Mulla oli ihan sama ongelma treenaamisen alkuaikoina. Olen vielä vähän kasvavassa iässä ja ruokaa pitäis muutenkin saada paljon. No söin sitten jonkun 6 paahtoleipää ja vähän kotiruokaa ja olin pari päivää tyytyväinen. Sit ihmettelin, ku lihakset ei kasva ja vaikka makais, niin mahakin pysyy kurissa.
Otin muutamia kuukausia sitten itteeni niskasta kiinni ja aloin syödä kunnolla. Tai ei se nyt niin kunnollista oo, mutta panostinkin vaan siihen, että proteiiniä ja kaloreita tulee tarpeeks. Mahan kasvamisella ei ollu mitään väliä, keväällä ehtii diettailla.
Nyt syön ~3 lämmintä ateriaa päivittäin + välipalat. Alussa hankalaa, mutta kun maha tottuu ja löytää terveellisiä mässyruokia, huomaa nopeesti syövänsä ilman pakottamista. :thumbs: Omat herkut on ollu pirkkapasta kermakastikkeessa + purkki tonnikalaa ja kananugetit. Jos ei oo mitään muuta ruokaa, tai ei halua syödä jotain "vähän pahempaa", niin mutustan täyden lautasellisen em. tuotteita!
Nyt paino noussut viime kesästä yli 8kg, mukana toki läskiä ja nestettä (krea), mutta uskoisihan siellä mukana vähän lihastakin olevan!
Näillä eväillä! :kippis1: