Massaa!

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo eli tarkotus olis saada neuvvoja massan saamiseen. Olen käynyt noin vuoden salilla ja paino on noussut ihan mukavasti. aloittaessa oli n. 50 ja nyt 85. mutta siihen se on oikeastaan jäänyt. hiilareita ja proteiinia olen syönyt jonkin verran ja ruokaa ihan helvetisti. mutta nyt on alkanut väsyttää eikä jaksa tehdä salilla enään mitään. ruoka ei maistu todellakaan niin hyvin mitä ennen. Lähinnä olen pyrkinyt tekemään salilla raskaampia liikkeitä. tähän mennessä en ole käyttänyt mitään ohjelmaa.

jonkinlaisia neuvoja millä sais ruokahalun takasin ja paino rupeais taas nousemaan.:worship:

Treenaa ja syö, kun treenaat niin se ruokahalukin on parempi. Välillä sitä ruokaa saa tuputtaa vähän väkisin, vaikkei maistuiskaan. Ja toi sun aloituspaino 50kg oli sen verran pieni, että kiloja saa syömällä tuohon helposti. Mutta kun se paino nousee 85kg, peruskulutus kasvaa aika roimalla kädellä ja vaaditaan jo aika paljon enemmän energiaa jos halutaan pysyä edes samassa painossa.

Hyviä lisäkalorilähteitä on esim. rypsiöljy. Erittäin paljon kaloreita pienessä tilavuudessa joten mahtuu mahaan vaikkei niin nälkä olisikaan.

Laske kokonaiskulutus itseltäsi, ja laske kalorit paljonko syöt. Jos syöt yli, niin kasvat varmasti. Jos et syöt alle niin et ainakaan kasva. Aika simppeliä.

Jos treeni ei vaan nykyään enää maistu niin se on jo hankalampi homma, yritä rakentaa ohjelma itsellesi tai kopioi jostain valmis. Sillä saa paremmin motivaatiota kun sarjapainoja pystyy tarkkailemaan pitkällä aikavälillä ja huomaa niiden nousseen. Samoin vois ottaa kuvia kunnosta esim. 3kk välein. Kunhan sitä motivaatiota jostain haet.

juu ihan totta puhuu tuosta motivaatiosta reenin suhteen. ei ketään reeni jaksa kiinnostaa jos ei huomaa mitään tuloksia. ota vihko mukaan salille, laita painot siihen millä nyt teet ja lisää painoa ensi kerralla jos voit jne. kuvat on myös hyvä homma mutta itselläni vihko toimii mahtavasti. nimittäin sillonku motivaatio on nollassa niin vedän itseni vihkossa taaksepäin muutaman kk ja katon millä oon sillon tehny ja se kasvattaa motivaatiota paljon :P

Miksi helvetissä sitä massaa pitää saada niin nopeasti kyllä se varmasti siitä pikku hiljaa nousee kun syöt vain ja reenaat. Tuo 35kg vuodessa on jo niin älytön massan lisäys vasta alkajallekkin ,että luulisi olevan jo fläsää melkoinen määrä. Itselläni ainakin kun painoni oli 95 kilon tietämillä ei treeneissä saanut jotenkin tehoja kropasta irti toisin kuin nyt dietin jälkeen kymmenen kiloa kevyempänä. Eli jos päästät itsesi turhan lihavaan kuntoon treenitkin kärsivät ja tulee juuri tuota väsymystä eikä reeni kulje niin hyvin. Näin ainakin itselläni.

Ja aina välillä kannattaa pitää niitä kevyitä viikkoja jos ei muuten jaksota treenien rasitustasoa. Kannattaa myös hommata joku hyväksi havaittu perusohjelma: Hst, perus 2-jakoinen jne. Onhan niitä...

Niimp, miks ihmeessä tarvit lisää massaa? Tossa on jo aika paljo fläsää kuten sanottu. Dieettaa vaikka välil rasvaprosentti jonnee kymppii ja sit bulkkii jonku aikaa ja sit uusiks. Hyvä tyyli imo.

joo

kato se menee niin et paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa. mitä isompi sen parempi , ei tässä linjoja olla ajateltu pitkään aikaan. sillo kun alotin kroppa oli timmi mut huomasin et en saanu pesää kuitenkaa ku oli nii ruma naama joten sanoin vitut ja rupesin hakee massaa. mut nyt on tökänny. ja piikit on luusereille. mut täytyy kyl myöntää et kunto on ihan helvetin huono vaikka harrastin puol vuotta vapaaottelua. mut yks kysymys viel , onko noista esim sport nutrion massoist jostain hyötyy. mun mielestä oli kyl iha jees settii ku oli joku mass + ja sit hiilareit ja kaakaojauhoo ja sekotin ne kaikki , ja vedin 3 kertaa päiväs. mut se kyl vituttaa jos on törkee nälkä ja on ajatellu et tänää syön törkeesti ja sit on koulus ruokana jotain paellaa äyriäisten ja homesienten kanssa !!

kato se menee niin et paino on voimaa ja ylipaino on ylivoimaa. mitä isompi sen parempi , ei tässä linjoja olla ajateltu pitkään aikaan. sillo kun alotin kroppa oli timmi mut huomasin et en saanu pesää kuitenkaa ku oli nii ruma naama joten sanoin vitut ja rupesin hakee massaa. mut nyt on tökänny. ja piikit on luusereille. mut täytyy kyl myöntää et kunto on ihan helvetin huono vaikka harrastin puol vuotta vapaaottelua. mut yks kysymys viel , onko noista esim sport nutrion massoist jostain hyötyy. mun mielestä oli kyl iha jees settii ku oli joku mass + ja sit hiilareit ja kaakaojauhoo ja sekotin ne kaikki , ja vedin 3 kertaa päiväs. mut se kyl vituttaa jos on törkee nälkä ja on ajatellu et tänää syön törkeesti ja sit on koulus ruokana jotain paellaa äyriäisten ja homesienten kanssa !!

Ai tää oliki deivid :david:

Mieti hyvä ihminen mikä järki sitä fläsää on kerätä yhtään enempää ku normibulkilla väkisin sivutuotteena tulee? Vaihdoitko vapaaottelusta sumopainiin? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
hah

älkääs nyt liijotelko sitä läskin määrää. ky lse pysyy kuris jos vaan kovaa reenaa. vatsas sitä ny on jonki verran:david: mut ei se nii haittaa. mut kyl muu kroppa ihan jees kunnos on :arvi:

Ei siinä mitään jos ei-kilpaileva huvikseen harrastaja ei oo ihan kisakiree mutta eikai siinä mitään järkee oo lihottamalla lihottaa itseään. Siitä ei vaan ole yhtään mitään hyötyä, päinvastoin haittaa liiallisuuksiin mennessä terveyttä, vaikeuttaa omalla painolla tehtäviä liikkeitä, hidastaa juoksukuntoa jne... Selittäisitkö tarkemmin miksi helvetissä haluat syöttää itsesi sumokuntoon?

Katu-uskottavuus luonnollisesti kasvaa painon mukana :lol2:
Liity johonkin mafiaan, sitten voit bulkata itsesi "fat-tonyksi" tai big-aliksi :hyvä:

Onko kuin kova rikosrekisteri? Miten ison gansterin kanssa tässä nyt ollaan tekemisissä? Tunnetkos Kivisalon Ramin? :wtf: Miten rikosrekisterisi liittyy sikabulkkiin? Oletko reilu ja haluat antaa paikkakuntasi donitsisyöpöille poliiseille tasoitusta? :hyper:

joo

hahha. no joo tilillä on pahoinpitely ja huumeiden hallussapito. mut nyt oon kyl vähä siirtyny eteenpäin. nyt pitäis keskittyy vaan reenamiseen , ettei vaikka joku mulkku oo saanu päähänsä hakeen kalavelkoja tai jtn hah.

ja mitä tulee Kivisaloon. Kyllä tunnen rasmuksen. Muuttunut mies tosin nykyään. Rasmus oli myös iso tekiä Suomessa.

Jos sä haluat olla vain läski talipallo, niin mihin sä tarviit treenaamista? Sen kun vetelet vaikka maltoa 10x päivässä mun puolesta. Mielestäni on myös aika ääliömäistä mainita jostain rikosrekisteristään, mutta kukin tavallaan. Annoit juuri itsestäsi ainakin mulle aivan totaaliääliön kuvan.

Haluaisin, että jatkatte tätä kehittävää keskustelua lisää, koska mä nautin näistä :)

Joo ei tarvi ihan koko elämäntarinaa kertoa kun puhutaan treenihommista :D
Ja se että vetää ittensä läskiksi ei kyllä nosta kenenkää katu-uskottavuutta :P

tän on pakko olla trolli. ei KUKAAN voi olla noin saatanan juntti

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom