massaa lisää!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fouley
  • Aloitettu Aloitettu
Mikäs perhana siinä oikein on että se paino ei meinaa nousta kirveelläkään? kaikki massanlisääjät sun muut on kokeiltu monia kuukausia ja tuloksena vaivainen kilo.. Jos rupeaa aineenvaihdunnan hidastumista odottelemaan niin salille voi mennä vasta pappana. Olen juonut jopa purkin kermaa päivässä mutta ei sekään tunnu auttavan. jollain on tähän varmisti joku yksinkertaisempikin ratkaisu joten valaiskaa minua!

Laitapas nyt sellainen no bullshit -ruokavalio vaikka tämän päivän osalta. Mitä olet syönyt, kuinka paljon, mihin kellonaikaan ja mitä syöt vielä tänään?

Jätkä kuuluu ns. läpipaskojiin. Kroppa ei osaa hyödyntää energiaa. Mä kuulin et HC jätkät ruuan päällä vielä kurlaavat kaurahiutale-vesi seosta, jotta saisivat sitä energiaa. pistäpä ihmeessä ruokavaliotasi, mielenkiintoista kuulla!

Originally posted by JFG
Jätkä kuuluu ns. läpipaskojiin. Kroppa ei osaa hyödyntää energiaa.
Mä taas luulen, että sitä energiaa ei vain tule tarpeeksi. Näitä esimerkkejä on ollut kymmeniä tässä viimeisen parin vuoden aikana.

"mä syän iha vitusti eikä paino nouse!!!1"
- mitäs syöt, koska, etc?
"no aamulla vähä muroja ja leipää ja sit klo 12 koulussa jotain mitä on ja sit illalla mä syän jotain mitä äiree on laittanu ja sit iltapalaksi leipää ja vähä jugurttia..."

lähes päivittäin roskaruokaa pizzaa kebabia tai hampurilaisia yleensä yksi kunnon lämmin ruoka päivässä esim. riisiä ja kanaa. aamuisin ruisleipää tai muroja. illallla karkkia tai sipsejä ja jokunen leivänkäntty...

Originally posted by fouley
lähes päivittäin roskaruokaa pizzaa kebabia tai hampurilaisia yleensä yksi kunnon lämmin ruoka päivässä esim. riisiä ja kanaa. aamuisin ruisleipää tai muroja. illallla karkkia tai sipsejä ja jokunen leivänkäntty...

Oliks toi nyt vitsi? Vai onko tossa sun mielestä paljon? Kato searchilla vinkkejä ruokailuun.

pitäiskikö sitä ruokaa sitte änkeä oksentamiseen asti 10 kertaa päivässä vai salaatillako se paino nousee?

ei pidä, 6 kertaa riittää, ja ei, salaatilla ei nouse paino

Kannataisiko kenties syödä ehkä jopa toinen tai kolmaskin lämmin ruoka päivässä? Tiedän kyllä että kaikilla se paino ei nouse yhtä helposti kuin toisilla(minä mukaan lukien, johtunee nuoresta iästä.)

Mikäs perhana siinä oikein on että se paino ei meinaa nousta kirveelläkään? kaikki massanlisääjät sun muut on kokeiltu monia kuukausia ja tuloksena vaivainen kilo.. Jos rupeaa aineenvaihdunnan hidastumista odottelemaan niin salille voi mennä vasta pappana. Olen juonut jopa purkin kermaa päivässä mutta ei sekään tunnu auttavan. jollain on tähän varmisti joku yksinkertaisempikin ratkaisu joten valaiskaa minua!

Anna miun nauraa...?! :D

perunaa riisii makaroonii lihaa kalaa kanaa jugurttia jäätelöö massanrakentajaa hedelmii kaurahiutaleita rahkaa raejuustoo leipää ja juustoo maitoo mehua kokoajan jotain työnnät naamaas.

Mul tuli 8kg 8viikossa :) söin varmaan 5kg ruokaa päivässä :P

Kuuntele sä fouley tota Nahkaa! alat jumankauta ahmimaan. Ensin mahalaukku turpoaa sellaseksi kivaksi palloksi, sit sinne mahtuu sitä kamaa. Aikanaan mahalaukku kyllä sitten pienenee jos ja kun lopetat ahmimisen. Jos ooit reissussa esim. jossain, niin mukana pientä purtavaa aina. KOSKAAN ei saa nälkä olla.

Missä muodossa sä sitä massaa nyt haluat? Läskinä vai lihaksena? Osta digitaalivaaka ja punnitse kaikki mitä syöt. Laske kuinka paljon saat päivässä proteiinia, hiilihydraattia ja rasvaa. Katellaan sit lisää vitun :david:

Originally posted by Tomi
JFG, hehee, olinko oikeassa vai mitä? :D

Heh nappiin osu.. Mut ei kyllä ollu vaikea tuo veikkaus;)

pitäiskikö sitä ruokaa sitte änkeä oksentamiseen asti 10 kertaa päivässä vai salaatillako se paino nousee?

Painosi nousee kun syöt enemmän kuin kulutat. Selvitä siis kulutuksesi ja syö enemmän. Syödessäsi esim. 300 kcal yli kulutuksesi päivässä painosi nousee noin kilon kuukaudessa.

Allekirjoittaneella ainakin tässä tämänhetkisessä kuntosaliharjoittelussa on vaikeinta tuo syömisen opettelu. 3000 - 4000 kaloria pitäisi saada alas, ei siinä mitään mutta kun sen paskan pitää olla vielä helppoa ja terveellistä (lue pahaa). Nyt jo rupeaa olemaan päiviä että menee kaikki mukisematta, mutta tänään näyttää tuo mehukeitto raejuusto mössö tökkivän pahasti, mutta sisulla se vittu väännetään nielusta alas, vaikka kahteen kertaan :urjo: :evil: .

Ei tää oo kato helppoo, jos olis, niin eiköhän niitä rasvattomia ladonovia olis kadut pullollaan.

Mulla oli ihan sama ongelma treenaamisen alkuaikoina. Olen vielä vähän kasvavassa iässä ja ruokaa pitäis muutenkin saada paljon. No söin sitten jonkun 6 paahtoleipää ja vähän kotiruokaa ja olin pari päivää tyytyväinen. Sit ihmettelin, ku lihakset ei kasva ja vaikka makais, niin mahakin pysyy kurissa.

Otin muutamia kuukausia sitten itteeni niskasta kiinni ja aloin syödä kunnolla. Tai ei se nyt niin kunnollista oo, mutta panostinkin vaan siihen, että proteiiniä ja kaloreita tulee tarpeeks. Mahan kasvamisella ei ollu mitään väliä, keväällä ehtii diettailla.

Nyt syön ~3 lämmintä ateriaa päivittäin + välipalat. Alussa hankalaa, mutta kun maha tottuu ja löytää terveellisiä mässyruokia, huomaa nopeesti syövänsä ilman pakottamista. :thumbs: Omat herkut on ollu pirkkapasta kermakastikkeessa + purkki tonnikalaa ja kananugetit. Jos ei oo mitään muuta ruokaa, tai ei halua syödä jotain "vähän pahempaa", niin mutustan täyden lautasellisen em. tuotteita! :)

Nyt paino noussut viime kesästä yli 8kg, mukana toki läskiä ja nestettä (krea), mutta uskoisihan siellä mukana vähän lihastakin olevan!

Näillä eväillä! :kippis1:

Originally posted by wbb
Missä muodossa sä sitä massaa nyt haluat? Läskinä vai lihaksena? Osta digitaalivaaka ja punnitse kaikki mitä syöt. Laske kuinka paljon saat päivässä proteiinia, hiilihydraattia ja rasvaa. Katellaan sit lisää vitun :david:

:evil: :lol2: :evil:

:lol2:

Hauska ajattelutyyli. Onvain 3 ruokailukertaa päivässä tai 10 ruokailukertaa. Ja äärettömissä oloissa salaattia pelkästään.

Back
Ylös Bottom