En ihan sattumalta tuota kirjaa lahjaksi saanut. Toivoin sen. Suosittelen kaikkia tutustumaan kirjaan nimeltä kehonrakennuksen anatomia. Siinä on hyvät ja tarkat selostukset kuvien kera miten kaikki perusliikkeet ja monta muuta liikettä tehdään oikein. Olen myös lukenut kirjan nimeltä bodaus. Se on joku tosi vanha olikohan jouni virtamon kirjoittama, ihan ok.
Jotenki on semmone olo että postimäärän ja ehkä vähän iänkin perusteella arvioidaan lukijoiden tietämystä. Itse en postaile paljon yhtään. Ei oo mitään järkevää sanottavaa ni mitä turhaan. Silti luen pakkista varmaan vähintään tunnin päivässä eli olen vakio käyttäjä. Oon lukenu pakkikselta kaikennäköstä mm. ravinnosta ihan perus asioista aina banaanin kypsyysateen vaikutuksesta siitä tulevien hiilihydraattien imeytymisnopeuteen. Mielestäni omaan ihan riittävän hyvän perustietämyksen näistä asioista.
Jos nyt totta puhutaan ni kyllä mäki arvioin käyttäjiä ja heidän luotettavvuuttaan ainakin postaus määrän perusteella. Tyhmää, mutta automaattista