Massaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fisu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Arska sano pumping ironissa että toistot 9-12 kasvattaa lihasta koska lihas ei ole tottunut sellaiseen. Niin minkä takia sitten tehdä esim. 12-10-8-6 toistoja koska noi kaksi viimeistä sarjaa ei tuota massaa. Ja miksi tehdä 2x4-6 ku noillahan vaan tulee voimaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo eikä se nyt niin ole et jos nyt sattuis vaikka tulemaan se 8 eikä vaikka 10 ni heti on massat menetetty ja voimaa vaan tulee :)
Ei se nyt varmaan niin pilkun päälle ole, mut pitää nyt kuitenkin jotku rajat vetää voima- ja massatreenin välille!

Yksilöllistä taas kerran. Mutta yleisesti pidemmät sarjat kyllä lihasta enenmän kasvattavat. Ite en perkele saa puolistakaan arskan puheista pumpin ironissa selvää.

Sitäpaitsi, mitä enemmän on voimaa, sitä helpommin saa lihakset kasvamaan

Ja eikö 12-10-8-6 (pudotus?)sarjoissa ole tarkoitus saada kaikki lihaksesta irti = Lihasmassaa

Käyttää mahdollisimman laajaa toistoaluetta 4-12 useimmissa liikkeissä niin ei tarvi miettiä että mikäköhän sitä lihasta kasvattaa, tuolla skaalalla joku kehittää varmasti.
Itse kyllä sanoisin että 6-12 toistoa on aika optimaalinen lihas kasvun kannalta, itse teen yleensä tyyliin 4-10 joskus 12toistoa.

Zone-sarja -42%
Neutraalin kanssa samaa mieltä, tosin minulla toistoalue on 6-15. Varsinkin jaloille tulee tehtyä välillä noita pidempiä sarjoja ja mulla tuntuisi toimivan.

Neutraalin ja Timban neuvot saavat minultakin kannatuksen. Itse viellä lisään tuohon edellisiin sen että jos vaikka joku kerta treenaa 15-12-10 ja toisella vaikka 8-8-6. Ainakin minulla lihas saa sellaisen shokin kun on muutaman kerran jo tahkonnut pitempää ja sitten tekee lyhyemmällä niin hoosianna kun polttelee.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jos sä teet välillä voimaa (esim. 4-6 toistoo) jollon sulla kasvaa voima tasot, eli jaksat sitten tehä massaa (esim. 8-12 toistoo) isommilla painoilla kuin ennen..
Hmm kyllä siinä mun mielest on jotain järkeä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom