:

Oma mielipide on että turhaan sitä hinkkaa mitään vinoja tietystä kulmasta. Tehokkaampia keskivartaloliikkeitä ovat mielestä raskaat perus nostot kuten kyykky/etukyykky, mave, sjmv, voimapyörä jne. Ottavat tasaisesti koko keskivartaloon ja joskus voi huvikseen väännellä vähän jotain perus vatsoja tai jalkojen nostoja.

Kokeilin tänään tota, v***u tekniikkavirhe ,en huomannut lukea että pitää tehdä jalat ristissä ilmassa, tein jalat maassa 15 kg:lla
Ilmankos tuntui niin kevyeltä :wall:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom